Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Ja het daadwerkelijke probleem vast te stellen duurt het langst.
Vooral als je zelf niet weet wat ertoe geleid kan hebben.
Bij mij was het simpel want wist 90% al van wat mijn mankeerde
Toen ik bij ontslag uit kliniek hun bevindigen en uitslag te horen kreeg stond ik niet verbaast te kijken.
Ben wel van mening dat ongeacht hoe goed de psychiater ook is, de persoon in kwestie die ergens aan lijd de enige is die het kan veranderen.
Denk dat Newme ook in dat gebied helaas te min denkt over zichzelf.
Als hij de kracht kan vinden om in zichzelf te gaan geloven en het goede te zien in zichzelf alles veel makkelijker zal gaan.
Als die dingen komen, zijn fysiek in zijn ogen verbeterd en zelfvertrouwen kweekt door te sporten maakt het leven al een heel stuk aangenamer.
Vooral als je zelf niet weet wat ertoe geleid kan hebben.
Bij mij was het simpel want wist 90% al van wat mijn mankeerde

Toen ik bij ontslag uit kliniek hun bevindigen en uitslag te horen kreeg stond ik niet verbaast te kijken.
Ben wel van mening dat ongeacht hoe goed de psychiater ook is, de persoon in kwestie die ergens aan lijd de enige is die het kan veranderen.
Denk dat Newme ook in dat gebied helaas te min denkt over zichzelf.
Als hij de kracht kan vinden om in zichzelf te gaan geloven en het goede te zien in zichzelf alles veel makkelijker zal gaan.
Als die dingen komen, zijn fysiek in zijn ogen verbeterd en zelfvertrouwen kweekt door te sporten maakt het leven al een heel stuk aangenamer.

)