XXL Nutrition

'My Road': Een sterke jongen worden

Veel plezier in Noorwegen man !! Zjjn vast brute strongman gyms daaro

Fijne vakantie alvast, enjoy!

• Topic Starter Topic Starter
Veel plezier in Noorwegen man !! Zjjn vast brute strongman gyms daaro

Fijne vakantie alvast, enjoy!

Thanks mannen.

Vandaag nog een laatste training met Tim:

Paused Bench:
Warmup
3x3x107.5
oja en 10x90 close grip t&g

Prima.

Deadlift:
Warmup
2x180
*15x140

Wilde een repout doen met 180 en mikken op 5-6 reps. Voelde zwaar aan vandaag en 180 was ook wel wat te hoog voor een repout (dat zei ik tijdens de training al, had eigenlijk gewoon 170 ofzo moeten pakken :p), daarna maar een plate per kant eraf gehaald en nog wat reps gedaan met 140.

Nou dikke doei en tot over drie weken.

Kleine training, veel plezier op vakantie.

Kleine training, veel plezier op vakantie.

Thanks man! Ben er nu een aantal daagjes en het is geen feestvakantie maar de natuur is mooi en ik kan er (tegen m'n verwachting in) best wel van genieten. Leuke is dat we op de minst mooie plek beginnen (we verblijven op 4 plekken) en het steeds mooier wordt :)

Had hier in 't huisje een mooie spiegel dus kon is een foto schieten, helaas komen m'n rock hard chiseled abs hier niet door (jk).

o6hczk.jpg

Grote piemol hoor.

Goed fyiske srs

noice buff

Grote piemol hoor.

Goed fyiske srs

Thanks mannen, zelf vind ik gelukkig ook dat 't steeds meer ergens op begint te lijken :)

Gisteren heb ik nog getraind in Noorwegen. Had stiekem goede verwachtingen van de gym hier in een hotel n.a.v. de website maar toen ik er kwam hadden ze naast wat oude technogym machines, een smithmachine en lichte dumbbells eigenlijk niks. Maarja, heb een leuke training in elkaar geflanst.

Ben begonnen met leg extensions en leg curls, vervolgens smithmachine squats opgebouwd tot 120kg, kon niet hoger want dan begon het hele rack te schuiven op de vloer :roflol:. Daarna een soort van deadlift/rackpull gedaan in de smithmachine, helaas paste van de 145kg schijven die ze hadden er maar 115kg op de bar, dus met wat knutselwerk heb ik met een rope die daar hing een dumbbell van 22kg (zwaarste wat er was) aan de bar geknoopt. Dus nog wel redelijk zwaar kunnen gaan daarop. Daarna nog gebencht in de smith tot 100kg, wat flyes gedaan, de standaard rugmachines gepakt en wat schouders/armen gepompt. Dit alles zonder water (was ik vergeten) maakte dat ik alsnog goed kapot de gym uitliep. Al de oefeningen in de smith voelden trouwens veel zwaarder aan dan de losse varianten, dat vond ik wel apart.

Het was in ieder geval lekker om even bezig te zijn, wie weet tref ik nog een rauwe gym hier :D

Smith machine is een b*ch, ik squatte in de smith 70kg terwijl ik met barbell 100kg pakte als eerste keer squat.
Komt door de geforceerde lijn, bij squat kun je bijvoorbeeld nauwelijks hip drive gebruiken daardoor ;)
Bij benchen gaat het nog wel als je er als een zoutzak opligt, anders is het ook geen ideale lijn.

Goede foto hoor, mag ik je app? :$

Goed bezig Koen!
Prima shape en leuke fun training.
Geniet nog lekker van je vakantie! :cool:

Hoe lang blijf je weg dan?

Ik ben de 16e weer terug. Daarna ben ik een weekje intromentor bij Intro Nijmegen en ik weet niet of ik daardoor tijd heb om te trainen, dus vanaf de 25e sowieso weer hardkoor trainen :)

Sick f**k, ik ben ook intromentor, hebben jullie ook fissa bij matrix dan zoals de HBO studenten? :cool:
Edit: nevermind, ik ben mentor op 27/28 augustus ofzow.

Sick f**k, ik ben ook intromentor, hebben jullie ook fissa bij matrix dan zoals de HBO studenten? :cool:
Edit: nevermind, ik ben mentor op 27/28 augustus ofzow.

Ja HBO intro is na de intro van de ekte stuudjes, vorig jaar iig dan. Is ook maar 3 dagen toch? Wij knallen er een hele week op :D

sterk. in.

hoe oud bende gij?

Kleine update maar meer een vraag aan m'n volgers: heeft er iemand nog wat leuke schema's die ik moet bekijken als ik 3x pw full body wil trainen? Vandaag heb ik wat lopen puzzelen voor m'n schema na de vakantie maar ik kom eigenlijk weer uit op wat ik zo ongeveer deed voor de vakantie, met een simpel +2,5kg per week progressiemodel. Ik heb gekeken naar madcow maar daar leek me de totale workload met zware sets wat laag. Momenteel heb ik dit in elkaar gepuzzeld met dus een simpel +2,5kg progressiemodel:

Maandag:
Front Squat 5x5
Paused Bench 5x5
Deadlift 3x5
Pendlay Row 5x5

Woensdag:
Paused Squat 5x5
Paused Close Grip Bench 5x5
Power Clean 5x5
Deadhang Weighted Pull Ups 5x5

Vrijdag:
Squat 5x5
Paused Incline Bench 5x5
Speed Deadlift (*80% van maandag) 5x3
Pendlay Row 5x5

Alle tips en opmerkingen welkom maar ik ben dus vooral opzoek naar een andere manier om progressief te trainen :p

Madcow is mij toch erg goed bevallen hoor, deed er wel veel assistance naast.

Power clean zo ver mogelijk naar voren halen op woensdag.

Terug
Naar boven