AndroidHealthClinic

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Heb m'n pan al 2 jaar zonder problemen, klein mespuntje kokosolie goed uitsmeren is bij mij altijd wel voldoende. En ik maak ze vaak :o. Goede meal, 1.70 per keer met genoeg dierlijk eiwit en vult nog redelijk goed voor pannenkoeken.
Ik heb vanavond toevallig ook een XXL proton pannenkoek, had nog een sample liggen. Maar ik bak uitsluitend met pam. Zo'n pan wordt bij mij thuis wel 2/3x per dag gebruikt dus heeft probably wat meer wear dan de jouwe.

Ik gebruik wel altijd cooking spray. Maar ik haal eens in de 3/4 maanden bij de action een nieuwe pan (voor een euro of 5-10). Merk dat zodra je pannen veel gebruikt pannenkoeken bakken zonder veel vet/boter moeilijk gaat.

Veel vet/boter is zonde van de macro's :(

Heb m'n pan al 2 jaar zonder problemen, klein mespuntje kokosolie goed uitsmeren is bij mij altijd wel voldoende. En ik maak ze vaak :o. Goede meal, 1.70 per keer met genoeg dierlijk eiwit en vult nog redelijk goed voor pannenkoeken.

Ze zijn niet zo lekker als gewone pannenkoeken maar gezien de goede voedingswaarden is het idd ideaal om te eten als ontbijt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Veel vet/boter is zonde van de macro's :(

Ze zijn niet zo lekker als gewone pannenkoeken maar gezien de goede voedingswaarden is het idd ideaal om te eten als ontbijt :)
Dat idd. Maar dan nog vind ik de smaak erg lekker en kijk ik er altijd naa ruit :D

hoe gaat het met kracht nu je laag in vet staat?

Nette shape bro

• #1.166
hoe gaat het met kracht nu je laag in vet staat?
Kracht is verassend genoeg nauwelijks gedaald. Voor zover ik kan herinneren is het niet eens gedaald en in het begin iets gestegen zelfs. Dan is m'n kracht nog wel een heel stuk lager dan voordat ik off ging.

M'n benen zijn een ander punt. Daar zet ik nu extra aandacht op mijn rechterbeen. Ik merk wel dat mijn rechterbeen sterker wordt bij de 1-legged oefeningen en ook de leg press laatst.
Thanks man!

• #1.168
Is er een oorzaak voor dat verschil tussen L + R?
Ik hield m'n linkerbeen altijd een klein stukje naar achteren. Dit deed ik onbewust om te compenseren met de verminderde evenwicht rechts gezien ik rechts platvoet heb. En na 3 jaar 2 a 3 x per week squatten zowat gaat dat voor een flinke achterstand zorgen :p

Ik hield m'n linkerbeen altijd een klein stukje naar achteren. Dit deed ik onbewust om te compenseren met de verminderde evenwicht rechts gezien ik rechts platvoet heb. En na 3 jaar 2 a 3 x per week squatten zowat gaat dat voor een flinke achterstand zorgen :p
Jeetje, maakt dat uiteindelijk zoveel uit dan? Daar mag iedereen dan wel alert op zijn bij zichzelf.

Heb ik ook enorm. Zelfde met overhead tricep extensions, rechts 10 reps kunnen, links 3:o

Dat is niet goed man. Daar moet je echt aan werken! Of naar fysio voor advies.
Nja, hoe dan? Unilateraal trainen zorgt dat rechts sterker wordt maar links nog meer achter blijft. Sucked wel eigenlijk

Ik zal eens polsen bij mensen die ervaring hebben, een fysio betalen omdat m'n ene arm/ been sterker is dan de andere gaat me iets te ver.

• #1.173
Jeetje, maakt dat uiteindelijk zoveel uit dan? Daar mag iedereen dan wel alert op zijn bij zichzelf.
Uiteindelijk wel idd. Duurde alsnog wel 3 jaar, maar m'n linker been was altijd al een stuk steviger.
Heb ik ook enorm. Zelfde met overhead tricep extensions, rechts 10 reps kunnen, links 3:o

Nja, hoe dan? Unilateraal trainen zorgt dat rechts sterker wordt maar links nog meer achter blijft. Sucked wel eigenlijk

Ik zal eens polsen bij mensen die ervaring hebben, een fysio betalen omdat m'n ene arm/ been sterker is dan de andere gaat me iets te ver.
Zorgpakket aanpassen voor fysio vanaf januari :p. Maar verder gewoon als je maar 8 reps kan met de ene kant ook niet meer doen met de andere kant. Beginnen met je zwakke kant en met je sterke kant niet meer doen dan je andere. Met enkele oefeningen doe ik zelf ook 1 extra set met m'n zwakke kant op aanraden van de fysio.

Ik ben geen fysio, maar unilaterale oefeningen lijken me prima om de zwakke kant tot actie te dwingen. Zit er onbeweeglijkheid aan een kant? Misschien daar beter rekken. Ook kritisch in de spiegel kijken of je recht staat bij een oefening. Het lijkt me dat je goed last van je rug of nek kan krijgen als je een kant altijd meer of scheef belast.

• #1.175
Godver, weer lekker gesloopt. 2 uur gewandeld, 1750 kcal + net ub gedaan.

Ub 22 nov

Warmup: 10min; 10kmh; 2%; 115kcal (loopband)
^eerste en laatste 2 min op 6kmh. Van 7.5 naar 10 gestegen. Kon nog best een paar minuten langer, maar moet ook wat energie bewaren voor de tren :o

Pullups
1x8xbw
2x8x+10kg
1x8x+5kg

Benchpress
1x15x20
1x12x60
2x8x80
1x10x60

Seated cable rows
3x12x55

Seated overhead db press
1x10x14
3x10x20

Geen cooling down, geslooooopt

Zombie-modus wel. Morgen haal ik wel wat extra cardio in op m'n rustdag, ben toch 2 uur eerder vrij :D

Screenshot-20181127-220146.jpg
*goei kaaklijn gains ook nu

Ik ben geen fysio, maar unilaterale oefeningen lijken me prima om de zwakke kant tot actie te dwingen. Zit er onbeweeglijkheid aan een kant? Misschien daar beter rekken. Ook kritisch in de spiegel kijken of je recht staat bij een oefening. Het lijkt me dat je goed last van je rug of nek kan krijgen als je een kant altijd meer of scheef belast.
Ik heb niet overal een spiegel helaas. Van onbeweeglijkheid heb ik gelukkig (nog) geen last.

Ik heb heel lang lage rugpijn gehad maar dat is sinds een aantal maanden sterk verbeterd (hout tikken :D).

Het probleem is ook bij m'n benen aanwezig, unilateraal legpressen is niet eenvoudig om met links dezelfde reps/ gewicht te gebruiken :o

Zodat je de onbalans er uit traint ja. Je bent echt zwaar retarded als je links 7 reps doet en rechts 13.
Hahahah neen. Ik spot links dan tot ik even veel reps heb, maar vaak eindigt dat in veel gespotte reps helaas.

Zal volgende training eens links starten

Terug
Naar boven