XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Als je chicks wilt, en je wilt ze snel?

Kijk deze dvd 10x, maak notities en je bent een meidenmagneet in een maand;
http://thepiratebay.org/torrent/3537437/David_DeAngelo_-_Approaching_Women

Graag gedaan.

Ik heb alles van hem, van rsd en van andere dating coaches, maar ik heb eigenlijk niks daaraan zolang ik niet eens naar buiten durf te gaan. Enige waar ik aan moet werken is mijn gedachtegang, instelling en lichaam. Dan komen chicks vanzelf wel, zolang ik maar alles in mijn hoofd op orde krijg.

ik heb alles van hem, van rsd en van andere dating coaches, maar ik heb eigenlijk niks daaraan zolang ik niet eens naar buiten durf te gaan. enige waar ik aan moet werken is mijn gedachtegang, instelling en lichaam. dan komen chicks vanzelf wel, zolang ik maar alles in mijn hoofd op orde krijg.
qft!

Kort stukje over hoe ik het beginnen met trainen ervaarde:

Eerste keer dat ik ging trainen was ik bang dat ik de allerkleinste zou zijn en iedereen me aan zou staren alsof ik niet in de sportschool thuis hoorde. Ik was toen met een paar vrienden mee, had totaal geen idee wat ik deed en durfde sommige oefeningen ook niet te doen omdat ik mezelf er niet 'stoer' genoeg voor vond. Enige reden dat ik de 'grote stoere oefeningen' zoals bankdrukken etc. deed was omdat die vrienden van me dit ook deden en ik met hen mee trainde al had ik het idee dat ik nog steeds vreemde blikken kreeg.
Na enkele keren trainen kom je erachter dat er helemaal niemand naar je zit te kijken en al helemaal niet met een vreemde blik. De enige angst die je hebt is de angst die je zelf creëert.
Na langere tijd trainen begin je dingen op te merken zoals dat veel mensen die er trainen te dik zijn terwijl ze er al jaren komen en anderen die spieren willen kweken niet weten waar ze mee bezig zijn en daardoor ook niet vooruit gaan.
Zelf ben ik ook met vergelijkbare stats als jij nu hebt begonnen en ik schoot vooruit op het moment dat ik goed begon te trainen en vooral eten tot op het punt dat de sportschool eigenaar aan me vroeg of ik niet stiekem aan het 'snoepen' was :D

Jij hebt deze nodige kennis door het inlezen al en je bent stiekem vreselijk gemotiveerd (ook al lijkt dit naar de buitenwereld misschien niet zo). Het enige wat je nu nog tegen houd is de angst van het naar de sportschool gaan, een angst die jij zelf creëert en dus ook kan verwerpen.
Het doorbreken van deze schijnbaar onmogelijk te overwinnen barrière van naar de sportschool gaan is niet meer dan je joggingbroek aan trekken, je tas met je handdoek en waterfles te pakken en naar de gym te lopen.

Ik weet zeker dat jij voor de zomer meer dan 70kg weegt met een 'beach-proof' fysiek. Als je wilt weten wat je met 4 maanden gezonde inzet en plezier kan bereiken, dit is hoe het bij mij verliep:
[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Je hoeft toch niet gelijk te beginnen met van die gekke moeilijke oefeningen. Begin gewoon eerst met die standaard oefeningen en bouw het langzaam uit.

Grote compounds zijn perfect voor beginners en de standaard oefeningen van krachttraining.
Dat veel mensen hier niet mee beginnen wanneer ze starten met trainen is een tekort aan kennis.

Starting strength, wat NewMe wil gaan doen wat ik begrijp, heeft niet voor niets die naam en reputatie voor kracht en massa.

Damn, je had echt een vergelijkbaar fysiek BT!

@NewMe: heb jij ooit eens je schildklier laten controleren? Iemand die ik ken had ook flink last van angststoornissen en paniekaanvallen, maar dat bleek met name door een verhoogde schildklierwerking te zijn (Hyperthyreoïdie). Anti-depressiva e.d. hielpen ook amper, omdat het op een ander niveau ontstond zeg maar.

