XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
hmm vind de fotos niet eens zo duidelkijk, misschien dat ik binnenkort filmpje ga maken van mijn lichaam. dan is alles wat beter te beoordelen denk ik:)

dude das helemaal zo erg niet

Ik snap helemaal wat je met onzeker bedoelt, maar ik probeer je te zeggen dat het niet iets kwaadaardigs hoeft te zijn. Neem een andere houding aan tov je onzekerheid, misschien wordt het dan makkelijker om te veranderen.

Maar wat hij naar mijn mening eerst zou moeten doen is ervaring opdoen, falen, falen, falen, falen, opstaan en weer doorgaan! Probeer gewoon eerst praatjes te maken met lelijke chicks. Nou ja niet te lelijk natuurlijk, maar meiden waarvan jij geen standbeeld wordt, als ze jouw aankijken! ;) Dus geen prinsessen! Respect als je gelijk een prinses binnenhaalt natuurlijk, maar elke blauwtje (of geen move van jouw) van een prinses zal waarschijnlijk 100x harder aankomen dan die van een lelijk of mediocre meid, toch?

Je moet je eens voorstellen als jij een ****ing knappe meid bent. Deze meiden hebben 24/7 ogen op zich gericht (van ons mannen) en krijgen om de haverklap mannen die een 'praatje' met haar willen maken. Je moet dan dus wel erg speciaal/van goede huize zijn om der te strikken. (Ook ruiken deze vrouwen hoe zelfverzekerd/onzeker jij bent)
Hier ga ik me de volgende keer als ik uit ga mee bezig houden. Ik ben altijd bang om chicks aan te spreken omdat ik het eigenlijk nog nooit gedaan heb en dus niet helemaal weet hoe het gaat en zal gaan. Ik ga dit idd oefenen dan bij meiden die mij misschien iets minder aanspreken en waarvan ik niet zo onzeker word. Thnx voor de tip! Hopen dat het lukt:) goede oefening iig denk ik.

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

heeft hij al ;)

En idd, een goeie body is zeker niet de voorwaarde om een hete chick te hebben. Het kan wel een extraatje te zijn om het iets makkelijker te laten lukken, maar meer dan dat is het ook niet. Aan je lichaam bouw je voor jezelf en voor niemand anders.

Ik weet niet of je al het boek magic bullet hebt?
ook van die pua shit toch? ja heb ik:)

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Hey gozer,

En meiden bieden zoveel leukers dan een flinke neukpartij (veel te katabool joh).
klopt, maar het heeft ook met een stukje zelfvertrouwen te maken. Op een gegeven moment ga je denken: wat is er mis met mij, waarom krijgt iedereen om mij heen wel chicks en ik niet? maargoed ik heb ze natuurlijk ook nooit de kans gegeven om me leuk te vinden aangezien ik nooit meisjes durf aan te spreken enzo.

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

De informatie de men verschaft bij PUA is inderdaad interessant. Echter zonder discipline, zelfzekerheid en assertiviteit blijft het alleen bij de kennis die je opdoet.

Persoonlijk denk ik dat NLP (Neuro-Linguïstisch Programmeren) je ook goed zou kunnen helpen. Ten eerste is het erg interessant en ten tweede is zelfkennis en de oefeningen die je kan doen erg leerzaam en goed voor je eigen ontwikkeling.

