XXL Nutrition

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Hahahah neen. Ik spot links dan tot ik even veel reps heb, maar vaak eindigt dat in veel gespotte reps helaas.

Zal volgende training eens links starten
Zo ga je nog een veel grotere imbalance creeren doordat je veel minder werkgewicht verzet met het ene been doordat je spot.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Kut dag. De hele dag al lethargic as f**k, weinig gedronken, gebinged, t*ring moe de hele avond al. Laatste dagen redelijk slecht geslapen ook en vroeg op moeten staan.

Misschien zo'n 3700 kcal naar binnen geramd, grootste binge tot nu toe. Morgen retehard compenseren met 1000 kcal over 2 meals en fasted trainen om 16:00. Dit weekend al verjaardag + ayce om het te vieren, dus 1 dag overleef ik wel op 1000. Ik neem de yohimbine wel zo gespreid over de dag dat ik wel fasted moet blijven tot 5 :o

Verder wordt het tijd om de laatste 2 weken even een vaste planning te volgen, zombiemodus nu. Misschien shirataki noodles proberen, 9kcal/100g. Een of ander vezel dat 50x het gewicht in water kan opnemen. Pleur ik wel ipv rijst voor de nasi oid. Maandag proberen met 900g nasi groentemix, 800g kipfilet en een shitload aan noodles.

Planning morgen is een uur of 1.5 wandelen, fb tren, half uur cardio, allemaaaaaal fasted. Dan weekend weer veel eten, en de laatste 2 weken misschien even extra gek doen. Misschien iets van PSMF proberen voor 2 weken, kijk ik wel naar als die noodles te vreten zijn.

Is dit nog leuk? Wat is je vet% nu denk je?

• #1.184
Is dit nog leuk? Wat is je vet% nu denk je?
Ik denk zelf 12%. Ben ook wel benieuwd of er nog wat waterretentie is van de yhcl, ervaringen daarmee zijn gemixt. Ik heb van 0 tot 1.5kg verlies gezien binnen 3 dagen na het stoppen, maar dat is allemaal anecdotisch.

Ik hoop zelf dat het een eenmalig probleem was door gebrek aan slaap en te weinig drinken. Dus even afwachten de komende week of 2. Diet break en in januari/februari weer cutten is ook nog een mogelijkheid. Scheelt mij ook boodschappengeld in Noorwegen:roflol::roflol:. Maar daar gaan we niet van uit, vandaag strafcardio en compenseren a la Marvin :D

succes vandaag :angstig: krijg je zo wel je eiwitten binnen op 1000kcal?

Zelf vind ik 12% een mooi streven, maar daar zijn de meningen over verdeeld :p
Probleem van Noorwegen is dat vooral groente en fruit (de gezonde dingen, naast alkohol natuurlijk) erg duur zijn, tenzij dat veranderd is. Kan me herinneren dat komkommer per 100 g werd verkocht :D

1000 kcals... wat doe je jezelf aan man. Hierdoor ga je juist bingen door jezelf zulke gigantische restricties op te leggen.

1000 kcals... Het moet wel gezond blijven he kerel :o

• #1.189
succes vandaag :angstig: krijg je zo wel je eiwitten binnen op 1000kcal?

1000 kcals... wat doe je jezelf aan man. Hierdoor ga je juist bingen door jezelf zulke gigantische restricties op te leggen.

1000 kcals... Het moet wel gezond blijven he kerel :o
Laten we allemaal even niet vergeten dat dit weekend een geplande binge staat met ayce + meer verjaardag hapjes :o

• #1.191
  • #1.192
Matige tren, weinig energie. Niet toe gekomen aan cardio, wel 1.5 uur gewandeld.

Lb 23 nov

1-legged leg curls
3x12x30

1-legged leg extensions
3x12x15

1-legged calf raises
1x12x110
2x12x100

Db benchpress
1x12x24
3x10x34

Lat pulldowns
1x12x55
2x10x60

Eens een keer een foto van m'n poten. Daar was tot kort nauwelijks wat verandering te zien, maar nu nog steeds niet zo heel bijzonder t.o.v. bovenlichaam. Alleen wat veins op m'n kuiten is zo'n beetje het hoogtepunt :o. Vind ze maar zielig nu, zo veel massa op verloren toen ik off ging en dan ziet het er nog niet eens een beetje lean uit.

Screenshot-20181130-171216.jpg

Screenshot-20181130-170334.jpg

Wel dikke kuiten in verhouding tot je bovenbenen (die echt zo slecht nog niet zijn!)

Lastige hoek om iets van die benen te zeggen ....

• #1.195
  • #1.196
Flink bingefest:emo:. Zal toch maar een week langer cutten gezien deze week teniet gedaan is en misschien nog erger. Vanaf morgen weer strak bezig, tm de 23e op 2250 kcal en dan de feestdagen in. Ipv dat ik de laatste week de kcals opbouw ga ik van cut > feestkcals.

• #1.197
We gaan weer met die banaan! Morgen de schade meten :o. Vanavond lb bij de fysio + 30 min cardio. Uurtje of 1.5 wandelen.

Morgenochtend fasted ub, woensdag cardioday en dan weer lb/ub.

Planning voor de voeding van vandaag:

2x nasi (samen 500g kipfilet, 600g groente, 140g zilvervliesrijst) > 1250 kcal totaal)

MU kwark 350kcal/50g protons
30g noten 200kcal
Blauwe bessen en meer fruit voor 200-250 kcal

2050-2100 kcal, primaaa

• #1.198
Lekkere tren wel, glycogeen is waarschijnlijk saturated van het weekend :roflol:

Lb 3 dec

Warmup: 14min; gem. 151 watt & 131 spm; 165 kcal (crosstrainer)

Leg press
3x10x120

1-legged standing leg press
3x12x40
Rechts 1 set extra

1-legged leg press
3x12x39

1-legged leg extensions
3x12x15

Cooling-down: 14 min; gem. 175 watt & 126spm; 179kcal (crosstrainer)

Godver die cooling down. Laatste 3.5 min ging de crosstrainer even stoer doen en van niveau 11 naar 14 springen. Ik dacht moet lukken voor 2,5 min een stuk hoger, de laatste paar sec viel ik onder de 100spm en op een hartslag van 180. 250 watt is prima te doen voor even, maar 325 is toch wel zwaar :o

• #1.199
De schade is nog redelijk beperkt gebleven :p. 77.4kg (+0.3) & 73cm waist. Maar ben ook een week niet meer gezakt verder.

Zo weer fasted ub doen. Heb vanmiddag een tentamen om om 2, of eigenlijk een examen van al het kennis wat ik de afgelopen 2.5 jaar heb gekregen :o. Dus lekker tijd om vroeg te gaan!

Succes vanmiddag!
Bij mij gaat 's morgens leren altijd een stuk beter dan 's avonds :dunno:

Terug
Naar boven