Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Lang niet meer hier geweest en vind het top van je dat je toch bent gaan trainen :)
Born Twitchy heeft dus goed werk afgelevert ??
Zal je weer volgen af en toe want we hebben hetzelfde schema ;)

pfff ik moet ook altijd alles SMART doen op school

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.224
terug van uni..de training zoals beloofd:

Squat:
8 x 15
6 x 20
5 x 25
3 x 5 x 30
vorige keer 35 gepakt, maar mijn benen gingen kapot van spierpijn en ik merkte dat de vorm ook beetje eronder leed (ik ging niet diep genoeg), dus heb ik het bij 30 gehouden.

MP:
8 x 10
8 x 15
7 x 17,5
3 x 5 x 20
Vorige keer 3 x 5 x 17,5, dus er zit vooruitgang in.

BOR:
8 x 15
3 x 5 x 20
ik keek op de klok en ik zag dat ik te laat was voor uni, dus eigenlijk een beetje afgeraffeld. helaas.

Overall ben ik toch tevreden, want eigenlijk heb ik overal spierpijn.

Nu ga ik koken, need proteins:D

terug van uni..de training zoals beloofd:

Squat:
8 x 15
6 x 20
5 x 25
3 x 5 x 30
vorige keer 35 gepakt, maar mijn benen gingen kapot van spierpijn en ik merkte dat de vorm ook beetje eronder leed (ik ging niet diep genoeg), dus heb ik het bij 30 gehouden.

MP:
8 x 10
8 x 15
7 x 17,5
3 x 5 x 20
Vorige keer 3 x 5 x 17,5, dus er zit vooruitgang in.

BOR:
8 x 15
3 x 5 x 20
ik keek op de klok en ik zag dat ik te laat was voor uni, dus eigenlijk een beetje afgeraffeld. helaas.

Overall ben ik toch tevreden, want eigenlijk heb ik overal spierpijn.

Nu ga ik koken, need proteins:D
Netjes man!

Stapje terug ivm erge spierpijn is in het begin niets mis mee, je lichaam moet nog aan de belasting wennen.
Vrijdag samen trainen?

Kerel,

zie je wel dat als je stap voor stap alles aanpakt het wel goedkomt.
Gewoon rustig en consequent door blijven trainen dan gaat het steeds beter.

Ga zo door

• #2.227
Netjes man!

Stapje terug ivm erge spierpijn is in het begin niets mis mee, je lichaam moet nog aan de belasting wennen.
Vrijdag samen trainen?

Graag man:D

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Kerel,

zie je wel dat als je stap voor stap alles aanpakt het wel goedkomt.
Gewoon rustig en consequent door blijven trainen dan gaat het steeds beter.

Ga zo door

Ik moet zeggen dat ik me ook een stuk beter voel. heb het gevoel dat ik gewoon lekker bezig ben en dat ik er op deze manier wel kom:) het is allemaal niet ineens makkelijk, want ik vind heel veel dingen nog heel spannend, maar ik probeer iets aan die mindset te doen.

Ho even, op het moment dat hij er buffer uit begint te zien dan ik, ga ik slechte tips geven hoor! :mad:

Misschien geeft NewMe jou straks wel tips. :D

Is altijd afwachten maar als je al wat ondergewicht hebt en je begint opeens goed te eten en te trainen kan het hard gaan natuurlijk.

Workout A
Squat
BP
DL

Workout B
Squat
MP
BOR

Als ik die een beetje gewend ben komen er volgens mij nog 2 oefeningen bij.
maandag, woensdag en vrijdag trainen, om en om A en B.

Voedingschema heb ik niet. vind ik best moeilijk met de onregelmatige tijden van de uni. Ik probeer mn voeding wel steeds meer te verbeteren en het gaat de goede kant op.

Ja en buiten dat ook een hoop werk al die voeding, maar je hebt wel een houvast nodig.
Een basisschema die afentoe aangepast moet worden als de vooruitgang stil komt te staan.
Anders weet je ook niet wat je aan moet passen en zo kan je uitzoeken wat voor jou werkt.