NLP Link 1
NLP Link 2

Een PUA welke volgens mij ook gebruik maakt van NLP is Hypnotica met zijn Ultimate Inner Game DVD. Als je die kan bemachtigen zou ik dat zeker doen. e.a. PM maar.
Intro van zijn DVD
woow thnx!! dit ga ik zeker bestuderen:)

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Ik beoordeel ook altijd iedereen op straat :D

En idd bedelen is echt not the way to go.
Probeer jezelf alle alpha-male kenmerken aan te leren en let hier op. Zo zal het zelfvertrouwen van je afdruipen.
Even een tip voor je kleerkast; als je zo dun bent koop je best geen te wijde broeken en maak je dat die goed strak zitten, anders 'hangt' alles maar wat. Een stoffen broek van massimo duti lijkt me zeker een goeie aankoop ;)
Als je hier nog een mooi en goedzittend hemd bij aan doet met 2 of 3 knoopjes open, dan zie je er zeker wel top uit. (riem ofcourse niet vergeten bij broek:rolleyes:)
Qua motief van je hemd zou ik grote ruiten of horizontale strepen nemen, zo zie je er groter/breder uit.
thnx voor de tip! ik draag best strakke broeken en qua hemden en shirt ben ik ook naar strakker gegaan. Droeg vroeger veel te wijde kleding, maar dat ziet er echt NIET uit.:o

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Kerel, heb net even alles door gelezen. Super respect dat je er zo mee naar buiten komt.

Ik vraag me een paar dingen af; hoe is de relatie met je ouders? Hoe is die met je vrienden, en heb je echt buddy's waar je je leven aan toe vertrouwd?

Dan wat de onzekerheid betreft. Je hebt het er de hele tijd over, zou het werken om het anders te zien, bijvoorbeeld: een tijdelijke blokkade die je gewoon weg kan halen wanneer je wilt. En dat kan zeker, daar is alleen positief mind voor vereist. En ik denk dat je dat grotendeels kan bereiken door dus onzekerheid als iets anders te zien. Ik denk ook dat als je het de hele tijd benoemt je in die negatieve spiraal blijft.

De onderkenning fase heb je gehad, en dat is de belangrijkste in mijn ogen. Dus nu kun je er "gewoon" voor kiezen om het anders te gaan doen!

Ik weet niet of ik mezelf helemaal duidelijk maak, maar vraag maar naar wat je niet begrijpt.

Wat bodybuilding betreft, (clean) vreten tot je er bij neer valt.
Relatie met mijn ouders is goed gelukkig. In die zin dat ik echt veel van ze hou en andersom en dat ze altijd voor me klaarstaan. Ze zijn wel erg streng, dus qua uitgaan enzo, dat vinden ze niet zo leuk, maar ze verbieden me niks meer aangezien ik al 21 ben.

Ik heb 2 hele goede vrienden, en dat zijn ook de enige personen die veel (zeker niet alles wat ik in dit topic vertel, maar wel dat ik nog maagd ben en onzeker enzo) van mij weten. Het zijn helaas zelf ook niet de grootse players:P maar op hun kan ik altijd terug vallen idd.

En positief denken is idd zeker belangerijk. Als ik bijv. denk van HET GAAT ME LUKKEN!, en ik geloof daar ook echt in, dan gaat alles zoveel makkelijker en lukt het me ook nog echt. Dus dat is de manier die ik graag wil aanleren qua denken. Thnx voor je tips!

Volg deze raad op en je zal veel nieuwsgierige ogen naar je toetrekken, in de positieve zin dan wel. Kleren maken de man, en er zit veel waarheid in.

Volgens mij zit die kwestie rond zelfvertrouwen een beetje tussen de oren, magere mensen horen nog steeds bij het grotendeel van de normale bevolking, dus ga toch niet in een jas buiten met zo'n lekker zonnetje, dat geeft juist meer bekijks en geeft mensen de indruk dat je een gesloten persoon bent die zich schaamt in zichzelf, dingen verbergt, niet zelfzeker is, en dat is juist hetgeen waar meisjes op afknappen man.

Hoe gaat het trainen ondertussen?

Grappig hoe je hier mee instemt en een bekende spreuk bij zet, terwijl ik hier zelf niet mee akkoord ga:D
Tegenwoordig willen maar al te veel mensen er 'goed' uitzien door mooie en trendy kleren te kopen, terwijl ze in feite vergeten dat vooral het lichaam de schoonheid uitstraalt en vorm geeft aan de kleren.
Daarom zeg ik ook; de kleren geven een meerwaarde aan de man, maar het lichaam geeft vorm aan kleren.

