Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Dat jij mij gebruikt om zo'n 180.000 Amersfoorters te beoordelen zegt meer over jou dan over mij. Starting Strength is een schema gemaakt om beginners te laten wennen aan belasting en om beginners de grote drie goed aan te leren. Als je geen idee hebt waarover je het hebt, zeg dan gewoon niets en ga zeker geen verkapte adviezen lopen uitdelen.

Ik ben weg uit dit draadje, begint een beetje te onstporen hier. Tsk, die Amersfoorters ook altijd...
Was geneens serieus bedoelt maar ga jij inderdaad maar ff in een hoekje uithuilen. Rippetoe is wel goed maar ik zou het bij fullbody houden maar dat is mijn persoonlijke keuze dat heb ik al eerder gezegd ( moeilijk he lezen? )
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was geneens serieus bedoelt maar ga jij inderdaad maar ff in een hoekje uithuilen. Rippetoe is wel goed maar ik zou het bij fullbody houden maar dat is mijn persoonlijke keuze dat heb ik al eerder gezegd ( moeilijk he lezen? )
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rippetoe = fullbody

Je pakt idd fullbody maar met minder reps meer gewicht mits het artikel klopte wat ik op dbb.comg elezen heb

het enige wat je hoeft te doen om spiermassa te kweken is zwaar trainen, compound oefeningen, goed eten.

hoeveel reps? who gives a ****

altijd die vervelende lui uit amersfoort...

Was geneens serieus bedoelt maar ga jij inderdaad maar ff in een hoekje uithuilen.

Jouw instelling is echt te sneu voor woorden:o

*mompeld iets over splinters en balken*

Ik probeer jou kromme adviesen even recht te zetten voor TS. That's all. Je bent jezelf goed aan het vastlullen, en je hebt het niet eens in de gaten ook :')

*mompeld iets over splinters en balken*

Ik probeer jou kromme adviesen even recht te zetten voor TS. That's all. Je bent jezelf goed aan het vastlullen, en je hebt het niet eens in de gaten ook :')
Hmm goed zal het wel verkeerd begrepen hebben my excuse, heb ook niks tegen rippetoe gaat er bij meer om dat die het niet te bol in zn kop krijgt en blessures oploopt. Daarom had ik zoiets van kan je het beter rustig opbouwen

• Topic Starter Topic Starter
okay okay ik snap jullie beide:P

Goed van je allemaal, dat je dit durft te vertellen!

Wat eet je allemaal op een dag? Ga je het eten wel allemaal zelf halen of doet je moeder dat?
Wat vindt je moeder ervan dat je je onzeker voelt?

Goed van je allemaal, dat je dit durft te vertellen!

Wat eet je allemaal op een dag? Ga je het eten wel allemaal zelf halen of doet je moeder dat?
Wat vindt je moeder ervan dat je je onzeker voelt?
Ik eet zoveel mogelijk. Sowieso 5/6 maaltijden op een dag. Ik probeer per maaltijd zoveel mogelijk eiwitten ook binnen te krijgen. Eten is wel een moeilijk punt voor mij, maar ik werk er hard aan.

Inkopen is verdeeld. Soms haal ik het zelf, soms haalt mijn moeder het. Ze weten onderhand wel wat ik allemaal eet.

En, ik denk dat mijn ouders niet echt weten dat ik ZO onzeker ben. Ze zien het meer als verlegenheid. Ik ben thuis ook heel druk en überhaupt bij de mensen waar ik me goed bij voel. Bij vrienden kan ik ook mezelf zijn en ben ik ook minstens even spraakzaam als de anderen. Als er echter onbekenden erbij komen, dan ben ik mezelf niet meer.

Laatst bewerkt:
Probeer 1-1,5 kg per maand aan te komen. Wat eet je voor eiwitten allemaal?
En je ging ook naar een psycholoog, wat vertelt hij allemaal?

oorbellen zijn zo 2009
ik wacht nog steeds tot me gaatjes dicht zijn gegroeid :roflol:

Heb je ook al je matje afgeknipt en je petje afgedaan? :p

Om wat meer ontopic te gaan: ik denk dat ik mezelf ook wel een beetje in dit verhaal herken. Als ik mijn dunne armpjes vroeger in de spiegel zag dacht ik ook bah :( Nu ben ik inmiddels flink gegroeid en ben ik dol op spiegels.

Toch denk ik dat jouw doelen, wat meer sociaal zelfzeker en succes bij de meisjes toch meer een sociale oorzaak hebben en dat je dit met alleen een goed fysiek niet kan oplossen. Dat heb ik zelf ook wel goed gemerkt op sociaal vlak maakt het geen enkel verschil.

Het beste kun je denk ik zoveel mogelijk proberen buiten de deur te komen en veel sociale dingen te doen, hoe je dat het best kunt bereiken daar heb ik helaas geen antwoord op want hier loop ik zelf ook tegenaan :(

Probeer 1-1,5 kg per maand aan te komen. Wat eet je voor eiwitten allemaal?
En je ging ook naar een psycholoog, wat vertelt hij allemaal?
Kwark, melk, ei, kipfilet, tonijn enzo.

De psycholoog vertelt eigenlijk niet veel bijzonders. Hij zegt dat ik denk fouten maakt enzo. Ik ben niet heel tevreden over zijn werk eigenijk. Maarja aan de andere kant is het wel iemand waar ik mn hart bij kan luchten zegmaar.

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Heb je ook al je matje afgeknipt en je petje afgedaan? :p

Om wat meer ontopic te gaan: ik denk dat ik mezelf ook wel een beetje in dit verhaal herken. Als ik mijn dunne armpjes vroeger in de spiegel zag dacht ik ook bah :( Nu ben ik inmiddels flink gegroeid en ben ik dol op spiegels.

Toch denk ik dat jouw doelen, wat meer sociaal zelfzeker en succes bij de meisjes toch meer een sociale oorzaak hebben en dat je dit met alleen een goed fysiek niet kan oplossen. Dat heb ik zelf ook wel goed gemerkt op sociaal vlak maakt het geen enkel verschil.

Het beste kun je denk ik zoveel mogelijk proberen buiten de deur te komen en veel sociale dingen te doen, hoe je dat het best kunt bereiken daar heb ik helaas geen antwoord op want hier loop ik zelf ook tegenaan :(
klopt zeker wat jij zegt. Het is echter zo dat ik juist de deur niet uit durf te gaan omdat ik erg onzeker ben over mijn lichaam. Ik schaam me ervoor enzo. Het zal het probleem zeker niet oplossen, maar helpt daar denk ik wel heel erg bij:)

Je hebt getraind, of het nu wat minder was of niet is niet zo boeiend. Volgende keer beter!
Je moet ook je eten zeker goed in de gaten houden. Staar je ook niet blind op 'zoveel mogelijk' eiwitten eten. Je hebt ook veel koolhydraten en goeie vetten nodig.

Draag je gewoon casual kleding, geen slipknot ofzo? :p

Draag je gewoon casual kleding, geen slipknot ofzo? :p
haha nee man:P

Ik vind zelf dat ik best weet hoe ik me moet kleden. Alleen moet ik er wel bij vermelden dat ik dat dus het laatste jaar heb verwaarloosd. 1. omdat ik niet naar de stad durf(de) en al helemaal geen kleren durfde te passen en 2. omdat ik toch niet vaak buiten kwam en 3 omdat ik heel veel kleding niet aan doe (deed) omdat ik mezelf te mager vond erin. :o:o:o

Maar ik wil dat toch gaan veranderen nu. Ik vind het namelijk heel leuk om mn kleding te stylen enzo, dus ik ga voortaan vaker shoppen.

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Je hebt getraind, of het nu wat minder was of niet is niet zo boeiend. Volgende keer beter!
Je moet ook je eten zeker goed in de gaten houden. Staar je ook niet blind op 'zoveel mogelijk' eiwitten eten. Je hebt ook veel koolhydraten en goeie vetten nodig.
precies!:D

Wanneer je iets aan begint te komen zal je zelf al snel resultaat zien en je weet dat je zelf het maximale eraan doet om een mooier lichaam te bouwen. Meer dan dat kan je niet doen en weten dat je je uiterste best ervoor doet geeft ook zelfvertrouwen dus wat dat betreft is bodybuilding een goed idee.

Een psycholoog doet zijn werk overigens goed wanneer de client het idee heeft zijn problemen zelf opgelost te hebben. Meestal helpt deze psycholoog je dingen op een rijtje te zetten waardoor je er zelf mee aan de slag kunt.
Zelfde wat wij hier proberen te doen (op enkele onderlinge ego-discussietjes na ;) )

I am Going to Amsterdam BITCHHHH. Ik ben zoooo blij, eindelijk een studieplaast toegewezen gekregen:D

Gefeliciteerd kerel! Dikke opsteker :D.

Terug
Naar boven