Fitness Seller

'My Road': Een sterke jongen worden

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag stond bankdrukken weer op 't programma jeee

Squat: 5x5x90 makkelijk
Bankdrukken: 2x5x80, erachter komen dat ik geen 90kg had, daarna 5x5x90 beetje moeite doen
Barbell rows: 5x5x90 makkelijk

Wilde nog assistance doen maar ik ga maar wil m'n herstel niet verpesten, niet gedaan dus.

Wel nog geplankt: 3 minuten planken, 1 minuut rust 3 setjes

Vanochtend getraind. Fasted en brak wegens overmatige alcoholconsumptie voorgaande avond. Niet een echt slimme combinatie, kotsneigingen alom. Maarja.

Squat: 5x5x92,5
Overhead Press: 5,5,5,4,4x60 hier werd ik dizzy en kotsneigingen en fasted dus geen 5x5 :D
Deadlift: 5x140

Daarna beetje planken en abwheel rollen voor zover t ging.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Trouwens, ik heb wel vaker dat ik duizelig word met overhead press. Iemand die weet waardoor dit precies komt, en misschien hoe ik dit voortaan kan voorkomen? Heb het met geen enkele andere oefening, maar er is ook geen enkele andere oefening waarbij ik staand gewicht boven m'n hoofd druk :D

Beetje vergeten te loggen

van woensdag tren was:

Squat: 5x5x95
Bankdruk: 5x5x92,5
Barbell rowen: 5x59x92,5

alles makkelijk

Vrijdag tree met shady was:

Dumbell press ipv overhead press voor de leuk: gewichten volgens mij 10x20, 6x26, 6x34, 7x40x, 5x40 en 15 of16x30
Squat: 5x5x97,5
Deadlift 5x142,5

Maandag weer knallenn

Lekkere deadlift gepakt nog :thumbs:
Nogmaals excuses voor de korte training bro, 45 min leek aardig wat maar in praktijk is het niks, tenzij je alleen traint ;)
Halen hem snel in, maar dan een killer-training!

Lekkere deadlift gepakt nog :thumbs:
Nogmaals excuses voor de korte training bro, 45 min leek aardig wat maar in praktijk is het niks, tenzij je alleen traint ;)
Halen hem snel in, maar dan een killer-training!

Maandag 5x5x95 bench :D:D En vrijdag 97,5 :p

Vandaag me training van maandag gedaan, ipv ma-wo-vrij te trainen doe ik vanaf nu gewoon om de dag, dus ene week 4 trainingen en andere week 3.

Squat: 5x5x100kg joepieee
Bandrukken: 5x5x95
Barbell rows: 5x5x95 <-- wil hiervoor iets anders gaan doen, dacht aan pull ups+low rows, nog even kijken

Planken 3 minuten 1 minuut rust, 3x

Pull ups niet genoteerd? :p
Squat zag er erg nice uit man, goed diep en (zo goed als) paused :thumbs:

weer getraind vandaag. Ongepland gevast, was niet echt handig..

Squat 5x5x102,5
OVHP: 5,5,5,4,4x60 *sigh* moet dit echt makkelijk kunnen
Deadlift 1x5x145

Planken 5 minuten straight, 1 minuut rust, 2 minuten plank, 15 sec rust, 1 minuut

Superset op planks :sd:
Squats gaan lekker man!

jee tren tren tren

Squatten: 5x5x105 --> ga ik deloaden, zit nog wel rek in maar knieën beginnen naar binnen te trekken op de laatste reps en heupen komen te snel omhoog, voor mij form> weight dus ga denk ik terug naar een kilo of 90-95
Bankdrukken: 5x5x97,5
Barbell rows: DAAR KAP IK MEE

Wel wat andere rugoefeningen gedaan, moet even puzzelen hoe en wat nog

En plankie boy, 130 seconden planken/20 seconden rust x 4

Squat: 5x5x107,5, geen tag meer maar parallel breken en omhoog, kan nog wel even vooruit zo
OVHP: 5x5x60
Deadlift: 1x5x147,5

Daarna supersetted rear delt raises en lateral raises

en planken, 3 min, 30 sec rust, 3 min, 30 sec rust, 1,5 min (kon niet meer :D)

Vandaag getraind samen met Tim (Mitrenz). Alle doelen voor de training bereikt, much satisfaction.

Squat: 5x5x110
Bench: 5x5x100
Barbell Rows: 5x5x100 (Toch wel weer gaan doen, met underhand grip dit keer, helpt me mee minder momentum te gebruiken).

Daarna nog wat core oefeningen gedaan, niet gelogd.

Goei bench bro. Loopt beetje voor.zo op skwats ofniej

Goei bench bro. Loopt beetje voor.zo op skwats ofniej

Klopt, maar heb een maand of twee m'n benen niet goed kunnen trainen door blessure, en train ze nog niet zo lang als borst. Maar ze gaan hard vooruit nu qua kracht en massa, drie keer per week squatten helpt wel :)

Dikke bench en row :thumbs:
Wat is je bw ongeveer?

Dikke bench en row :thumbs:
Wat is je bw ongeveer?

De laatste keer dat ik woog (met kleding en een volle maag) 91,5kg. Ik denk dat ik 's ochtends rond de 87kg zit. Gaat best lekker met m'n shape, sta op zich redelijk droog, abs komen goed door 's ochtends, aders hier een daar, niks te klagen :p

Terug
Naar boven