Waarom zo fancy willen doen. Is het niet veel leuker om gewoon een random T-shirt aan te doen en weten dat je lichaam de meerwaarde geeft?

Natuurlijk is een mooie en deftige klerencombo een must tijdens feestjes, bijeenkomsten en andere dergelijke zaken waar je toch er zo goed mogelijk uit wil zien. Maar om gewoon te chillen, moet je niet overdrijven.
Je trekt veel meer aandacht als je op verschillende manieren naar voor komt. Ene maal erg deftig, andere keer wat 'marginaler'.

Ik lijk mij tegen te spreken, maar waar het op neer komt is dat je zowel aandacht aan je kleren als aan je lichaam moet besteden. Op een gewone dag is het vooral je lichaam die de meerwaarde geeft aan je uiterlijk, op een verzorgde avond vooral de kleren.

Over de foto's dan:

Je foto's zijn helemaal niet om zo over te schamen. Veel mensen zien er niet beter uit en vaak zien ze er gewoon minder dun uit omdat ze nog een extra speklaag hebben. Dan toch liever beginnen met jouw lichaam. Ik zelf ken iemand die waarschijnlijk nog iets minder spiermassa dan jouw heeft en niemand geeft commentaar op zijn uiterlijk. Wat de reden is; ik vermoed dat hij zich gewoon op een goeie manier kleed. Jeans zijn niet te groot (maar zitten ook niet strak om zijn benen); hij knelt zijn riem ook niet helemaal, maar iets losser (zijn poep is wel helemaal plat maarjah); hij draagt kwaliteitshemden (indien korte broek, hemd uit de broek) en deze zijn zeker niet te groot voor hem; zijn t-shirts nemen ook goed zijn vorm aan (weder niet TE strak) en hij heeft een 'trendy' kapsel. Voor de rest lacht hij vaak, komt hij onder vrienden, sociale roker, is zelfzeker en plaagt af en toe.
Hij valt dus niet uit de boot, maar alpha gedrag is het zeker niet; waarschijnlijk de reden waarom hij niet ZO veel aandacht heeft van meisjes.

Dus kortom; doe gewoon wat deftig aan, maak dat je haar goed zit en schaam je niet.

Kijk ook dit filmpje eens (vond ik wel goed):
http://www.youtube.com/watch?v=DaozC3pafaU

Foto's vallen toch wel mee?
Gewoon flink en goed eten en trainen. Je hebt geen overtollig vet waar je vanaf moet dus de gains die je maakt zal je direct zien. Over enkele maanden zie je deze foto's terug en kijk je vol trots in de spiegel wat je allemaal bereikt hebt in die korte tijd!

Beter wat te mager dan te dik imo. Je hebt een basis , je kan goed gainen. Je borsthaar mag ook af imo :P.

Succes , ga je volgen. Probeer gewoon vol te houden, goed eten en zwaar trainen, squats deadlift en bench.

heb je al een die ecto's op het strand of zo zien lopen. er zijn er veel die nog erger zijn dan jij. je moet zeker niet denken dat je de magerste mens ter wereld bent hoor.

heb je al een die ecto's op het strand of zo zien lopen. er zijn er veel die nog erger zijn dan jij. je moet zeker niet denken dat je de magerste mens ter wereld bent hoor.
dat wil ik ook niet denken, maar als er een meisje naar je kijkt en zegt, ''gadver, die is zoo mager'', dan stort je wereld even in, (was wel 2 jaar terug dat wel) en dit was nog maar 1 van de weinige reacties die ik heb gehad.

Maargoed, geen gehuil of gezeur meer voor mij, maar als een man vechten voor wat ik waard ben!

dat wil ik ook niet denken, maar als er een meisje naar je kijkt en zegt, ''gadver, die is zoo mager'', dan stort je wereld even in, (was wel 2 jaar terug dat wel) en dit was nog maar 1 van de weinige reacties die ik heb gehad.

