XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
Yeah Buddy!! Ik volg je log vanaf het begin Newme. Ik ben niet zo'n poster op dit forum, maar ik wil mijn diepe respect uiten voor de mijlpalen die je al hebt neergezet. Vandaag was er weer één! Goed bezig!!

Ik had niet zoals jij flinke mindset uitdagingen om te overkomen, maar wel had ik in het begin (en ik denk dat wel meer mensen dat ervaren hebben) echt totaal geen idee van waar ik mee bezig was. Jij maakt echt een vliegende start door gelijk met dit schema met alle lekkere compounds erin te gaan knallen. En je let nog op je eten ook!
Wat je ook mag denken als je in de gym bent. Onthoudt dit: binnen de kortste keren (1 jaar max) ben je al 1 van de sterkste gasten uit de de gym als je zo doorgaat.
En elke week kan er een paar kilo bij op de verschillende oefeningen.
God wat had ik graag met je meegetraind. Het is dat het zo'n pesteind is vanuit Rdam ;)

Ik blijf je volgen! Zet hem op kerel! Ik wacht in spanning je volgende training af :)

wow, heel erg bedankt man!! post gerust hier, vind ik leuk:)

:meal:welk recept, ben benieuwd. Ook het kiprecept

Ik had vandaag een blik tonijn op olie in de blender gedaan, verder niks er bij. Kan je vertellen dat dat geen succes was. Goorrrrrrre bende :brew::toilet:
Wat ik tegenwoordig wel lekker vind als avond snack rond 20:00 uur is een kippenborst koken, en daarna lekker uitelkaar draaden en eten. Echt lekker en goed

• #2.243
:meal:welk recept, ben benieuwd. Ook het kiprecept

Ik had vandaag een blik tonijn op olie in de blender gedaan, verder niks er bij. Kan je vertellen dat dat geen succes was. Goorrrrrrre bende :brew::toilet:
Wat ik tegenwoordig wel lekker vind als avond snack rond 20:00 uur is een kippenborst koken, en daarna lekker uitelkaar draaden en eten. Echt lekker en goed

ik zal recept morgen even posten...moesten allemaal rare kruiden in en meel XD moet de ''nederlandse namen'' voor die kruiden even zien te achterhalen:)

'Kiprecept' zijn gewoon wereldgerechten van Knorr (buritos) dus dat staat op het pak :D

is dat beetje schoon?

Best log ever :D

Soms denk ik, hoe zou het met 'Newme' gaan, heeftie al getraind? en dan lees ik je trainverslag, goed bezig man!

Je kunt het ;)

Hehe, tips voor lekker bikken zijn nooit weg. Keep em comin'

Ik heb ook nog wel een kiptip: In plaats van dunne plakjes kipfilet te kopen in de supermarkt kun je ook 2 kipfilets koken, doe er een boulionblokje bij en snijd daarna de hele boel in plakken. Even de kruiden er op die je lekker vindt (peper, kerry, laat je fantasie de vrije loop) Dan heb je voor 1/10 van het geld gelijk een hele bult broodbeleg en kun je lekker dik de kip op brood doen.
Ik zet altijd een pannetje op als ik toch al aan het koken ben, 2 vliegen in 1 klap whoppa.

Soms denk ik, hoe zou het met 'Newme' gaan, heeftie al getraind? en dan lees ik je trainverslag, goed bezig man!

Je kunt het ;)
Volgens mij begint hij door te krijgen waarom iedereen zegt dat trainen zo een goed gevoel geeft ;)

Ik denk dat het ook goed is dat mensen die krachtsport doen daarmee echt iets van 'hun zelf' hebben. Elke kilo die je meer kan benchen, squatten of deadliften zit je eigen harde werk in. Elke gram spier die je aankomt heb je voor gewerkt, gegeten en gevochten.
Die dingen kan niemand anders voor je doen. Dat gevoel kan niemand van je afpakken.

• #2.250

Je kunt het ;)

ha thnx man.

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Volgens mij begint hij door te krijgen waarom iedereen zegt dat trainen zo een goed gevoel geeft ;)

Ik denk dat het ook goed is dat mensen die krachtsport doen daarmee echt iets van 'hun zelf' hebben. Elke kilo die je meer kan benchen, squatten of deadliften zit je eigen harde werk in. Elke gram spier die je aankomt heb je voor gewerkt, gegeten en gevochten.
Die dingen kan niemand anders voor je doen. Dat gevoel kan niemand van je afpakken.

ja...klopt zeker.

vandaag nog wat gedaan NewMe?

