XXL Nutrition

'My Road': Een sterke jongen worden

Hi Koen ik heet ook Koen en kom ook uit Nijmegen. Zullen wij samen eens trainen Koen? Lijkt me wel leuk Koen.

Ik volg ook. Je hebt zelfde lengte als mij maar weegt bijna 10kg meer.

Hebbie nog tips voor mij bij 't wendler schema, zag namelijk dat jij die ook volgde?

• Topic Starter Topic Starter
Hi Koen ik heet ook Koen en kom ook uit Nijmegen. Zullen wij samen eens trainen Koen? Lijkt me wel leuk Koen.

Ik volg ook. Je hebt zelfde lengte als mij maar weegt bijna 10kg meer.

Hebbie nog tips voor mij bij 't wendler schema, zag namelijk dat jij die ook volgde?

Is goed Koen. Ik zou niet teveel assistance erbij doen (lees: minder dan ik deed) en als je toch wel veel assistance wil doen zou ik er wel goed een progressief aspect in verwerken. Voor de rest spreekt het schema wel voor zich denk ik.

Oja, trouwens nog wat aangekloot vandaag. Net ff superbeachboyfysiek training gedaan, 1 oefeningetje voor biceps, triceps, zij en achterkant schouders. Allemaal low rep met moderate of hoog gewicht. Daarna wat geoefend met power clean en clean, wil me wat gaan bezighouden met de olympische lifts :cool:

Laatst bewerkt:
Weer is een keer getraind. Van te voren niks gegeten zodat ik hopelijk wat vet verbrand enzo.

Squat: 5x5x77,5
Overhead Press: 5x5x52,5
Deadlift: 1x5x132,5

En nog een beetje close grip bench, 3x5x90 dacht ik

dikke doei

Vreemde verhoudingen, lekker deadlift maar lage squat?
Overhead en cgbp zijn bij mij ongeveer gelijk ;)

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Squat laag begonnen ivm blessure waar ik lang last van heb gehad, nu lekker laag beginnen met gewicht. Hier en daar wat stretchen zodat ik diepte kan bereiken zonder anterior pelvic tilt (buttwink).

Overhead press is zwaar onder wat ik kan :) (Alles trouwens behalve CGBP)

Heb hetzelfde met de squat, frontsquat gaat bij mij wel, normale squat moet ik oppassen.

Wat zijn je 1rm's?

Heb hetzelfde met de squat, frontsquat gaat bij mij wel, normale squat moet ik oppassen.

Wat zijn je 1rm's?

Op dit moment, geen idee. Ben aan het cutten dus m'n kracht zuigt (maakt echt veel verschil bij mij) en voor de cut een maand niet getraind. Van daarvoor zijn m'n records 110bp/170dl/130sq/80+mp.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Dankje

Vind het mooie stats, de mp zot hoger dan die van mij(X*70)

Thx

Vandaag weer getraind, gevast wederom

Squat: 5x5x80
Bench: 5x5x85
BOR: 5x5x85

Alles easy, was klaar om shit kapot te maken maar nog even paar trainingen wachten

Begint al ergens op te lijken! :thumbs:
Die BP is mijn max man :o

Ben je van plan fasted trainingen aan te houden, zodra het zwaarder wordt?

Haha makkelijk laden zo :p

Begint al ergens op te lijken! :thumbs:
Die BP is mijn max man :o

Ben je van plan fasted trainingen aan te houden, zodra het zwaarder wordt?

Misschien wel, maar dan zal ik wel wat vroeger moeten gaan trainen voortaan. Doe het nu vooral om extreme vreetkicks na het trainen te voorkomen :p

Inderdaad :) Ik kijk wel uit naar het moment dat ik ga struggelen :D Wanneer ik zonder schema train (90% van me trainingstijd so far) ben ik gewend om mezelf helemaal kapot te maken tijdens het trainen, dus wel beetje saai zo.

Joepie weer kunnen trainen

Squat: 5x5x82,5
Overhead Press: 5x5x55
Deadlift: 1x5x135

Le plan de campagne is om nog een weekje te cutten waarschijnlijk, daarna net boven onderhoud te gaan zitten om lean te blijven en sterker te worden.

Zojuist weer even lekker getraind. Wat accessoire werk, altijd leuk. Alleen werksets genoteerd

CGBP:
3x3x100

EZ Barbell Curl(zonder gewicht ez):
3x3x40

EZ upright row:
3x10x30

Facepulls:
3x10x?

Nog wat geklooi met cleane

En 1 minuut planken dan 15 sec rust, 10 sets achter elkaar

Updatee

Gisteren een gezellige avond gehad en het laat gemaakt. Kwam rond half vier thuis en moest daarna nog een opdracht voor school afmaken (50% eindcijfer) waarvan de deadline op 09:00 stond. Epic planning. Om vijf uur uiteindelijk gaan slapen, half acht opgestaan, in de auto gestapt en naar Nijmegen gereden om te gaan trainen :cool: Training was fasted.

Squat: 5x5x85
Bench Press: 5x5x87,5
Barbell Row: 5x5x87,5

Alles ez.

Daarna nog planken, 85 seconden planken, 15 seconden rust. 6 keer achter klaar, 10 minuten totaal. Nog wat ab wheel rolling om het af te maken.

Gaat echt lekker met dit schema. Ik eet redelijk zwaar onder m'n behoeftes maar ik heb het idee dat de intensiteit elke week hetzelfde blijft. Het idee dat ik zelfs sterker wordt. Blijf voorlopig lekker hiermee doorgaan, that's for sure.

Training van zojuist:

Squat: 5x5x87,5
Overhead Press: 5x5x57,5
Deadlift: 1x5x137,5

Ging allemaal makkelijk.
Omdat ik nog niet tevreden was wat CGBP gedaan, beetje klieren met singles

CGBP: 1x90, 1x100, 1x105, 0x107,5 (als ik sluiters om m'n stang had gedaan had ik 'm gehaald, rechts duwde sneller door dan links, bar ging scheef, schijven zouden vallen, Tim moest me spotten)

Daarna nog planken, 90 seconden planken, 10 seconden rust, 6 sets totaal.

Zojuist ook besloten dat ik ben gestopt met cutten en de komende week ga ik proberen m'n onderhoud op te zoeken, verwacht dat het rond *3200 ligt.

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

En post workout meal:

Risotto met pangasiusfilet, een uitje en een groene paprika.

ruqxzd.jpg

3 weken cut FTW :cool:

Welk schema pak je nu je klaar bent met cutten, of houd je deze aan?

Terug
Naar boven