Krimlo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 273
Thanks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nette trainingen.
Wat zijn je stats verder qua leeftijd, gewicht, lengte en bf?
Ben 20 jaar, rond de 90kg, 181 cm en ik meet m'n vp nooit maar ik gok 11-12%.
). Misschien ook wel iets te groot defecit aangehouden, ga het even wat beter bijhouden vanaf nu.
Ben weer bezig met wendler na een weekje aanmodderen. Afgelopen twee trainingen (squat en bench) niks speciaals, licht tegenvallende kracht maar ben dan ook aan het cutten. Vandaag deadlift en fsq gedaan.
Training van vandaag zag ook prima uit!
Jammer alleen van de repout, maar dat kan gebeuren!
Nu ook geen zin meer zo in de zon hehe. Maar inderdaad, had 'm graag gehaald natuurlijk maar heb nog nooit meer dan 8x65 gedaan, niet zo'n drama dus. Kracht daarna viel wel een klein beetje tegen en na dumbbell shoulder press stortte het al helemaal in, maar soms heb je dat 

Niet zo veel spannends met 5x5 komende tijd hoor, maarja 

TofNiet zo veel spannends met 5x5 komende tijd hoor, maarja
![]()
.
M'n squats waar ik vorige training toch wel wat moeite voor moest doen gingen dit keer erdoorheen zonder adempauze in m'n set. Ga eens kijken wat daar precies inzat, als het niet veel meer dan cafeïne is dan ga ik bij deze een potje cafeïnepillen aanschaffen voor de trainingsdagen met wat minder energie
) gaat woensdag eens kijken naar m'n deadlift. Ze begeleid nogal wat mensen dus ik ben benieuwd wat ik aan tips kan verwachten