Kut dag. De hele dag al lethargic as f**k, weinig gedronken, gebinged, t*ring moe de hele avond al. Laatste dagen redelijk slecht geslapen ook en vroeg op moeten staan.
Misschien zo'n 3700 kcal naar binnen geramd, grootste binge tot nu toe. Morgen retehard compenseren met 1000 kcal over 2 meals en fasted trainen om 16:00. Dit weekend al verjaardag + ayce om het te vieren, dus 1 dag overleef ik wel op 1000. Ik neem de yohimbine wel zo gespreid over de dag dat ik wel fasted moet blijven tot 5
Verder wordt het tijd om de laatste 2 weken even een vaste planning te volgen, zombiemodus nu. Misschien shirataki noodles proberen, 9kcal/100g. Een of ander vezel dat 50x het gewicht in water kan opnemen. Pleur ik wel ipv rijst voor de nasi oid. Maandag proberen met 900g nasi groentemix, 800g kipfilet en een shitload aan noodles.
Planning morgen is een uur of 1.5 wandelen, fb tren, half uur cardio, allemaaaaaal fasted. Dan weekend weer veel eten, en de laatste 2 weken misschien even extra gek doen. Misschien iets van PSMF proberen voor 2 weken, kijk ik wel naar als die noodles te vreten zijn.