XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.201
idd nu even specifiek voor je lichaam. Dus hoe wil je er uit zien op 18 december?

Schrijf het op alsof het al zo is, dus de tegenwoordige tijd. Voormijzelf is dat bijvoorbeeld:

20 augustus 2012 ben ik sterker, sneller, groter als dat ik was toen ik 23 was. Ik kan 10 km in 45 minuten hardlopen. En squat anderhalf keer mijn eigen gewicht, mijn vetpercentage staat op 13% Ik voel me fris, lekker, sterk energiek en gezond.

Nu jij:

waarom 20e trouwens..?:P

over een jaar...eind 2011 weeg ik 75 en ben ik dus een stuk groter dan ik nu ben, ook ben ik een stuk sterker dan nu en heb een betere conditie.

hoe concreter hoe beter. dus ook maar een datum :-)

Mooi doel heb je!

De volgende vraag die je zou kunnen stellen nu: waarom wil je dat bereiken? Wat zal het je geven wanneer je dit hebt bereikt? Wat merken anderen aan je wanneer je dit hebt bereikt?

Hoe beter en duidelijker je dit kunt beantwoorden hoe scherper je het gaat zien, en voelen. Je zult merken dat je daar veel aan hebt, ook op wat mindere dagen! Probeer het maar eens :-)

Mooi doel heb je!

De volgende vraag die je zou kunnen stellen nu: waarom wil je dat bereiken? Wat zal het je geven wanneer je dit hebt bereikt? Wat merken anderen aan je wanneer je dit hebt bereikt?

Hoe beter en duidelijker je dit kunt beantwoorden hoe scherper je het gaat zien, en voelen. Je zult merken dat je daar veel aan hebt, ook op wat mindere dagen! Probeer het maar eens :-)

Voor het eerst dat ik SMART zinvol vind.

Specifiek; De doelstelling moet eenduidig zijn
Meetbaar; Onder welke (meetbare/observeerbare) voorwaarden of vorm is het doel bereikt
Acceptabel; Is deze acceptabel genoeg voor de doelgroep en/of management
Realistisch; De doelstelling moet haalbaar zijn
Tijdgebonden; Wanneer (in de tijd) moet het doel bereikt zijn

@Newme
ik kom morgen op je PM terug, iig alvast bedankt!

Eind dit jaar weeg jij 75+kg, is je 1RM op squat 100+kg, deadlift 130+kg en je bench 85+kg om het nog concreter te maken ;)

In mei weeg je trouwens 70+kg en zit het goed met je eetpatroon om door te gaan met gainen.

Meetbaar; Onder welke (meetbare/observeerbare) voorwaarden of vorm is het doel bereikt

@Newme
ik kom morgen op je PM terug, iig alvast bedankt!

Yeah!

Eind dit jaar weeg jij 75+kg, is je 1RM op squat 100+kg, deadlift 130+kg en je bench 85+kg om het nog concreter te maken ;)

In mei weeg je trouwens 70+kg en zit het goed met je eetpatroon om door te gaan met gainen.

Whaaaa! There you go NewMe:D

Hoe ziet het schema er ongeveer uit en wat eet je allemaal NewMe?

Die 75 kg moet zeker lukken misschien zelfs wel 80-85 kg ;)

• #2.210
Hoe ziet het schema er ongeveer uit en wat eet je allemaal NewMe?

Die 75 kg moet zeker lukken misschien zelfs wel 80-85 kg ;)

Workout A
Squat
BP
DL

Workout B
Squat
MP
BOR

Als ik die een beetje gewend ben komen er volgens mij nog 2 oefeningen bij.
maandag, woensdag en vrijdag trainen, om en om A en B.

Voedingschema heb ik niet. vind ik best moeilijk met de onregelmatige tijden van de uni. Ik probeer mn voeding wel steeds meer te verbeteren en het gaat de goede kant op.

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:47 ----------

Mooi doel heb je!

