AndroidHealthClinic

'My Road': Een sterke jongen worden

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere PR bro op de Deadlift! :D

Thanks. Wel fijn dat ik een keer wat meer optil dan 160 ja. Ik kan er alleen echt niet bij dat ik met deadlift zo vast zit rond de 160, terwijl m'n bench en mp wel gewoon vooruit gaan evenals andere oefeningen. Laatste cycle met wendler ben ik trouwens niks vooruit gegaan op m'n lifts, op die 3kg op deadlift na dan. Dat is wel een beetje balen. Snap niet echt hoe het komt. Ik zie dat ik gewicht aankom, dus ik eet sowieso genoeg. Misschien binnenkort weer eens een ander programma doen voor een nieuwe stimulans.

Re: Krimlo wants to be biggg

Proficiat met je PR

Tijd voor een update. Woensdag heb ik lichtjes getraind, maar vond dat niet interessant om te loggen. M'n training van vandaag gaat echter wel in de boeken. Net als maandag een soort van full body training gedaan. Helaas had ik met squaten weer last van m'n benen. Na de tentamens, die volgende week donderdag afgelopen zijn, ga ik definitief langs de fysio. M'n training ging lekker, gewoon gedaan waar ik zin in had, qua oefeningen, opbouw sets/reps en intensiteit.

Deadlift.
2x12x40
5x80
3x110
1x150
1x168 PR, ging erg gemakkelijk
1x170,5 PR, ging met meer moeite, maar **** YEAH 170kg!

Rotator Cuff Warm Up.

Bench Press. Proberen die 110 te drukken
15xbarbell
8x60
2x90
1x100,5
0x110,5

Pull ups. Tijd niet gedaan, ging een beetje moeizaam. Ben ook wel dik geworden :o
6xbw
6xbw
6xbw
6xbw

Military Press. Op het gemakje
10xbarbell
5x50
5x60
5x70

Dumbell Curls. Om het af te maken
10x12
8x16
6x20
6x24

Erg blij met m'n PR op de deadlift!! Blijkt ook maar weer hoeveel het uitmaakt hoe je denkt, normaal denk ik aan hoe zwaar wat ik ga optillen wel niet zal zijn bij het zetten van een PR, maar nu dacht ik gewoon fak dit ik ga dit optillen, en zo zet je ineens met gemak een +7kg PR neer. Happy man here, ik kan me met een gerust hart op het studeren storten de komende dagen :D

Mooie PR man! :thumbs:
Hoe bevalt fullbody je eigenlijk? Zit zelf ook te twijfelen om het aan te houden vanwege de tentamens volgende week ;)

Mooie PR man! :thumbs:
Hoe bevalt fullbody je eigenlijk? Zit zelf ook te twijfelen om het aan te houden vanwege de tentamens volgende week ;)

Thanks! Full body bevalt me goed zo man. Ik probeer gewoon redelijk lage intensiteit aan te houden en dat drie keer per week, zodat je toch nog wel redelijke stimulans hebt over de gehele week gezien. En ben lekker snel klaar, binnen een uurtje sowieso.

Goed bezig bro!
Fullbody is sowieso beste manier van trainen naar mijn mening :D

Congratz op Deadlift PR wederom!

Oké, dan weet ik daardoor (en de reactie van Tim) dat ik zelf ook fullbody aan ga houden :)
Thanks

Oké, dan weet ik daardoor (en de reactie van Tim) dat ik zelf ook fullbody aan ga houden :)
Thanks

Ik doe het nu maar voor tussendoor he. Maar ik zit er ook aan te denken het als vast schema te hanteren. Drie keer per week met afwisselende oefeningen, moet even kijken hoe ik het het beste in elkaar kan steken.

Ik doe het nu maar voor tussendoor he. Maar ik zit er ook aan te denken het als vast schema te hanteren. Drie keer per week met afwisselende oefeningen, moet even kijken hoe ik het het beste in elkaar kan steken.

Kijk eens naar schema van Bill Starr ;)

Ik lees mooi mee hier, heb er net zelf een in elkaar gezet maar ga ook eens naar Bill Starr kijken :D
Mijn FB is ook voor 1, misschien 2 weken, vanwege tentamens :)

Mooi hoor. Congrats man. Op naar 200 :)

Mooi hoor. Congrats man. Op naar 200 :)

Dan zou ik streaken door de gym toch :D

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Met een beetje geluk kan ik morgen trouwens naar de fysio! Is even kijken wat ze te melden hebben. En morgen toch even langs de gym. Was eigenlijk van plan rust te houden maar ik ga met een maat naar Sumo ( 6 gangen eten, 5 gerechten per gang) morgenavond, dus ik moet van tevoren wel even gaan trainen dan. Lekker calorien naar binnen schuiven hehe :D

Vandaag keihard getraind! Helaas kon ik niet loggen, telefoon leeg en nergens een pen te bekennen. Erg veel oefeningen gedaan, erg hoog tempo aan gehouden. Gewicht dus wat minder. Aangepakt zijn borst, triceps, buik, traps en schouders.

Daarna lekker wezen eten bij Sumo met een maat van me, en we hebben samen de 30 gerechten de man geklaard. Zat toch wel lekker vol op het einde hehe. Mocht iemand nog een keer veel (en vooral lekker!) willen eten, is Sumo zeker een aanrader. Het is wel wat prijzig, 27,50 exclusief drank, maar het is zeer lekker eten en veel!

Klinkt goed :thumbs:
Die training gaan we sowieso keertje plannen man ;)

Klinkt goed :thumbs:
Die training gaan we sowieso keertje plannen man ;)

Tof! Vanaf volgende week vrijdag ben ik doordeweeks weer volop beschikbaar, zijn de tentamens voorbij ;)

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Nog even een foto'tje geschoten na het eten, slechte camera, belichting en een spiegelfoto, maar het is iets :)

Laatst bewerkt:
Morgen heb ik een afspraak met de fysio staan, ben benieuwd of ik er wat wijzer van zal worden! Wordt tijd dat ik weer een keer fatsoenlijk kan gaan squatten :D Morgen na m'n tentamen ook even trainen, denk dat ik het hou op wat rug en schouderwerk :)

Hoe laat ga je morgen ongeveer? :p

2 bad, ik voor de middag al.
Succes bij de fysio iig :thumbs:

In. Sterke overhead presses man!

Terug
Naar boven