Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt allemaal voor de tips over voeding. Ik eet sinds een paar dagen nu al een stuk beter en ga de kcals lekker bijhouden voor de komende tijd en verhogen.
Even 2 sites die ik over Starting Strength vond op het internet:
- http://krachttraining.net/index.php/mark-rippetoes-starting-strength
- http://www.bstrong.net/node/6275
ik weet niet in hoever ze valide zijn, maar vond er wel wat nuttige dingen tussen staan.
---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------
dit stond er bijv. over de warming up:
10x lege baar
5x 50% werkgewicht (bij benadering)
5x 75% werkgewicht (bij benadering)
3x 85-90% werkgewicht (bij benadering)
Hoe ik het meerdere keren gedaan heb:
- 500gr havermout
- 300gr whey
- 200gr pinda's
- 200gr pindakaas
- 200gr rozijnen
(en nog 150-200ml water)
Bereiding: droge ingredienten bij elkaar mikken en goed mengen, dan de rest erbij en kneden maar. Op een bakpapier (tegen het plakken) in een grote reep boetseren en in stukken snijden. Inpakken doe ik per reep in aluminiumfolie maar een boterhamzakje werkt ook (plakt totaal niet) en dan in de koelkast leggen om te bewaren.
Een E/K/V verhouding van ongeveer 25/50/25.
Totale kosten zijn ongeveer 8 euro waarbij de whey het duurste is. Klein half uurtje werk inclusief afwassen.

Zou de repen alleen in nood nemen als je geen maaltijd kan nemen omdat je even weg moet ofzo of in een andere chaotische situatie zit.
Whey is geen vervanger voor een echte eiwitbron uit voeding, de overige producten zijn prima.

ik weet..hij is voor p*ssy's,m maar toch

Die warming up lijkt me wel ok. Zou me verder niet te druk maken over het specifieke gewicht van je waring up, zolang je maar niet teveel herhalingen maakt en geen extreem grote stappen maakt.
Hoe ziet je voeding eruit en heb je een vast schema?
Vooral een goeie plaatsing van de stang zal helpen denk ik.Nee, niet dat omhulsel gebruiken voor de stang: gaat vanzelf wanneer je went minder zeer doen.
Ben wel benieuwd naar je voeding.. Misschien zou het wel handig zijn om hier bij te houden voor tips en zo, maar als je straks je schema post komt dat natuurlijk op hetzelfde neer.
Vooral een goeie plaatsing van de stang zal helpen denk ik.
Squat je (NewMe bedoel ik) high bar of low bar?
kan je het verschil uitleggen?Bij high bar plaats je de stang boven op je traps, bij low bar op de achterste schouderkoppen:ja precies. ik zal hem vanavond even hier posten.
---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------
die 2 begrippen ken ik niet om eerlijk te zijnkan je het verschil uitleggen?