Ik wil dit bereiken, omdat het me meer zelfvertrouwen geeft, ik me sterker en beter zal voelen, ik gezonder zal zijn (ondergewicht is niet echt gezond) en het zal me helpen bij het bereiken van mijn andere doelen. Anderen zullen merken dat ik actiever, socialer en vrolijker ben.

---------- Toegevoegd om 07:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:51 ----------

Ho even, op het moment dat hij er buffer uit begint te zien dan ik, ga ik slechte tips geven hoor! :mad:

hahaha,
2 uur en nog wakker XD succes met vroeg opstaan vanochtend BT:P

schema's zijn net zo erg als je ze interpreteert... om te groeien heb je een bepaald aantal kcals nodig, maak voor jezelf een overzichtje van gode maaltijden met voldoende kcals en eiwitten, zodat je daar elke dag uit kan kiezen. in je overzicht natuurlijk ook maaltijden opnemen die je makkelijk mee kan nemen ;)

• #2.212
schema's zijn net zo erg als je ze interpreteert... om te groeien heb je een bepaald aantal kcals nodig, maak voor jezelf een overzichtje van gode maaltijden met voldoende kcals en eiwitten, zodat je daar elke dag uit kan kiezen. in je overzicht natuurlijk ook maaltijden opnemen die je makkelijk mee kan nemen ;)

goed plan:) ga ik doen DW, thnx;)

Nu naar de sportschool:D lekker vroeg, maar denk dat het wat rustiger zal zijn en voor mij dus wat makkelijker de eerste keren:o

Ik wil dit bereiken, omdat het me meer zelfvertrouwen geeft, ik me sterker en beter zal voelen, ik gezonder zal zijn (ondergewicht is niet echt gezond) en het zal me helpen bij het bereiken van mijn andere doelen. Anderen zullen merken dat ik actiever, socialer en vrolijker ben.

Mooi! Dit naast je doelen neerzetten op een papiertje of zo. Elke dag ff cjecken. Of je nog op koers ligt, of misschien wil een en ander bijstellen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat je dit gaat lukken! Karma.:D

• #2.215
Laat maar horen als je hulp nodig hebt ;)

Gewoon geweest. Was drukker dan ik had verwacht, maar niemand die de squatrek gebruikte, dus de heb ik 45 min. Ik gebruik gehad:p

Niet tevreden over de training, wel heel
trots dat ik gegaan en ondanks dat het zo druk was niet in paniek raakte.

Ik zal de training straks posten, nu ben ik op weg naar uni.

Life is good:D

Ben je alleen gegaan? Gaaf zeg!

Wat een vooruitgang opeens. Had je al bijna opgegeven ;)

• #2.217

Mooi! Dit naast je doelen neerzetten op een papiertje of zo. Elke dag ff cjecken. Of je nog op koers ligt, of misschien wil een en ander bijstellen.

Ik heb er alle vertrouwen in dat je dit gaat lukken! Karma.:D

Vind ik een heeel goed plan, ga ik vanmiddag direct doen als ik thuis ben. Thnx.

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:28 ----------

Ben je alleen gegaan? Gaaf zeg!

Wat een vooruitgang opeens. Had je al bijna opgegeven ;)

Jup Helemaal alleen:D

goed dat je gegaan bent! Ik droom van een squatrack dat 15 minuutjes vrij is :-) haha

Ten eerste dat je alleen bent gegaan is een overwinning voor jezelf :D
Ten 2de dat de training van vandaag wat tegen viel is logisch.
Je lichaam moet nog wennen aan de belasting en de inspanning.
Zal merken dat elke training steeds makkelijker gaat en spierpijn minder word.
Gewoon elke training je best doen en let maar op deze maand nog weet je steeds beter wat je kan doen, hoe je het moet doen en ga je gewoon knallen ;)

Komen de Managment lessen toch van pas :P

Terug
Naar boven