BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel plezier in Noorwegen man !! Zjjn vast brute strongman gyms daaro
), daarna maar een plate per kant eraf gehaald en nog wat reps gedaan met 140.

. Daarna een soort van deadlift/rackpull gedaan in de smithmachine, helaas paste van de 145kg schijven die ze hadden er maar 115kg op de bar, dus met wat knutselwerk heb ik met een rope die daar hing een dumbbell van 22kg (zwaarste wat er was) aan de bar geknoopt. Dus nog wel redelijk zwaar kunnen gaan daarop. Daarna nog gebencht in de smith tot 100kg, wat flyes gedaan, de standaard rugmachines gepakt en wat schouders/armen gepompt. Dit alles zonder water (was ik vergeten) maakte dat ik alsnog goed kapot de gym uitliep. Al de oefeningen in de smith voelden trouwens veel zwaarder aan dan de losse varianten, dat vond ik wel apart.

Ik ben de 16e weer terug. Daarna ben ik een weekje intromentor bij Intro Nijmegen en ik weet niet of ik daardoor tijd heb om te trainen, dus vanaf de 25e sowieso weer hardkoor trainen![]()

Sick f**k, ik ben ook intromentor, hebben jullie ook fissa bij matrix dan zoals de HBO studenten?
Edit: nevermind, ik ben mentor op 27/28 augustus ofzow.

Madcow is mij toch erg goed bevallen hoor, deed er wel veel assistance naast.