XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
Maaltijd 4 is toch je avondeten? Dan nog iets tussen 4 en 5!

de vierde maaltijd van de dag is idd avondeten. zo rond 18-19 uur denk ik. Ik zou die suggestie hierboven wel als extra maaltijd erbij kunnen doen op zich. maar probleem is dat ik soms van 9 tot 17 uur op school zit. Dat is heel deze schema heel moeilijk te volgen. En 6 maaltijden zijn dan helemaal lastig binnen te krijgen.

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

ik eet altijd tonijn voor het maffe :P

ik ook, tot ik het echt begon te haten:p

Ik blijf erbij dat je pinda's moet gaan eten, lekker makkelijk meenemen en makkelijk weg te kauwen.

eten is overrated, gebruik gewoon anabolen

oke, en dan spoel je alle stukjes dus weg. Maar is er niemand die het met Jam doet?

Ik zag dit topic in de new posts lijst en heb je verhaal gelezen. Heftig hoor. Verder de vele pages maar overgeslagen. ;-)

Anyway. Respec' voor je openbaring en je volharding om jezelf te transformeren.

Ik weet zeker dat je je beter gaat voelen en DAT is wat echt werkt naar b.v. vrouwen toe. Als je onzeker bent, sta je niet open. Sta je niet open, kan er ook niemand je wereld in.

Succes!

Okay, dit is wat ik in gedachten had voor voeding. Precieze hoeveelheden in grammen bijv. kan ik nog niet zeggen omdat ik nog geen keuken weegschaal heb.

Maaltijd 1/ontbijt
- Brinta + 1-2 glazenzMelk + whey
- 1-3 boterhammen (ik zal dit opbouwen, vandaag bijv. 2 boterhammen genomen).
Beleg: Kaas (misschien af en toe voor afwisseling iets anders.

Maaltijden 2 tot en met 4 zullen niet op zelfde volgorde zijn elke dag ivm school.

Maaltijd 2/warme maaltijd
- Warme maaltijd. Vaak is dit rijst of spaghetti met gehakt/kipfilet/vis.
- Melk (+ eventueel nog sap)
Het is de bedoeling dat ik hier zoveel mogelijk van neem. Zal ik ook op moeten bouwen door de tijd heen.

Maaltijd 3/broodmaaltijd
- 2-4 boterhammen met bijv. kipfilet/tonijn/ei/kaas of iets dergelijks.
- melk (+ eventueel nog sap)
opbouwen van 2 naar min. 4 boterhammen

Maaltijd 4
Hier kon ik niet echt wat bedenken, dus dacht ik om het lekker vrij te houden en elke dag iets anders in te vullen. Vandaag heb ik bijv. 2 warme maaltijden genomen, dus maaltijd 2, twee keer genomen. Ook hier zit weer melk en eventueel sap bij. Ook een stukje fruit ga ik hier proberen toe te voegen.

Maaltijd 5/voor slapen gaan
250-500 gram kwark.
momenteel krijg ik 250 gram met heeel veel moeite naar binnen, maar wil langzamerhand toch richting de 500 gram gaan. Ook opbouwen dus.

Ik hoop in de toekomst ook een 6e maaltijd erbij te gooien, maar begin hier maar is mee. Zal me genoeg moeite kosten denk ik. Misschien dat ik ook whey voor en/of na het trainen erbij gooi, maar dat is op de trainingsdagen naast de normalen maaltijden.

De hoeveelheden in gram en zo zal ik posten in de toekomst (1-2 weken).

Tips en opmerkingen zijn welkom.

Je moet gewoon vreten niet zeiken maar vreten. :D
Ik eet volgens schema, zeer strict en als ik een nieuw schema krijg denk ik ook WOW dit is veel, nog geen week later vind ik het alweer weinig. :o:p
Dus hoeveel kwark eet jij vanavond? juist 500 gram!

En nog vetbronnen toevoegen als, avocado, lijnzaadolie, amanadelen, pinda's, zalm en in de ochtend wat eieren, met 2 geel en 3 alleen wit ofzo.

Gezonde vetten zorgen dat je testosteron lekker omhoog gaat en nog veel belangrijker zorgt voor een lager cortisol level, minder stress dus.
Ideaal voor jou dus.
Is gewoon super gezond. :)
Voeg dus nog 2 a 3 vetbronnen toe!

Vind verder weinig en geen ideaal schema, maar denk dat je er wel wat mee kan winnen.
Hou je dan wel aan dit schema vast ga niet continu switche, want als je niet groeit.. weet je ook niet waar het aan ligt als je continu verandert.
Je moet een houvast hebben dus, waar je mee kan spelen en aanpassen aan het individu, jezelf dus.

Maaltijd 5/voor slapen gaan
250-500 gram kwark.
momenteel krijg ik 250 gram met heeel veel moeite naar binnen, maar wil langzamerhand toch richting de 500 gram gaan. Ook opbouwen dus.

Die kwark is in het begin echt moeilijk. Ik heb zelf de eerste week ook moeten doorbijten, soms tot bijna kotsen. Maar als je die week voorbij bent, ga je het echt lekker vinden en heb je er behoefte aan. Overlaatst had ik zelfs zo platte kaas van danone van 180gram gegeten bij gebrek aan andere. En dat was pas écht vies! Smaakte enkel naar suiker. Geen paniek dus, je went er wel waan:)

geen pinda's man, noten!

die goedkope zaans hoeve kwark is ook echt dik.
Als ik het snel weg moet werken dan doe ik alles in een shakebeker en melk erbij. ff schudden en je drinkt het zo weg.

Pinda's zijn cheap dus waarom niet.

Kwark neem ik gewoon met fruit en enkele eetlepels honing erdoor, helemaal niets mis mee.

huh? ben je serieus?

Volgens mij loop je me in de zeik te nemen :-)

Het punt is dat pindas vrij droog zijn, en Jam is wat vochtig, dus als je die door elkaar husselt eet het m.i wat makkelijker. :D

Vergeet het schepje suiker niet, komop man! :D
Als je al moeite hebt met wat pinda´s hoop ik voor je dat je geen wedstrijdambitie hebt.

Laatst bewerkt:
Heerlijk, savonds pinda's tijdens het gamen. Flinke mok melk erbij :D
Ook goed voor de darmen en 25% eiwitten ;)

Terug
Naar boven