MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Ja het daadwerkelijke probleem vast te stellen duurt het langst.
Vooral als je zelf niet weet wat ertoe geleid kan hebben.
Bij mij was het simpel want wist 90% al van wat mijn mankeerde :P
Toen ik bij ontslag uit kliniek hun bevindigen en uitslag te horen kreeg stond ik niet verbaast te kijken.

Ben wel van mening dat ongeacht hoe goed de psychiater ook is, de persoon in kwestie die ergens aan lijd de enige is die het kan veranderen.

Denk dat Newme ook in dat gebied helaas te min denkt over zichzelf.
Als hij de kracht kan vinden om in zichzelf te gaan geloven en het goede te zien in zichzelf alles veel makkelijker zal gaan.
Als die dingen komen, zijn fysiek in zijn ogen verbeterd en zelfvertrouwen kweekt door te sporten maakt het leven al een heel stuk aangenamer.

Ben wel van mening dat ongeacht hoe goed de psychiater ook is, de persoon in kwestie die ergens aan lijd de enige is die het kan veranderen.
Daar ben ik volledig mee akkoord.
Ik denk echter wel dat medicatie je daarbij kan ondersteunen.

Denk dat Newme ook in dat gebied helaas te min denkt over zichzelf.
Als hij de kracht kan vinden om in zichzelf te gaan geloven en het goede te zien in zichzelf alles veel makkelijker zal gaan.
Als die dingen komen, zijn fysiek in zijn ogen verbeterd en zelfvertrouwen kweekt door te sporten maakt het leven al een heel stuk aangenamer.
Een positief zelfbeeld zou inderdaad al een goed begin zijn, iets waar ik zelf ook soms nog mee te kampen heb.

@Rorschach86
Nee, meer dan lezen en nieuwsgierig blijven kun je niet doen. Een mens kan nooit genoeg van wetenschap weten, als de wetenschap nog niet eens 10% van alles weet, een wetenschapper die zegt dat hij genoeg weet is geen wetenschapper. Sorry die zin heeft niks te maken met wat je zei, maar vond het gewoon leuk om op te schrijven. En vergeet niet dit is Nederland mogelijk dat de zaken daar wat beter geregeld zijn dan hier.
Ik stap uit de discussie omdat het topic-vervuiling aan het worden is.

Zonder aangeklikt te hebben weet ik nu al dat hij er niets aan heeft.
Zelfvertrouwen zonder arrogant te zijn en een schepje pure bluf is the way to go.

Daar ben ik het totaal niet mee eens.
Als je wel de moeite had gehad om er naar te kijken zag je dat er bijna precies dezelfde types aan het woord zijn. Die worden ook geholpen. Natuurlijk heb je doorzettingsvermogen nodig om iets te kunnen bereiken, maar waar heb je dat niet voor nodig?
Deze dvd is een hele goede stap in de richting om makkelijker met meisjes om te kunnen gaan.

Dus op dit moment zit jij met een noemenswaardig aantal "chicks" op de bank? aangezien jij inmiddels een "meidenmagneet" bent. :P

Haha nee op dit moment niet.
Maar mijn lijstje mag er wel wezen, al zeg ik het zelf.
En nee natuurlijk komt dat niet alleen omdat ik een filmpie gezien heb...

Met NewMe komt het wel goed, binnenkort ff op de koffie en samen trainen en dan gaat het balletje rollen.

Squats en pendlay rows moet hij inderdaad leren dus dat kan DW mooi voordoen. Hoeft het publiek niet naar mijn kont te kijken :p

Als die het vraagt en voor elkaar krijgt zou dat verdomd goed teken zijn :P
Juistem! Jij snap 't.
Squats en pendlay rows moet hij inderdaad leren dus dat kan DW mooi voordoen. Hoeft het publiek niet naar mijn kont te kijken :p
Damn... heb je me nog niet het verschil tussen die verschillende rows laten zien! Ik eis een herkansing!
En gun me ook de lol om naar jouw kont te kijken zeg... :rolleyes:

Terug
Naar boven