Ik wel, en heb net lekker kip op :-) niet die BT zei, te weinig tijd voor :D

• #2.252
vandaag nog wat gedaan NewMe?

Ik wel, en heb net lekker kip op :-) niet die BT zei, te weinig tijd voor :D

haha, kip is lekker:D

vandaag heel de dag les gehad..pffff....en net terug van IKEA, we hadden nodig een salon tafel nodig:P

Morgen voor het eerste bij nieuwe psycholoog. kijken hoe dat gaat uitpakken.

• #2.253
Ik zit wel even met 1 dingtje eigenlijk...misschien weten jullie nog van die chick...waar ik zeg maar voor het eerst mee had gezoend en een keer mee had afgesproken.

Ik maak nog kans bij haar denk ik, maar dan moet ik wel snel zijn, want het duurt nou echt te lang. Het is wel iets wat ik echt wil, maar eigenlijk ook een beetje bang voor ben. Als die angst er niet was, had ik het sowieso gedaan. dus ik denk dat ik haar gewoon ga vragen of ze mijn kamer komt checken, want die heeft ze nog niet gezien. het zou wel een ervaring op zich zijn. ik had dit even aan de kant gezet, maar ik weet zeker dat als ik het doe, dat ik nog sterker eruit kom.

Je kunt het haar altijd vragen!

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Sterker nog: zeg tegen haar dat je spijt hebt dat je haar zo behandeld hebt, dat je vindt dat je lulliger over kwam dan je bedoeling was. En dat je lekkerder in je vel zit enzo.
Zoiets.
Beter dit dan een bullshit-verhaal.

Zie het als naar de gym gaan. Eenmaal er geweest voelde je je een stuk beter toch?

Gewoon vragen inderdaad. :p

• #2.256
Je kunt het haar altijd vragen!

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Sterker nog: zeg tegen haar dat je spijt hebt dat je haar zo behandeld hebt, dat je vindt dat je lulliger over kwam dan je bedoeling was. En dat je lekkerder in je vel zit enzo.
Zoiets.
Beter dit dan een bullshit-verhaal.

ze weet eigenlijk al heel veel. over de angst en zo. weet ze al. en ze weet dat ik spijt heb, heb ik ook eerlijk gezegd.

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:17 ----------

Zie het als naar de gym gaan. Eenmaal er geweest voelde je je een stuk beter toch?

Gewoon vragen inderdaad. :p

haha, cardio:P

Als ze juist al veel weet ervan, zou dat het een stukje makkelijker moeten maken.
Zou gewoon een poging wagen en eerlijk zijn tegen haar.
Je zal er niks nieuws vertellen en ze zal niet schrikken want ze weet er al van :)

Om nou direct aan "cardio" te gaan denken zou ik niet doen, dat maakt het onnodig spannend en stressvol.
Nodig er keertje uit, laat haar je kamer zien en huur een filmpje.
Maak er een gezellige avond van en kijk waar het schip strand weetje ;)

Je vond haar toch niks, dat wist je zeker ondanks je angst??
Je had ookal 2, 3 keer afstand van der genomen, begrijp er niks meer van, nu vind je der wel weer leuk:P?

• #2.259
Als ze juist al veel weet ervan, zou dat het een stukje makkelijker moeten maken.
Zou gewoon een poging wagen en eerlijk zijn tegen haar.
Je zal er niks nieuws vertellen en ze zal niet schrikken want ze weet er al van :)

Om nou direct aan "cardio" te gaan denken zou ik niet doen, dat maakt het onnodig spannend en stressvol.
Nodig er keertje uit, laat haar je kamer zien en huur een filmpje.
Maak er een gezellige avond van en kijk waar het schip strand weetje ;)

precies...dat is idd waar ik aan zit te denken.

---------- Toegevoegd om 23:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Je vond haar toch niks, dat wist je zeker ondanks je angst??
Je had ookal 2, 3 keer afstand van der genomen, begrijp er niks meer van, nu vind je der wel weer leuk:P?

op zich is dat nog steeds zo, maar ik realiseer me eigenlijk dat ik ook niet naar mijn droom vrouw op zoek moet zijn op dit moment. dit gaat me denk ik wel een stap verder helpen met mijn doelen. die ervaring is wel belangrijk om verder te komen, want dat is waar ik zo onzeker over ben.
maar die angst speelt altijd meeste rol.

Net even je eerste 3 posts gelezen, en ook al kom je er op een anonieme manier voor uit. toch respect man :O!

Terug
Naar boven