MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga het om de dag Full Body trainen aanhouden tot ik goed vastloop (zal niet lang duren denk ik). Daarna ga ik Coan Phillipi's deadlift cycle doen en zal ik waarschijnlijk ook een periodisering van hem aanhouden op squat/bench/ohp. Doel wordt dan om 10 weken te trainen zonder vast te lopen en epic gains te maken. 500 totaal voor eind 2014 is iets waar ik stiekem wel een beetje op hoop.
Bench ging echt soepeltjes ja!
Goede pauze ook telkens op de borst.
Benieuwd hoe ver je nog kan rekken man![]()
inb4 5x5x120 gepauzeerdHad je dan niet beter 5kg van je gewicht af kunnen gooien en dan alsnog een 5de set kunnen doen. Dus 4x95 en 1x90.
Maar goede bench man.
Maar was er al een beetje klaar mee, had zin om door te gaan naar de volgende oefening

Had ik misschien beter nog wel even kunnen doen jaMaar was er al een beetje klaar mee, had zin om door te gaan naar de volgende oefening
![]()
Dadelijk deadliften en benchen. Met deadlift even kijken hoe ver soepel kom met 1rm en daarna een hoge dubbel (ivm programma met coan dat ik wil gaan volgen). Benchen gewoon leuke zware setjes![]()