AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

hoeveel wegen ze normaal dan?
bij die sportschool was de kleine 10 kg en de grote 20 kg dacht ik? :S maar precies weet ik het niet, is meer wat ik denk:)

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

haha binnenkort binnenkort:D
In je gym:
Olympische barbell = 20
Lange barbell met kunststof uiteinden = 10kg
EZ-barbell en korte barbell = 8kg
Opbouwbare dumbbellstangen = 4,5kg per stuk (maar die heb je voorlopig niet nodig)

En ik wil ook mee trainen :D

Ik ga ophouden met me te schamen voor de gewichten die ik pak, want aan het eind van het jaar zullen ze er heel anders uitzien:)

Idd je hoeft je nergens voor te schamen kwa gewichten.
Ik kon in het begin net de stang 10x omhoog gedrukt krijgen :o
Dus je bent al sterker als ik in het begin was.

En daarbij train jij om je fysiek te verbeteren en bent dus geen powerlifter waarvoor wel het gewicht het belangrijkste is.

Groeien is je eerste preoriteit en de zware gewichten komen erna wel :)

Ik heb het idee dat je weer in een "up"-periode bent:thumbs:.
Deadlift moet wel meer kunnen denk ik en denk wel dat je stang wat meer weegt dan 10 kilo... En bench press is al goed hoor als beginner!

toen ik begon met sporten. en ik was al flink zwaar flink sterk . (( brute kracht )) maar gewichten heffen en all die dingen. andere spieren ga je aan het werk zetten. nou ik zeg je ik kon alles maar op 20kilo . sommige dinge zelfs maar 5 kilo.

mense die zig vroeger schaamde over het gewicht wat ze toen tilde.

denken later ach joh we maken het allemaal mee.

je begint ook niet als directeur als je bij een bedrijf binne stapt.

je begint onder aan.

En wat ik weet en dat echt zo is. iemand die niet onder aan de ladder begint. zal nooit de top berijken.

toen ik begon met sporten. en ik was al flink zwaar flink sterk . (( brute kracht )) maar gewichten heffen en all die dingen. andere spieren ga je aan het werk zetten. nou ik zeg je ik kon alles maar op 20kilo . sommige dinge zelfs maar 5 kilo.

mense die zig vroeger schaamde over het gewicht wat ze toen tilde.

denken later ach joh we maken het allemaal mee.

je begint ook niet als directeur als je bij een bedrijf binne stapt.

je begint onder aan.

En wat ik weet en dat echt zo is. iemand die niet onder aan de ladder begint. zal nooit de top berijken.
Eigen bedrijf opzetten :D

Verder heb je helemaal gelijk. Heb het al vaker gezegd, NewMe weet echt wel wat hij moet doen qua trainen en eten dus als hij eenmaal lekker bezig is, is hij snel een van de sterkere in zijn gym ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.066
thnx BT!

vandaag spierpijn:) vooral borst rechterkant, dus daar heb ik blijkbaar meeste kracht gezet?
benen ook wel spierpijn, maar minder. Vooral aan de achterkant van benen voel ik het wel.

Wel heb ik best wel last van mijn knie (bij buigen). binnenkant knie. ben bang dat ik de oefening verkeerd heb gedaan (ook al heb ik echt erop gelet). hoop dat de pijn toch weggaat tot morgen, want dan staat de volgende training te wachten.

Is misschien niet zo evident voor je, maar je kan een filmpje posten en dan je techniek laten checken?

thnx BT!

vandaag spierpijn:) vooral borst rechterkant, dus daar heb ik blijkbaar meeste kracht gezet?
benen ook wel spierpijn, maar minder. Vooral aan de achterkant van benen voel ik het wel.

Wel heb ik best wel last van mijn knie (bij buigen). binnenkant knie. ben bang dat ik de oefening verkeerd heb gedaan (ook al heb ik echt erop gelet). hoop dat de pijn toch weggaat tot morgen, want dan staat de volgende training te wachten.
Zorg dat je bij squats niet je knieeën naar binnen beweegt bij het krachtzetten, wellicht helpt het.
En waarom zit je de hele vakantie bij je ouders?

• #2.069
Binnenkant knie kan ook gewoon gewenning zijn hoor :)
Heb 2 weken benen niet kunnen trainen en voel het ook daar.

Voor de rest erg netjes dat je gewoon doorgaat nu.

• #2.072
Zorg dat je bij squats niet je knieeën naar binnen beweegt bij het krachtzetten, wellicht helpt het.
En waarom zit je de hele vakantie bij je ouders?

omdat mijn ouders anders helemaal gek worden als ik dat niet doe. ze moeten beetje wennen dat ik de deur uit ben en voelen zich beetje eenzaam, dus dat is wel het minste wat ik kan doen, beetje aanwezig zijn hier.

Voor de rest moet ik toch leren voor een tentamen, dus dat kan wel lekker hier..eten staat klaar, hoef geen huishoudelijke dingen te doen, dus wel lekker makkelijk:D

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Ik heb het idee dat je weer in een "up"-periode bent:thumbs:.
Deadlift moet wel meer kunnen denk ik en denk wel dat je stang wat meer weegt dan 10 kilo... En bench press is al goed hoor als beginner!

ja man, soort van. op zich voel ik me niet echt goed of zo, maar de enige weg is gewoon doorzetten ook al voel ik me slecht, of ook al gaat het een dagje niet goed. dat goed voelen komt dan wel snel:)

haha, lekker makkelijk ;-)

omdat mijn ouders anders helemaal gek worden als ik dat niet doe. ze moeten beetje wennen dat ik de deur uit ben en voelen zich beetje eenzaam, dus dat is wel het minste wat ik kan doen, beetje aanwezig zijn hier.

Voor de rest moet ik toch leren voor een tentamen, dus dat kan wel lekker hier..eten staat klaar, hoef geen huishoudelijke dingen te doen, dus wel lekker makkelijk:D

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

ja man, soort van. op zich voel ik me niet echt goed of zo, maar de enige weg is gewoon doorzetten ook al voel ik me slecht, of ook al gaat het een dagje niet goed. dat goed voelen komt dan wel snel:)

Sorry dat ik het zeg, maar je moet niet alleen aan jezelf werken, maar ook je ouders opvoeden.
Eigen benen enzo? Eigen boontjes doppen?

Snap het niet hoor.
Zijn ouders hebben het er moeilijk mee omdat die net uit huis is.
Voor hemzelf is het even een get a away van de stress van de uni.

Na de vakantie gaat die weer richting a'dam, hoezo is hij nog steeds afhankelijk ?
De situatie is niet hetzelfde als bij de meeste mensen die net het huis uit gaan.
Ouders maken zich zorgen omdat die ook van zijn situatie afweten, er niks aan kunnen doen en dat hij verder weg zit.

Laat ze lekker een aantal weekjes samen zijn en erna eigen pad weer volgen.

Snap het niet hoor.
Zijn ouders hebben het er moeilijk mee omdat die net uit huis is.
Voor hemzelf is het even een get a away van de stress van de uni.

Na de vakantie gaat die weer richting a'dam, hoezo is hij nog steeds afhankelijk ?
De situatie is niet hetzelfde als bij de meeste mensen die net het huis uit gaan.
Ouders maken zich zorgen omdat die ook van zijn situatie afweten, er niks aan kunnen doen en dat hij verder weg zit.

Laat ze lekker een aantal weekjes samen zijn en erna eigen pad weer volgen.
Of zijn ouders op de hoogte zijn vraag ik me af. Daarbij is niet z'n uiterlijk de reden voor de onzekerheid, dus waarom niet zelf aan je situatie werken ipv constant aan handje van ouders? Ik ben een stuk leuker geworden sinds ik uit huis ben ;)

zeg, dwarven... jij hebt echt veel Karma. Hoe doe je dat :-)

zeg, dwarven... jij hebt echt veel Karma. Hoe doe je dat :-)

2e keer dezelfde vraag in een week *zucht* (geeft niet hoor :D)

Blijkbaar willen mensen graag (positief en negatief) laten weten wat ze van me vinden en denken mensen af en toe dat ik wat zinnigs te zeggen heb.

Terug
Naar boven