Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 a 3 uur geld voor kleine hoeveelheden relatief snelle eiwitten op nuchtere maag.
Bij onderzoek na nuttigen van een pizza is gebleken dat er tot wel 6 uur na eten een relatief constante afgifte amino's in het bloed zijn.
2 a 3 uur, eieren, snelle whey is vaak na 45 min 1 uur opgenomen.
Tijden die jij noemt is wanneer het in de bloedbaan komt, betekend niet dat alles in de bloedbaan zit laat staan opgenomen2 a 3 uur, eieren, snelle whey is vaak na 45 min 1 uur opgenomen.

Tijden die jij noemt is wanneer het in de bloedbaan komt, betekend niet dat alles in de bloedbaan zit laat staan opgenomen![]()
Voor de snelste eiwitten in geringe hoeveelheden op nuchtere maag geloof ik dit best. Voor andere gevallen tonen onderzoeken aan dat dit niet het geval isJepz en na 3 uur is het opgenomen vandaar het eten om de 2 a 3 uur.
Zo onlogisch klinkt dat toch niet?

Voor de snelste eiwitten in geringe hoeveelheden op nuchtere maag geloof ik dit best. Voor andere gevallen tonen onderzoeken aan dat dit niet het geval is![]()

Als NewMe tussendoor brinta met whey eet is er niks aan de hand. Wordt langzaam genoeg opnomen, en is nog lekker ook. Zelfde als een weightgainer: ook prima.
Muggenziften kan nog wanneer z'n voeding 100% op orde is, laat die jongen eerst maar flink eten.
Vlak voor de training nemen dan heb je er direct na training wat aan![]()

All day protein, wat jij wilt (ik maak geen onderscheid tussen de verschillende vormen), met brinta ofzo.
Ik praat iemand niet de hele dag shakes aan, maar tussendoor een dergelijke maaltijd ipv kip met rijst kan prima.
Maar de opname onderscheid zich wel en is wel degelijk van belang.
Zijn zoveel opties, beetje kwark met havermout kan die ook meenemen, geroosterde amandelen of andere nuttige nootje.
1 maaltijd met kip/tonijn en rijst moet ook wel lukken toch?

Of zelf proteine repen maken. Flesje melk erbij en je hebt het zo op.

Hoe ik het meerdere keren gedaan heb:
- 500gr havermout
- 300gr whey
- 200gr pinda's
- 200gr pindakaas
- 200gr rozijnen
(en nog 150-200ml water)
Bereiding: droge ingredienten bij elkaar mikken en goed mengen, dan de rest erbij en kneden maar. Op een bakpapier (tegen het plakken) in een grote reep boetseren en in stukken snijden. Inpakken doe ik per reep in aluminiumfolie maar een boterhamzakje werkt ook (plakt totaal niet) en dan in de koelkast leggen om te bewaren.
Een E/K/V verhouding van ongeveer 25/50/25.
Totale kosten zijn ongeveer 8 euro waarbij de whey het duurste is. Klein half uurtje werk inclusief afwassen.