Als je ook kijkt naar het lijstje met symptomen, denk ik dat er een aantal al op je van toepassing (kunnen) zijn:

# Gewichtsverlies (ondanks normale voedselinname)
# Gejaagd gevoel
# Tachycardie (snelle hartslag van soms meer dan 100 slagen per minuut)
# Tremor (trillen van meestal de vingers, handen)

Ik zeg niet dat het zo is, maar als je puur last hebt van een verkeerde hormoonspiegel, kan je een hele hoop ellende met AD besparen.

Kan nooit kwaad om je eens te laten controleren...

NewMe, als je er zoals BT bij staat in het begin (wat ik absoluut niet slecht vind!) dan hoef je helemaal niet bang te zijn, ik weet dat het niet zomaar in 1,2,3 op te lossen is, je moet eraan werken.

Moest je mijn beginfoto zien zou je ook verschieten...

Denk dat 75% van de mensen wel een beginfoto hebben waar ze zich voor schamen.
Heb nieteens een begin foto van mezelf op laagste gewicht want damn dat was echt schandalig :P

Jullie hebben tenminste een beginfoto met een te LAAG gewicht... :o

Nouhe er bestaat er ook iets als een ERG te laag gewicht :(

Tjah ik had mazzel, toen ik begon had ik zelfs al zichtbare aders lopen :cool:

old3.jpg

Mijn zichtbare aders liepen alleen op plaatsen waar sommige ethiopiers nog vet hadden zitten :o

Erg ook was dat ik op die foto al een enkele kilo's was gegained :o
Helaas heb ik geen foto's gemaakt toen ik op mijn lichtst was ( 49 kilo bij 1.87).
Ik schaamde me er te erg voor :o

Wtf, ik ben een half jaar weggeweest en je bent nog steeds niet begonnen???? epic !!!! Oké ik heb niet alle posts sindsdien gelezen.. :)

Laatst bewerkt:
Bijzonder log, niet alles gelezen hoor. Wel beginpost met je verhaal.

Is er een update ergens tussen alle paginas in?

• #2.036
Bijzonder log, niet alles gelezen hoor. Wel beginpost met je verhaal.

Is er een update ergens tussen alle paginas in?

Update?

even kort samengevat:

Met training en gewicht heb ik helaas niks bereikt, dus daar wordt aan gewerkt.

Sinds september ben ik begonnen met mijn studie, waardoor er heel veel dingen voor mij nieuw waren en waardoor ik het even erg moeilijk heb gehad (op mezelf wonen, nieuwe school, nieuwe mensen, enz.).

Ik heb de antidepressiva van de psycholoog niet genomen, omdat ik het nog een keer wilde proberen zonder.

Het gaat op zich wel goed moet ik zeggen. Ik ben lekker bezig met mijn doelen en hoop na de vakantie (dan ben ik weer in amsterdam) toch de sportschool in te stappen en met serieuze training te beginnen.

je kan in mijn begin post zien welke doelen ik al bereikt heb.

mooi bezig man! Zal je ff volgen ben benieuwd.

Wat is je hoogtepunt geweest in 2010?

• #2.038
mooi bezig man! Zal je ff volgen ben benieuwd.

Wat is je hoogtepunt geweest in 2010?

moeilijk te zeggen, maar ik denk dat het er meerdere waren:
- toen ik hoorde dat ik was ingeloot voor geneeskunde

- de eerste keer dat ik een meisje zoende (maar ook de tweede keer dat ik een meisje zoende was een hoogtepunt:P)

Dat waren iig de momenten waarvan ik me nog kan herinneren dat ik helemaal uit mn dak ging.

haha, mooi man!

Benieuwd wat je hoogtepunt van 2011 gaat worden :-)

hij gaat gainen naar 80+ kilo in 2011 :D

Terug
Naar boven