Maargoed, geen gehuil of gezeur meer voor mij, maar als een man vechten voor wat ik waard ben!

Veel van mijn vrienden zijn zelfs nog magerder dan jouw en hebben en echt hete chick of zijn toch in het gezelschap ervan. Ze hebben gewoon plezier en stralen zelfvertrouwen uit.
Probeer eens met dit mooi weer gewoon naar buiten te gaan (in stad wel); met de fiets of te voet en probeer gewoon wat te 'lozen' en probeer je niet aan te trekken wat mensen van je denken. Goed rechtop gaan, niet naar beneden kijken, bij oogcontact wachten tot de andere wegkijkt,...
Hoe meer je in omgevingen komt, hoe meer je hiermee vertrouwt raakt en hoe minder zenuwachtig je zal zijn. Iedereen heeft het wel in zich, dat je op een nieuwe plaats iets minder rustig bent dan normaal.

Misschien eens een foto posten met kleren aan die je zou aandoen als je naar buiten gaat?

Als je trouwens een abbo in de gym hebt, maak dan eens een goed schema met oefeningen en alles en post het dan hier.
Handig zou ook zijn moest je dan even filmen terwijl je de oefeningen uitvoert, zodat we kunnen beoordelen of je ze goed doet. (Ook in filmpjes kan je je gezicht verbergen ofcourse ;))

Heb je foto's bekeken. Dit valt nog mee vergeleken met je omschrijving. Dus het zit vooral tussen de oren.
En ik ben blij voor je dat als je ook echt die positieve instelling hebt, dat het lukt. Dat is dus gewoon iets wat je overal kan toepassen.. ;)

ik kan wel geloven dat dat niet leuk is om te horen.
maar nu moet je zo een dingen zien als extra motivatie om te groeien.

Toen ik nog heel mager was en ik kreeg er een opmerking over was m'n enigste reactie: gaaadver, morgen 2x zo hard trainen :-)

Wtf, maak je je hier druk om? Ik had echt een anorexia patient verwacht ik zag er eerst ook zo uit.
Dit was mijn 'gain' in 1-2 maandjes
2qvwb55.jpg

Even voor de duidelijkheid. Dit was iemand die je alleen op je uiterlijk beoordeelde? Verder kende je elkaar niet? Als dat zo is zegt dit meer over hoe oppervlakkig die meid is, daar wil je toch ook niks mee..? (Misschien voor één keer en dan weg ermee..)

Zulk soort opmerkingen moet je echt niet te lang over na gaan denken. De ene oor in, de andere eruit.

Grappig hoe je hier mee instemt en een bekende spreuk bij zet, terwijl ik hier zelf niet mee akkoord ga:D
Tegenwoordig willen maar al te veel mensen er 'goed' uitzien door mooie en trendy kleren te kopen, terwijl ze in feite vergeten dat vooral het lichaam de schoonheid uitstraalt en vorm geeft aan de kleren.
Daarom zeg ik ook; de kleren geven een meerwaarde aan de man, maar het lichaam geeft vorm aan kleren.

Waarom zo fancy willen doen. Is het niet veel leuker om gewoon een random T-shirt aan te doen en weten dat je lichaam de meerwaarde geeft?

Natuurlijk is een mooie en deftige klerencombo een must tijdens feestjes, bijeenkomsten en andere dergelijke zaken waar je toch er zo goed mogelijk uit wil zien. Maar om gewoon te chillen, moet je niet overdrijven.
Je trekt veel meer aandacht als je op verschillende manieren naar voor komt. Ene maal erg deftig, andere keer wat 'marginaler'.