Elk lichaam is namelijk anders. :)

Ik moet zeggen dat ik me ook een stuk beter voel. heb het gevoel dat ik gewoon lekker bezig ben en dat ik er op deze manier wel kom:) het is allemaal niet ineens makkelijk, want ik vind heel veel dingen nog heel spannend, maar ik probeer iets aan die mindset te doen.
Dat is dus die mindset die je nodig hebt ;)

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Qua voeding bedenk je een aantal makkelijk klaar te maken maaltijden waaruit je kan kiezen en eens per week ofzo maak je een aantal bakjes met maaltijden die je eenvoudig op kan warmen voor als je weinig tijd hebt :)

• #2.230
Dat is dus die mindset die je nodig hebt ;)

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Qua voeding bedenk je een aantal makkelijk klaar te maken maaltijden waaruit je kan kiezen en eens per week ofzo maak je een aantal bakjes met maaltijden die je eenvoudig op kan warmen voor als je weinig tijd hebt :)

heeeej dat is ook een slim plan! thnx voor deze tip;) ga ik zeker doen.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Lang niet meer hier geweest en vind het top van je dat je toch bent gaan trainen :)
Born Twitchy heeft dus goed werk afgelevert ??
Zal je weer volgen af en toe want we hebben hetzelfde schema ;)

bedankt. BT heeft prima werk afgeleverd:P
leuk, ik zal ook kijken in jou log:)

Ik bedoelde ook hulp met je eetschema ;)

Hoe bedoel je nu wel zinvol? Wanneer niet zeg maar?

Zoals Lessoe en Tuladis al zeggen, op school. Elke keer als ik bijvoorbeeld al een heel plan van aanpak heb gemaakt, die helemaal uitvoerbaar is en 100% toegespitst op een project, en waar iedereen zich makkelijk aan kan houden (niet zo’n pva dat gewoon gemaakt is naar het boekje en omdat het moet) dan beginnen de docenten altijd te zeiken dat iets niet SMART is. Vervolgens moet je heel veel dingen aanpassen en ben je meer tijd kwijt aan het maken van een fake rapport of pva ipv met het werkelijke project. Het is gewoon pure bureaucratie die vaak zijn doel mist.
Nu dus een keer niet :D

schema's zijn net zo erg als je ze interpreteert... om te groeien heb je een bepaald aantal kcals nodig, maak voor jezelf een overzichtje van gode maaltijden met voldoende kcals en eiwitten, zodat je daar elke dag uit kan kiezen. in je overzicht natuurlijk ook maaltijden opnemen die je makkelijk mee kan nemen ;)

Zoals Lessoe en Tuladis al zeggen, op school. Elke keer als ik bijvoorbeeld al een heel plan van aanpak heb gemaakt, die helemaal uitvoerbaar is en 100% toegespitst op een project, en waar iedereen zich makkelijk aan kan houden (niet zo’n pva dat gewoon gemaakt is naar het boekje en omdat het moet) dan beginnen de docenten altijd te zeiken dat iets niet SMART is. Vervolgens moet je heel veel dingen aanpassen en ben je meer tijd kwijt aan het maken van een fake rapport of pva ipv met het werkelijke project. Het is gewoon pure bureaucratie die vaak zijn doel mist.
Nu dus een keer niet :D
ow so, snapt ja. achterlijke docenten!

Yeah Buddy!! Ik volg je log vanaf het begin Newme. Ik ben niet zo'n poster op dit forum, maar ik wil mijn diepe respect uiten voor de mijlpalen die je al hebt neergezet. Vandaag was er weer één! Goed bezig!!

Ik had niet zoals jij flinke mindset uitdagingen om te overkomen, maar wel had ik in het begin (en ik denk dat wel meer mensen dat ervaren hebben) echt totaal geen idee van waar ik mee bezig was. Jij maakt echt een vliegende start door gelijk met dit schema met alle lekkere compounds erin te gaan knallen. En je let nog op je eten ook!
Wat je ook mag denken als je in de gym bent. Onthoudt dit: binnen de kortste keren (1 jaar max) ben je al 1 van de sterkste gasten uit de de gym als je zo doorgaat.
En elke week kan er een paar kilo bij op de verschillende oefeningen.
God wat had ik graag met je meegetraind. Het is dat het zo'n pesteind is vanuit Rdam ;)

Ik blijf je volgen! Zet hem op kerel! Ik wacht in spanning je volgende training af :)

Terug
Naar boven