Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training man
Vervelend van de spotter, had zelf ook het probleem toen ik me 1RM ging testen en hij wou ingrijpen door de moeite die het met kostte.
Train ze vanavond!

Lekkere leg extensions, moest wel flink burnen lijkt me?![]()

Ken het heel goed, heb ik ook altijd bij leg extensions/leg curl, vieze burns
Hoelaat ga je vandaag?
Was van plan om half 5 tot half 6 te gaan, maar mensen uit de klas willen dat ik mee uitga
Mocht ik mee uitgaan dan ga ik 's avonds pas en gelijk door naar indrinken daarna, woon zelf namelijk 45 min van Nijmegen af dus 2x op en neer heeft geen zin
Trouwens wel lekker katabool avondje dan, eerst trainen, daarna meteen zuipen? 

Ik dacht dat ik 87 woog haha. Maar soit, ik zie nog steeds wel lijnen van m'n buikspieren, dus ben gewoon buff geworden zonder dat ik het heb gemerkt 
Thanks, was trouwens nog vergeten te vermelden, gewicht na de training was 91kg (zonder veel water te hebben gedronken, 1 liter, en ook niet heel veel voedsel op de maag)Ik dacht dat ik 87 woog haha. Maar soit, ik zie nog steeds wel lijnen van m'n buikspieren, dus ben gewoon buff geworden zonder dat ik het heb gemerkt
![]()

Pff toch een flinke MP man
Zou erg katabool zijn, alcohol als post workout inderdaad
Heb het uitgaan geskipt maar door de haast met het regelen en toch proberen om uit te gaan, was ik er veel later.
Als jij uitgaat, ga je dan uit in Nijmegen, of woon je zelf totaal ergens anders?