Ik lijk mij tegen te spreken, maar waar het op neer komt is dat je zowel aandacht aan je kleren als aan je lichaam moet besteden. Op een gewone dag is het vooral je lichaam die de meerwaarde geeft aan je uiterlijk, op een verzorgde avond vooral de kleren.
Ik begrijp waar je naartoe wil gaan, en inderdaad, gekleed kom je natuurlijk enkel buiten bij bepaalde gelegenheden en niet om eens een terrasje te gaan doen in de stad, onder een blakende zon.

Inderdaad, zowel aan kledij als aan lichaam moet aandacht besteedt worden, maar ik vind dat er minstens evenveel aandacht moet gaan naar de kledij, want die zegt nog steeds het meest over je persoonlijkheid.

Vergeet niet dat niet ieder meisje zit te wachten op een jongen met een monsterlichaam, die er iedere dag de show mee gaat stelen.
Het is normaal dat mensen die trainen sneller een look aannemen die de aandacht op hun lichaam vestigt. Ik durf ook wel eens een muscular-t-shirt aantrekken, maar als ik echt mag kiezen, ga ik toch voor een mooie t-shirt, vind het gewoon fijner dan een stofje die keihard op je lichaam plakt, en zo krijg ik ook meer bekijks van het andere geslacht.

Ik begrijp waar je naartoe wil gaan, en inderdaad, gekleed kom je natuurlijk enkel buiten bij bepaalde gelegenheden en niet om eens een terrasje te gaan doen in de stad, onder een blakende zon.

Inderdaad, zowel aan kledij als aan lichaam moet aandacht besteedt worden, maar ik vind dat er minstens evenveel aandacht moet gaan naar de kledij, want die zegt nog steeds het meest over je persoonlijkheid.

Vergeet niet dat niet ieder meisje zit te wachten op een jongen met een monsterlichaam, die er iedere dag de show mee gaat stelen.
Het is normaal dat mensen die trainen sneller een look aannemen die de aandacht op hun lichaam vestigt. Ik durf ook wel eens een muscular-t-shirt aantrekken, maar als ik echt mag kiezen, ga ik toch voor een mooie t-shirt, vind het gewoon fijner dan een stofje die keihard op je lichaam plakt, en zo krijg ik ook meer bekijks van het andere geslacht.

Over die persoonlijkheid heb je wel een punt. Maar dat zal dan vooral t.o.v. 'vreemden' zijn. Natuurlijk als je een chick wil scoren, kan het zeer goed zijn dat je ze nog niet kent ofcourse.

Ik denk er ook zo over. Overstrakke kleren aantrekken is echt zinloos. Te grote kleren zijn ook maar niets. Het moet gewoon goed zitten, wat vormen tonen, maar niet te strak.

Even voor de duidelijkheid. Dit was iemand die je alleen op je uiterlijk beoordeelde? Verder kende je elkaar niet? Als dat zo is zegt dit meer over hoe oppervlakkig die meid is, daar wil je toch ook niks mee..? (Misschien voor één keer en dan weg ermee..)

Zulk soort opmerkingen moet je echt niet te lang over na gaan denken. De ene oor in, de andere eruit.
nee verder kende ik haar niet. maargoed, **** haar...ze en anderen als haar hebben te veel invloed op mijn leven gehad. Is afgelopen, ik ga voortaan mijn eigen leven leiden en laat anderen dat niet (negatief) beinvloeden.

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Veel van mijn vrienden zijn zelfs nog magerder dan jouw en hebben en echt hete chick of zijn toch in het gezelschap ervan. Ze hebben gewoon plezier en stralen zelfvertrouwen uit.
Probeer eens met dit mooi weer gewoon naar buiten te gaan (in stad wel); met de fiets of te voet en probeer gewoon wat te 'lozen' en probeer je niet aan te trekken wat mensen van je denken. Goed rechtop gaan, niet naar beneden kijken, bij oogcontact wachten tot de andere wegkijkt,...
Hoe meer je in omgevingen komt, hoe meer je hiermee vertrouwt raakt en hoe minder zenuwachtig je zal zijn. Iedereen heeft het wel in zich, dat je op een nieuwe plaats iets minder rustig bent dan normaal.

