XXL Nutrition

'My Road': Een sterke jongen worden

Lekker bezig geweest!
Ik zie je zondag man, gaat leuk worden! :D

Lekkere trens :) For what it's worth ik heb power perfect II's van Nerlinger en bestelprocedure/product allebei prima.

Lekkere trens :) For what it's worth ik heb power perfect II's van Nerlinger en bestelprocedure/product allebei prima.

Dat zijn dezelfde die ik ook heb Koen.
Prima schoenen inderdaad, ik heb ze dan dus via ebay (UK).
Maar over Nerlinger ook alleen maar goede dingen gehoord!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de hulp allen :) Ik wil die Power Pefects 2 graag bestellen. Als ik goed heb rondgekeken dan zou ik ze een 2/3 maat groter moeten bestellen? Hebben jullie dat ook gedaan?

Hoppa weer getraind. Gisteren dagje Awekenings geweest en was er bang voor dat 't niks zou worden vandaag, maar was gelukkig niet het geval :)

Squat:
10x20
5x50
5x70
5x90
2x110
5x125
5x125
5x125
5x125
5x125

Ging nog wel redelijk. Ga voortaan wat uitgebreider opwarmen, heb nu tijdens de warming up teveel kleine pijntjes. Qua form was deze sessie ook wel prima, af en toe knieën wat naar binnen maar dat viel volgens iemand die m'n form checkte ook wel mee.

Gepauzeerd bankdrukken:
15x20
8x60
5x80
5x97.5
5x97.5
5x97.5
5x97.5
5x97.5, deze set vroeg ik na m'n 4e rep een spotter alsnog te komen terwijl ik op 't bankje lag, was onervaren dude helaas en hij trok de stang de 5e rep meteen omhoog. Ik tel 'm gewoon als 5x, denk dat 't er wel inzat.

Pendlay Row:
8x60
5x82.5
5x82.5
5x82.5
5x82.5
5x82.5

Easy

Prima sessie man :)
Wilde je morgen nog wel gaan?

Heavy train weer man

Sorry ik had jullie berichtjes gemist maar nog bedankt :)

Prima kunnen trainen vandaag!

Front Squat:
10x20
8x40
5x60
3x80
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

Warming up dit keer iets anders aangepakt. Ben ipv naar de gym gefietst gelopen en de warm up sets rustig en gepauzeerd gedaan. Geen last gehad van pijntjes dit keer. Weet niet of het door de andere aanpak komt maar ik ga het zo ook op m'n back squat day proberen en kijken of het werkt.

Overhead Press:
10x20
5x40
5x50
2x60
5x67.5
5x67.5
4x67.5
3x67.5
3x67.5

Niet tevreden, niet ontevreden. Lag wel in de lijn der verwachting zo.

Deadlift:
8x60
5x100
5x120
3x140
5x157.5
5x157.5

Hier wat kleine aanpassingen: schoenen uit en hook grip :p M'n duimen konden het prima verdragen. M'n lifts weer gefilmd en zo op het eerste gezicht zag het er dit keer veel beter uit dan vorige keer. Lette dit keer erg op spanning bovenrug/schouders in positie houden en dat leek goed te lukken.

Nu alweer zin om vrijdag te knallen hehe :D

Goede sessie bro!
Jammer van de OH Press, maar je zei het eigenlijk al.
Ga je nu deloaden en opnieuw opbouwen of nog paar keer proberen of het lukt?
Kunt ook anders 5x 3-5 doen dus minimaal 5x3 en maximaal 5x5.
Wanneer je dan 5x5 haalt gewoon verhogen en herhalen.

Goede sessie bro!
Jammer van de OH Press, maar je zei het eigenlijk al.
Ga je nu deloaden en opnieuw opbouwen of nog paar keer proberen of het lukt?
Kunt ook anders 5x 3-5 doen dus minimaal 5x3 en maximaal 5x5.
Wanneer je dan 5x5 haalt gewoon verhogen en herhalen.

Ik kan nog maar drie weekjes trainen tot de vakantie dus ik hou gewoon even 5x5 aan denk ik. Als ik 'm de volgende keer niet haal doe ik denk ik de week daarna verhogen met sets van 4, week daarna sets van 3 of iets in die trant.

Hoe ik het na de vakantie aan ga pakken moet ik nog even bekijken, is nog te ver weg om me er echt in te verdiepen :D

Ga je morgen nog naar het USC?

Krim wanneer gaan we weer is quality time houden met zn alle

Krim wanneer gaan we weer is quality time houden met zn alle

Ik train de komende drie weken nog in Nijmegen, daarna ben ik op vakantie. Dus wat mij betreft binnen drie weken :D

Gisteren nog getraind:

Squat:
10x20
5x40
5x60
5x80
3x100
1x120
5x127.5

En daarna gestopt. Die eerste werkset voelde echt loei en loei zwaar, haalde het ook niet met (naar mijn idee) fatsoenlijke techniek. Ik voelde me nog niet echt hersteld. Ik ga maandag nog een poging wagen, en als het niet lukt deloaden.

Paused Incline Bench:

15x20
5x60
5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

Ging goed.

Pull Ups:
5xbw+7.5
5xbw+7.5
5xbw+7.5
5xbw+7.5
5xbw+7.5

Gingen beter dan eerdere weken maar moest optrekken bij een andere stang omdat die andere 'defect' was.
Iets smallere grip dan voorheen denk ik.

Vervolgens nog wat armen/schouders gepompt, niet gelogd.

Ben jij zeker weer in het diprek gaan hangen? :mad:

Toffe log, in!

Oke moete we ff afspreken met zn alle. Ik zeg groepsapp.

Ik had ze toevallig via die link besteld een paar uurtjes voordat je dit poste. Zag iemand in een ander topic dit posten en heb er ook nog 15% korting op kunnen pakken, 90 euro betaald inclusief verzendkosten, super chill :D Thanks voor de heads up tho :)

Bedankt en welkom Dave! Weet ik ook meteen wie je bent op DBB :)

Oke moete we ff afspreken met zn alle. Ik zeg groepsapp.

Doen we! Leeft die oude app nog? Ik heb niet de nummers van iedereen dus voel je vrij om er een te maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven