simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk help ik je. Heb het idee dat ik dat beter kan dan de instructeurs zelf dus komt helemaal goedzo lang train ik thuis niet meer, maar ik zal even kijkenhoop dat BT mij even wil helpen met de techniek na de vakantie
![]()

Hell yeah!omdat mijn ouders anders helemaal gek worden als ik dat niet doe. ze moeten beetje wennen dat ik de deur uit ben en voelen zich beetje eenzaam, dus dat is wel het minste wat ik kan doen, beetje aanwezig zijn hier.
Voor de rest moet ik toch leren voor een tentamen, dus dat kan wel lekker hier..eten staat klaar, hoef geen huishoudelijke dingen te doen, dus wel lekker makkelijk
---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
ja man, soort van. op zich voel ik me niet echt goed of zo, maar de enige weg is gewoon doorzetten ook al voel ik me slecht, of ook al gaat het een dagje niet goed. dat goed voelen komt dan wel snel![]()

PreciesSnap het niet hoor.
Zijn ouders hebben het er moeilijk mee omdat die net uit huis is.
Voor hemzelf is het even een get a away van de stress van de uni.
Na de vakantie gaat die weer richting a'dam, hoezo is hij nog steeds afhankelijk ?
De situatie is niet hetzelfde als bij de meeste mensen die net het huis uit gaan.
Ouders maken zich zorgen omdat die ook van zijn situatie afweten, er niks aan kunnen doen en dat hij verder weg zit.
Laat ze lekker een aantal weekjes samen zijn en erna eigen pad weer volgen.

Zoals ik al zei, ruim vooraf aangeven dat je het weekend niet langs komt.klopt, maar ik kan er toch niks aan doen dat zij zich daarover k*t voelen. ik ben er hier alleen voor hun, omdat ik om ze geef. Ik frustreer me er ook over, maar kan moeilijk tegen mijn ouders zeggen...ik kom niet naar huis met vakantie. dat snappen ze echt niet. maar ja...is zeker een struikel punt, ik weet ook niet hoe ik ermee moet omgaan. ik wilde het eigenlijk de volgende keer aan de psycholoog voorleggen, kijken wat hij zegt, want elk weekend naar huis vind ik best lastig.
Duidelijk: Afspreken om het weekend langs te komen.Het lastige is eigenlijk dat ik het als een verplichting zie. Als het aan mij ligt ga op zn minst 2 keer in de maand uit in Amsterdam, maar dat is nu wat lastiger.
Het is niet zo dat ik ze niet wil zien, juist niet, ik hou ook veel van mijn ouders en ik zou ze sowieso 1 keer in de 2 weken bezoeken. het is meer denk ik dat ik zelf met zoveel shit aan mijn hoofd zit dat ik geen zin heb om elke keer van plaats te veranderen.
In amsterdam ben ik ook niet alleen, ben met een kamergenoot. maar de vakantie thuis is ook wel redelijk mijn eigen keus hoor. maar ik zou bijv. nu van het weekend best in adam willen doorbrengen, wat mn ouders niet zo leuk zullen vinden denk ik.
Dingen op seksueelgebied niet bespreken is op zich niet veel vreemds.het is iets wat ik echt met mijn ouders moet bespreken denk ik.
het is zo dat ik eigenlijk ook nooit aan het puberen ben geweest hier, ben nooit lastig geweest voor ze. heb altijd geluisterd omdat ik enigzins bang was, maar ze ook geen pijn wilde doen.
Vooral mijn vader is heel erg streng en ben echt heel erg bang geweest dat hij boos op mij zou worden (heel soms heb ik een tikje/klap van hem gekregen, toen ik nog klein was en dat heeft me echt bang gemaakt denk ik).
Het is ook zo dat we niet alles hier thuis kunnen bespreken. dingen op seksueelgebied en zo worden NIET besproken. qua dat hebben we toch echt niet zo'n goede relatie moet ik zeggen helaas. Die strengheid en angst en dat we over sommige dingen niet praten hier heeft helaas ook erg bijgedragen dat ik op sommige gebieden zo ben achtergebleven.

Niet vertellen dat je 2 weken achter elkaar uit gaatals ik bijv. 2 weken achter elkaar uitga krijg ik al te horen van, ga je alweer, je was toch vorig week uitgegaan, je moet ook is aan ons denken. ik kan daar zo boos om worden en me zo k*t voelen. ze leggen echt zo'n schuldgevoel bij me neer en dat haat ik.

het is iets wat ik echt met mijn ouders moet bespreken denk ik.
het is zo dat ik eigenlijk ook nooit aan het puberen ben geweest hier, ben nooit lastig geweest voor ze. heb altijd geluisterd omdat ik enigzins bang was, maar ze ook geen pijn wilde doen.
Vooral mijn vader is heel erg streng en ben echt heel erg bang geweest dat hij boos op mij zou worden (heel soms heb ik een tikje/klap van hem gekregen, toen ik nog klein was en dat heeft me echt bang gemaakt denk ik).
Het is ook zo dat we niet alles hier thuis kunnen bespreken. dingen op seksueelgebied en zo worden NIET besproken. qua dat hebben we toch echt niet zo'n goede relatie moet ik zeggen helaas. Die strengheid en angst en dat we over sommige dingen niet praten hier heeft helaas ook erg bijgedragen dat ik op sommige gebieden zo ben achtergebleven.

leestip voor jou en anderen die zich hierin herkennen: drama van het begaafde kind
ik heb ook nog nooit serieus hard m'n best gedaan of überhaupt iets. In ieder geval bedankt voor de tip! 
ik heb ook nog nooit serieus hard m'n best gedaan of überhaupt iets. In ieder geval bedankt voor de tip!
[/QUOTE]
het is iets wat ik echt met mijn ouders moet bespreken denk ik.

maar op 22 jarige leeftijd wil je dat niet met je vader en moeder bespreken lijkt me![]()
nee haha dat is waar, maar als je wat jonger bent is dat misschien wel goed. zoals subsequence al zei, als er bijv. een beetje een pikant stukje op tv is dan wordt het op een ander zender gezet (bij een zoenscene al trouwens), dus als kind ga je dan denken dat dat soort dingen slecht zijn.
Ik woog jaar geleden ook 65 kg , weeg er ondertussen al 77 , vreten en trainen![]()

Ligt eraan, ze zeggen dat als je naar middel doet je meer onderkant lats aanspreekt.
Richting borst meer de bovenkant.
[Link niet meer beschikbaar]
Hier zie je een nette uitvoering van de barbell row.![]()

vraag me af of jou ouders ook gelovig zijn? Of religie bepaalde invloed heeft gehad zeg maar.

ok, ik d8 het ook nl. maar jij heb er nog meer zicht op dus.Ik heb NewMe al eens gezien / mee getraind. Plus de antwoorden die hij hier geeft.
1+1...
ik denk het ook wel maar je weet het nooit he
mijn ouders zijn ook gelovig maar ik heb mij daar niet zoveel van aangetrokken. ze hebben me wel met discipline opgevoed qua geloof, maar ik ben zelf van mening dat mij dit niet verkeerd heeft beïnvloed. (eerder positief dan negatief)
of je moet echt extreem strenge gelovige ouders hebben.