Fitness Seller

'My Road': Een sterke jongen worden

Mooie training gast, nette bench en ja die shrugs he. I love them :)
Maar bij u ook niet slecht hoor.

Lekkere training man :thumbs:
Vervelend van de spotter, had zelf ook het probleem toen ik me 1RM ging testen en hij wou ingrijpen door de moeite die het met kostte.
Train ze vanavond!

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training man :thumbs:
Vervelend van de spotter, had zelf ook het probleem toen ik me 1RM ging testen en hij wou ingrijpen door de moeite die het met kostte.
Train ze vanavond!

Thanks. Vind het niet zo'n probleem hoor, zet het er meer bij voor mezelf zodat ik een goede vergelijking kan maken mocht het nodig zijn. Als je 1RM gaat testen is het natuurlijk wel balen als een spotter er te vroeg bij is :o

Nog benentraining van dinsdag:

Squat:
20xbw
10xbarbell

Maar gestopt wat ik voelde dat het nog niet goed zat met die beweging.

Stiff Legged Deadlift:
20xbw
10x40
10x60
10x80
10x90
10x100

Zoveel mogelijk gefocussed op de stretch en 'pomp' in m'n hamstrings, en niet te zwaar gegaan want dat wordt dat voor mij juist moeilijker.

Leg Extensions:
10x15
10x35
10x55
8x75
8x95
6x105
6x115
Dropset:
3x115
3x105
5x95
5x75
55 tot falen, 12 reps

Hack Squat: Toch maar even een quad oefening proberen, en dit wilde met niet al te zwaar gewicht wel pijnloos lukken mits ik in de beweging m'n knieën hard naar buiten duwde.
20xbw
10x20kg/kant
6x40kg/kant
6x50kg/kant

En gestopt omdat ik niet te hard van stapel wil lopen.

Dumbell Curls:
10x8
10x12
10x16
10x18
10x20
10x22

Vandaag schouders en triceps trainen.

Lekkere leg extensions, moest wel flink burnen lijkt me? :thumbs:

Lekkere leg extensions, moest wel flink burnen lijkt me? :thumbs:

Gruwelijk, ongeveer een half jaartje geleden kwam een vrouwtje naar me toe toen ik een dropset aan het doen was. Zei ze, het moet wel leuk blijven he, je trekt zulk pijnlijke gezichten :o

Ken het heel goed, heb ik ook altijd bij leg extensions/leg curl, vieze burns :roflol:
Hoelaat ga je vandaag?

Was van plan om half 5 tot half 6 te gaan, maar mensen uit de klas willen dat ik mee uitga :o
Mocht ik mee uitgaan dan ga ik 's avonds pas en gelijk door naar indrinken daarna, woon zelf namelijk 45 min van Nijmegen af dus 2x op en neer heeft geen zin

Zieke leg extentions !

Was van plan om half 5 tot half 6 te gaan, maar mensen uit de klas willen dat ik mee uitga :o
Mocht ik mee uitgaan dan ga ik 's avonds pas en gelijk door naar indrinken daarna, woon zelf namelijk 45 min van Nijmegen af dus 2x op en neer heeft geen zin

Ah jammer ik was er dus net, ik heel de tijd kijken of ik iemand zag die jij mogelijk kon zijn :D Trouwens wel lekker katabool avondje dan, eerst trainen, daarna meteen zuipen? :D

Dankuu

Schouders en triceps:

Military Press:
15xbarbell
10x40
3x50
3x60
7x70, gas over
6x70, gas over
11x60, geen gas over

Valt een beetje tegen :(

Dumbell Shoulders Press:
6x20
6x30
6x34
5x38

Dumbell Side Raises:
15x8
12x10
12x12
12x14
12x14
12x14

EZ Barbell Skullcrushers: (gewicht exclusief EZ Barbell)
15x20
10x30
10x30
6x35

Close Grip Bench Press:
6x60
6x70
4x80
4x80
4x80

Dips:
12xbw
7xbw+22
15xbw

en setje CGBP 20x40 om het af te maken.

Vanaf volgende week ga ik trouwens weer bezig met een schema, moet nog even kijken welk schema, maar ik heb nog even de tijd :)

Zieke MP hoor, sterke training !

Zieke MP hoor, sterke training !

Thanks, was trouwens nog vergeten te vermelden, gewicht na de training was 91kg (zonder veel water te hebben gedronken, 1 liter, en ook niet heel veel voedsel op de maag) :eek: Ik dacht dat ik 87 woog haha. Maar soit, ik zie nog steeds wel lijnen van m'n buikspieren, dus ben gewoon buff geworden zonder dat ik het heb gemerkt :cool:

Thanks, was trouwens nog vergeten te vermelden, gewicht na de training was 91kg (zonder veel water te hebben gedronken, 1 liter, en ook niet heel veel voedsel op de maag) :eek: Ik dacht dat ik 87 woog haha. Maar soit, ik zie nog steeds wel lijnen van m'n buikspieren, dus ben gewoon buff geworden zonder dat ik het heb gemerkt :cool:

Like a boss !

Krimlo wants to be biggg

Netjes, buffel :)

Pff toch een flinke MP man :thumbs:

Zou erg katabool zijn, alcohol als post workout inderdaad :P
Heb het uitgaan geskipt maar door de haast met het regelen en toch proberen om uit te gaan, was ik er veel later.
Als jij uitgaat, ga je dan uit in Nijmegen, of woon je zelf totaal ergens anders?

;)

Pff toch een flinke MP man :thumbs:

Zou erg katabool zijn, alcohol als post workout inderdaad :P
Heb het uitgaan geskipt maar door de haast met het regelen en toch proberen om uit te gaan, was ik er veel later.
Als jij uitgaat, ga je dan uit in Nijmegen, of woon je zelf totaal ergens anders?

Bijna altijd in Nijmegen. Heb hier een kamer dus ik ga dan ook bijna altijd hier uit. Maar heb het zo druk dat ik gewoon vaak niet tot laat uitkan, net zoals vanavond. Wel even bijgepraat met wat mensen uit de intro en lekker wat gedronken maar ik moet morgen weer om 08:00 eruit dus kan als ik dan uitga dan heb ik te weinig slaap :(

Gisteren borst triceps schouders en traps gedaan. Wilde vandaag eigenlijk benen doen, maar is verschoven naar morgen.

Bench Press:
15xbarbell
8x50
6x70
8x90
4x95 1 spot
3x95 1 spot

Blijkbaar was die 8x90 nogal een veeleisende set, had meer gehoopt op de 95 na die 8x90.

Incline Bench Press:
8x50
8x70
7x80
3x90 1 spot

Hierna nog wat cable flies, niet gelogd.

Dumbell Side Raises:
15x10
12x12
12x14
12x16
12x16

Dumbell Rear Delt Raises:
15x7
15x7
15x7

Dumbell Shrugs:
30x40
30x40
30x40

Dips: Had CGBP willen doen maar alles bezet en ik had haast :(
13xbw
12xbw
8xbw

Wel lekkere training, ben tevreden met een paar sets van m'n BP en IBP.

Krimlo wants to be biggg

Zeker netjes. Je bench is echt wel goed.

Terug
Naar boven