MuscleMeat

'My Road': Een sterke jongen worden

Volgens mij was die diepte gewoon goed idd.

nice bens

115 soon.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij was die diepte gewoon goed idd.

nice bens

115 soon.jpg

Dankju plaarkleut

Ja leek net van niet bij 1e keer kijken, nu wel te zien

:thumbs:

Maar beter ook aangezien ik squat commando gaf :o

Vind het in het filmpje ook wel beetje moeilijk te zien hoor maar gelukkig was ik er zelf bij (:)).
Gelukkig maar Tim anders had ik sws op de safetybars gehangen hehe.

Haha ik zie het nu pas maar het squat commando moet gegeven worden als de lifter mag beginnen met squatten (als hij stevig staat en de front judge denkt dat hij er klaar voor is), niet bij het bereiken van de juiste diepte. :roflol:

Wel origineel.`

26a97f095300a0de58743786e5f7c26b.png

Dat lijkt me zo kut he, wachten totdat iemand het commando geeft

Haha ik zie het nu pas maar het squat commando moet gegeven worden als de lifter mag beginnen met squatten (als hij stevig staat en de front judge denkt dat hij er klaar voor is), niet bij het bereiken van de juiste diepte. :roflol:

Wel origineel.

Het was niet de bedoeling (of afgesproken) om commando's te geven met de squat. Maar ik heb de neiging redelijk ver onder parallel te squatten en ik zou daardoor waarschijnlijk de safetybars raken of misschien de lift niet halen, dus vandaar dat Tim me even liet weten dat ik voorbij parallel was :)

Ah ok, duidelijk. Kon me ook al moeilijk voorstellen dat mitrenz dat niet zou weten.

Net ff high volume wurkout gedaan met pomp oefeningen voor borst, schouders, bi/tri, lats en traps.
Ga het niet loggen, want niet intredasting. Vond mezelf wel sexy met overal pomp, zou er bijna voor tekenen hihi

Fijne avond

Ik kom even volgen ;)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Net ff high volume wurkout gedaan met pomp oefeningen voor borst, schouders, bi/tri, lats en traps.
Ga het niet loggen, want niet intredasting. Vond mezelf wel sexy met overal pomp, zou er bijna voor tekenen hihi

Fijne avond

:roflol: zag er vol uit ja

Het was niet de bedoeling (of afgesproken) om commando's te geven met de squat. Maar ik heb de neiging redelijk ver onder parallel te squatten en ik zou daardoor waarschijnlijk de safetybars raken of misschien de lift niet halen, dus vandaar dat Tim me even liet weten dat ik voorbij parallel was :)

Ah ok, duidelijk. Kon me ook al moeilijk voorstellen dat mitrenz dat niet zou weten.

Was inderdaad puur ter hulp met bepalen van diepte :p

Leuk Bob!

Morgen ga ik rug trainen met een kerel van het USC, dus vandaag heb ik Squat/Push aangehouden.

Squat:
10x20
5x40
5x60
5x80
3x100
2x110
2x120
3x135
3x135
3x135

Die squats gingen lekker. Heb dit keer een smallere grip aangehouden omdat ik het idee heb dat ik m'n rug dan beter op spanning kan houden. Ook meer proberen gebruik te maken van stretch reflex, dat ging goed naar m'n idee. Had van te voren 3x3x135 in m'n hoofd en gehaald, prima dus. Had nog een filmpje gemaakt, tips zijn altijd welkom!

Small bankdrukken T&G:
8x20
8x40
8x60
8x80
8x100
8x100

Laatste setje haalde ik er 7, gerackt +3-5s rust en nog 1 uit geperst, had geen spotter dus safety first.

Dat was eigenlijk alles wat ik wilde doen maar had nog nooit Front Squat gedaan op PP2's dus even proberen :p

Front Squat:
10x20
5x60
5x80
2x100 oef zwaar
5x90 makkelijk

Ook maar is push press proberen nu ik toch een rack had :D

Push Press:
8x20
5x40
5x60
4x70

Laatst bewerkt:
Goeie train man ! En maar zeggen dat die baby gewichtjes squat :eek:

Sterke training, hoor! Fijn weekend!

Vergeleken met mij sws niet man !

Sterke training, hoor! Fijn weekend!

Dankje mannen.

Hiephoi vandaag weer getraind. Squat+Bench op de planning met 4x2 als werksets.

Squat:
8x20
5x50
5x70
5x90
2x110
2x125
2x140
2x140
1x140
1x140
20x100

Beetje balen, maakte bij 3e werkset tweede rep per ongeluk paused, vandaar dat ik faalde. Vierde werkset was het gewoon te zwaar. Techniek op de eerste twee sets ging wel prima. Omdat ik booz was van de faals een afstrafsetje gedaan.

Paused Bench:
12x20
10x60
5x80
2x100
2x110
2x110
2x110
10x100 T&G

Ging prima. Laatste rep van de 10x100 bleef ik haken en volgde een episch gevecht met de barbell om hem überhaupt niet naar beneden te laten zakken waarna een jofele oplettende kerel droog met 2 vingers de barbell omhoog hielp hijsen.

Al met al niet ontevreden, dinsdag laatste training voor de vakantie (18 dagen Noorwegen). Misschien dat er in Noorwegen ook wel mogelijkheid tot trainen is, maar als het er al is weet ik niet of ik er überhaupt gebruikt van ga maken, dat zie ik dan wel weer.

Laatst bewerkt:
Wtf bro :D
110 voor 3 setjes van 2 paused...

Terug
Naar boven