Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel bovenrug en onderrug onafhankelijk kunnen hollen/bollen.
Bij deadlift bijvoorbeeld is het de bedoeling dat je onderrug hol is en de bovenrug hoeft dat niet, mag zelfs lichtjes bollen.

Woensdag

hahahaha,hoe wil je er eigenlijk uitzien op 18 december 2011?
Droom es :-)
hahahaha,
puur uiterlijk bedoel je? of gewoon in het algemeen? de dingen die ik wil in mijn leven?
Ik heb de leestip hier al eerder geplaatst, maar juist over dit onderwerp gaat dit boek: "het drama van het begaafde kind" lees het maar, het zal je veel inzich geven![]()
Laar NewMe maar lekker trainen!Goed bezig man! Ga je nu elke keer met BT trainen of is dit de begin periode om het te leren zeg maar?
ik ga morgen in de ochtend trainen. Benen doen nog wel dodelijk pijn, maar hopelijk is dat tot morgen wel beter.Ja, ik heb het al gelezen en daarom wilde ik het toch nog aanhalen omdat het mij niet tevreden stelt. Het heeft mij niet tot nieuwe inzichten gebracht, het is meer bevestiging van wat ik al wist. Het was in het begin nogal lastig in te komen omdat er teveel naar ernstige kindermishandeling werd verwezen en daar herken ik mij zelf dus totaal niet in, maar ik begrijp het wel… Sommige voorbeelden waren te extreem en dan was het dus telkens de vertaalslag maken naar mildere situaties. Aan het eind van het boek werd het beter, omdat daar eigenlijk al het voorgaande werd samengevat samen met meer in te leven gebeurtenissen. Ook wordt er gesteld dat het kind niet kan onderscheiden wat de ouder fout of goed doet, ik had vroeger wel degelijk door wat wel of niet normaal was, ook bij subtielere zaken, maar ondanks dat heb ik mij toch verborgen achter een masker.
Uiteindelijk gaat het boek gewoon over “spiegelgedrag” van kinderen, en ouders die zichzelf afreageren en projecteren op hun eigen kinderen, waardoor het kind zijn ware zelf niet meer durft te tonen (en dus niet langer ontwikkeld) uit angst om de “liefde” van zijn ouders te verliezen.
Stel dat je dit inzicht al hebt of na het lezen hebt gekregen, dan staat er niet precies wat de vervolgstappen zijn. Kort door de bocht staat er dan dat je je ouders moet confronteren met dit inzicht en dat het dan waarschijnlijk wel goed gaat komen met het inmiddels volwassen kind. Op dat punt vind ik het boek tekort schieten, mss omdat ik daar teveel van had verwacht en er uiteindelijk toch geen goede en enige weg bestaat.
Overigens heb ik heus wel wat aan het boek gehad, ik kon een aantal herinneringen toch met meer situaties verbinden. Verder lees je het heel snel uit en is het vooral goed voor degenen die zich nog niet in hun verleden hebben verdiept. Dus bedankt simsonleeuw!
Maar goed, dit is inmiddels een echt trainingslog aan het worden en ook ik ben de psychoanalyse-shit zat aan het wordenLaar NewMe maar lekker trainen!