- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor het eerst dat ik SMART zinvol vind.
Hoe bedoel je nu wel zinvol? Wanneer niet zeg maar?

Netjes man!terug van uni..de training zoals beloofd:
Squat:
8 x 15
6 x 20
5 x 25
3 x 5 x 30
vorige keer 35 gepakt, maar mijn benen gingen kapot van spierpijn en ik merkte dat de vorm ook beetje eronder leed (ik ging niet diep genoeg), dus heb ik het bij 30 gehouden.
MP:
8 x 10
8 x 15
7 x 17,5
3 x 5 x 20
Vorige keer 3 x 5 x 17,5, dus er zit vooruitgang in.
BOR:
8 x 15
3 x 5 x 20
ik keek op de klok en ik zag dat ik te laat was voor uni, dus eigenlijk een beetje afgeraffeld. helaas.
Overall ben ik toch tevreden, want eigenlijk heb ik overal spierpijn.
Nu ga ik koken, need proteins![]()
Netjes man!
Stapje terug ivm erge spierpijn is in het begin niets mis mee, je lichaam moet nog aan de belasting wennen.
Vrijdag samen trainen?

Kerel,
zie je wel dat als je stap voor stap alles aanpakt het wel goedkomt.
Gewoon rustig en consequent door blijven trainen dan gaat het steeds beter.
Ga zo door
het is allemaal niet ineens makkelijk, want ik vind heel veel dingen nog heel spannend, maar ik probeer iets aan die mindset te doen.Ho even, op het moment dat hij er buffer uit begint te zien dan ik, ga ik slechte tips geven hoor!![]()

Workout A
Squat
BP
DL
Workout B
Squat
MP
BOR
Als ik die een beetje gewend ben komen er volgens mij nog 2 oefeningen bij.
maandag, woensdag en vrijdag trainen, om en om A en B.
Voedingschema heb ik niet. vind ik best moeilijk met de onregelmatige tijden van de uni. Ik probeer mn voeding wel steeds meer te verbeteren en het gaat de goede kant op.

Dat is dus die mindset die je nodig hebtIk moet zeggen dat ik me ook een stuk beter voel. heb het gevoel dat ik gewoon lekker bezig ben en dat ik er op deze manier wel komhet is allemaal niet ineens makkelijk, want ik vind heel veel dingen nog heel spannend, maar ik probeer iets aan die mindset te doen.

Dat is dus die mindset die je nodig hebt
---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------
Qua voeding bedenk je een aantal makkelijk klaar te maken maaltijden waaruit je kan kiezen en eens per week ofzo maak je een aantal bakjes met maaltijden die je eenvoudig op kan warmen voor als je weinig tijd hebt![]()
ga ik zeker doen.Lang niet meer hier geweest en vind het top van je dat je toch bent gaan trainen
Born Twitchy heeft dus goed werk afgelevert ??
Zal je weer volgen af en toe want we hebben hetzelfde schema![]()

Hoe bedoel je nu wel zinvol? Wanneer niet zeg maar?

oow![]()
ik ben nou qua voeding alles voor mezelf op orde aan het krijgen, op een rijtje aan het zetten. Als ik hulp nodig heb, geef ik wel een gil. bedankt!

schema's zijn net zo erg als je ze interpreteert... om te groeien heb je een bepaald aantal kcals nodig, maak voor jezelf een overzichtje van gode maaltijden met voldoende kcals en eiwitten, zodat je daar elke dag uit kan kiezen. in je overzicht natuurlijk ook maaltijden opnemen die je makkelijk mee kan nemen![]()
ow so, snapt ja. achterlijke docenten!Zoals Lessoe en Tuladis al zeggen, op school. Elke keer als ik bijvoorbeeld al een heel plan van aanpak heb gemaakt, die helemaal uitvoerbaar is en 100% toegespitst op een project, en waar iedereen zich makkelijk aan kan houden (niet zo’n pva dat gewoon gemaakt is naar het boekje en omdat het moet) dan beginnen de docenten altijd te zeiken dat iets niet SMART is. Vervolgens moet je heel veel dingen aanpassen en ben je meer tijd kwijt aan het maken van een fake rapport of pva ipv met het werkelijke project. Het is gewoon pure bureaucratie die vaak zijn doel mist.
Nu dus een keer niet![]()
Check je karma
Vind het wel leuk om mee te denken...

Was je visrecept nog gelukt?

super lekker, met rijst erbij. bedankt voor die kwark trouwens, heb meteen gehaald, zo meteen naar binnen werken

Ja was ook goed, altijd lekker buritto'shaha ja mansuper lekker, met rijst erbij. bedankt voor die kwark trouwens, heb meteen gehaald, zo meteen naar binnen werken
en jouw kip??![]()