TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
basics?Een PUA boek is ook echt niet een garantie voor chicks je moet het uit eindelijk allemaal zelf doen. Maar je kan er zeker een hoop uit halen ik heb nu een stuk meer geleert over lichaamstaal openingzinnen etc. wat je vooral niet moet zijn is TE aardig. Je doet ook wel apparte oefeningen waarom houd je het niet bij de basics?
Je gaat toch niet 1 training alleen shouders doen? Voor de basis oefening kan je het beste ff de stickys lezen, niet dat het verkeerde oefeningen zijn dat zeker niet. Maar toch kan je beter full body doen
boeken = no go, je hebt het of je krijgt het maar alleen de ervaringen die je opdoet brengen je ergens een boek niet.
Ben bijna 18, en heb ook al is oudere dames gehad. Maargoed in je zin zit wel een kern van waarheid maar jij doet het wel heel makkelijk klinken.Je bent 17 Kersenpit. Je weet niks van vrouwen versieren. Op die leeftijd hoef je alleen een mooie profielfoto te hebben.
Ik zit te kijken naar een rippetoe schema. Ik denk dat ik overga daarop.Je gaat toch niet 1 training alleen shouders doen? Voor de basis oefening kan je het beste ff de stickys lezen, niet dat het verkeerde oefeningen zijn dat zeker niet. Maar toch kan je beter full body doen
Zou ik persoonlijk mee wachten gewoon lekker setjes van 10-12 maken.Ik zit te kijken naar een rippetoe schema. Ik denk dat ik overga daarop.
Vind "je hebt het of je krijgt het" een beetje kort door de bocht. Alsof er geen nuttige tips zouden bestaan?
En fullbody is de way to go.

Het zijn meer tips om het manier van denken te veranderen. Dus dingen meer positief te zien. of bijv. om chicks beetje te plagen (dus niet te aardig gaan doen en alsof zij de koningin is ofzo) zij is niet de prijs, maar jij. dat soort zooi eigenlijk. Inner game zegmaar. En dat positief leren denken is iets waar ik zeker aan moet werken, dus vandaar dat ik dat lees.Er zullen wel tips zijn. Maar elke situatie is anders en ik denk dat je niet eens de tijd krijgt om aan die tips te denken en ze toe te passen. Je kan wel aan je houding werken en je manier van doen. Maar directe tips gespecifiseerd op de situatie lijken me niet te werken
oow. Dat werd aan het begin van dit topic door veel mensen aangeraden:S Ik ga even zoeken naar een goed fullbody schema.Zou ik persoonlijk mee wachten gewoon lekker setjes van 10-12 maken.
Rippetoe is echt knallen
Dank je. I want to change. Tijd is gekomen dat ik alles serieus ga aanpakken en niet blijf huilen en zeggen, waarom heb ik het 2 jaar geleden niet gedaan.Heel erg veel succes gozer ! Je gaat er zeker komen ! Ik vind het erg netjes, hoe je het allemaal hebt neergetypt en dat je alles zegt.
Ik ga je volgend trouwens : )
Je bent 17 Kersenpit. Je weet niks van vrouwen versieren. Op die leeftijd hoef je alleen een mooie profielfoto te hebben.
Je bent 17 Kersenpit. Je weet niks van vrouwen versieren. Op die leeftijd hoef je alleen een mooie profielfoto te hebben.

Zou ik persoonlijk mee wachten gewoon lekker setjes van 10-12 maken.
Rippetoe is echt knallen
Er zullen wel tips zijn. Maar elke situatie is anders en ik denk dat je niet eens de tijd krijgt om aan die tips te denken en ze toe te passen. Je kan wel aan je houding werken en je manier van doen. Maar directe tips gespecifiseerd op de situatie lijken me niet te werken

Het zijn meer tips om het manier van denken te veranderen. Dus dingen meer positief te zien. of bijv. om chicks beetje te plagen (dus niet te aardig gaan doen en alsof zij de koningin is ofzo) zij is niet de prijs, maar jij. dat soort zooi eigenlijk. Inner game zegmaar. En dat positief leren denken is iets waar ik zeker aan moet werken, dus vandaar dat ik dat lees.
oow. Dat werd aan het begin van dit topic door veel mensen aangeraden:S Ik ga even zoeken naar een goed fullbody schema.
Rippetoe doe je steeds alles op vol gas zo zwaar mogelijk etc. Lijkt me geen goed diee als je net begint je moet ook de oefening allemaal goed onder de knie krijgen---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------
oow. Dat werd aan het begin van dit topic door veel mensen aangeraden:S Ik ga even zoeken naar een goed fullbody schema.
mij lukt het niet man om vrouwen te versieren met coole profielfoto.
ben nog niet buff genoeg

vergeet de witte broek niet en all stars en een blingbling in je oorMaak anders een foto in de spiegel met een dikke flitser zodat je een beetje een overbelichte FLITS voor je hoofd ziet. Doet Kersenpit ook, levert hem veel oudere vrouwen op![]()
Maak anders een foto in de spiegel met een dikke flitser zodat je een beetje een overbelichte FLITS voor je hoofd ziet. Doet Kersenpit ook, levert hem veel oudere vrouwen op![]()
vergeet de witte broek niet en all stars en een blingbling in je oor
succes

Rippetoe doe je steeds alles op vol gas zo zwaar mogelijk etc. Lijkt me geen goed diee als je net begint je moet ook de oefening allemaal goed onder de knie krijgen
Misschien moet je meer haar op je kop laten groeienoorbellen zijn zo 2009
ik wacht nog steeds tot me gaatjes dicht zijn gegroeid![]()
altijd die vervelende lui uit amersfoort...
Misschien moet je meer haar op je kop laten groeien
---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------
altijd die vervelende lui uit amersfoort...
ik keur het niet af ik zeg alleen dat die dingen niet moet forceren hij is net begonnen laat hem eerst lekker de oefeningen onder de knie krijgen