Misschien eens een foto posten met kleren aan die je zou aandoen als je naar buiten gaat?

Als je trouwens een abbo in de gym hebt, maak dan eens een goed schema met oefeningen en alles en post het dan hier.
Handig zou ook zijn moest je dan even filmen terwijl je de oefeningen uitvoert, zodat we kunnen beoordelen of je ze goed doet. (Ook in filmpjes kan je je gezicht verbergen ofcourse ;))
Zal ik doen en bedankt!

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:26 ----------

Okeej jongens, ik laat me niet uit het veld slaan door gister. Vandaag ga ik vrolijk verder. Het programma voor vandaag:
- Eventjes de stad in (:S)
- Trainen (schouders)
- Naar een vriend van mij (om de restanten van de barbell op te halen)

nee verder kende ik haar niet. maargoed, **** haar...ze en anderen als haar hebben te veel invloed op mijn leven gehad. Is afgelopen, ik ga voortaan mijn eigen leven leiden en laat anderen dat niet (negatief) beinvloeden.

Ja man, top. En onthoud: Als tien (of 100) mensen dezelfde leugen vertellen, betekent het nog niet dat het waar is!

Okeej jongens, ik laat me niet uit het veld slaan door gister. Vandaag ga ik vrolijk verder. Het programma voor vandaag:
- Eventjes de stad in (:S)
- Trainen (schouders)
- Naar een vriend van mij (om de restanten van de barbell op te halen)

Trouwens aan die smiley van je achter 'Eventjes de stad in' kan ik opmaken dat je er tegenaan kijkt om der heen te gaan. Volgende keer beter een :D daarachter zetten!

okay, net terug bij die vriend van mij. Ik zal heel eerlijk zijn, want ik heb geen zin om te liegen of wat dan ook zodat ik beter overkwam, of zodat het overkomt dat het beter gaat met me of wat dan ook. Daar heb ik niks aan en daarmee verdoe ik ook jullie tijd, dus dat ga ik niet doen.

De bedoeling was om vandaag even de stad in te gaan. ik trok mijn kleren aan (shirt) en zodra ik in de spiegel keek, werd ik ZO onzeker van mezelf, dat ik me gewoon direct klote ging voelen en ik durfde echt geen stap meer het huis uit te zetten. Ik kon wel huilen, echt. Ik belandde direct in een soort depressieve bui met gedachtes als, wat heeft het leven voor zin, als ik niet eens mijn deur uit durf te gaan en het gaat me ook nooit lukken om een chick te regelen als ik niet eens van mezelf kan houden.

Hoe dan ook, ik ging op bed liggen en had echt geen zin meer ergens in. Ik baalde. Ik haat mezelf gewoon. Waarom doe ik zo en waarom ben ik zo'n mietje. Maargoed, dus ook niet getraind vandaag. Wel daarna naar een vriend gegaan, anders zou ik thuis echt dood gaan van dat k*t gevoel die ik had. oow en ook nog is heel lullig gedaan tegen mijn vader, omdat ik me gewoon heel k*t voelde.

Ik begin mezelf echt te haten hiervoor. Ik bedoel er zijn zoveel erge dingen in het leven en ik maak me druk om mijn ****ing gewicht en durf daar niet eens het huis door uit. Ik denk dat ik mezelf ga opsluiten thuis, en ga vreten en trainen totdat ik die verdomde 65 kilo weeg en hoop dat ik er dan minder mager uit ga zien. I am ****ed up.

nogmaals, ik had hier ook een of ander succes verhaal kunnen ophangen, maar dat ga ik niet doen. Jullie weten toch al hoe ****ed up ik ben. Het lijkt wel of ik totaal geen controle meer heb over mezelf.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven