MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Mocht je het willen mixen met andere noten (walnoten, hazelnoten e.d.) heb je bij de Aldi een noten melange. 200 gram per pak, en niet duur.

Dat snap ik, maar ook ongezouten pinda's? Ach, ik ga morgen even kijken..is toch hier om de hoek.

gewoon gezouten nemen zijn 10x zo goedkoop.
elke dag 100gr nemen, spoel je gewoon het zout eraf onder de kraan.
bij alberthein 55 cent voor 500 gram

Pínda, cashew, walnoten, hazelnoten....who gives a ****.
Is gewoon onwijs lekker en ook nog gezond. Maakt niet uit welke je neemt op dit moment.
De een is iets vetter dan de ander, maar dat maakt nu echt nog niet uit...kopen en eten dat spul. Jammie....

Zakjes ongezouten mix (Trader Joe's) of doppinda's bij de Aldi. Goedkoop en lekker.

Idd eerste prioriteit is nu gewoon vreten, de precisie kun je later wel aanbrengen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.530
Net gehaald bij de AH. 100 gram is 600 kcal zag ik. 25 gram eiwitten. Zoals BT zei, lekker bij gamen (helaas heb ik hier geen console staan), maar net zo lekker bij het studeren:P

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Ik zag dit topic in de new posts lijst en heb je verhaal gelezen. Heftig hoor. Verder de vele pages maar overgeslagen. ;-)

Anyway. Respec' voor je openbaring en je volharding om jezelf te transformeren.

Ik weet zeker dat je je beter gaat voelen en DAT is wat echt werkt naar b.v. vrouwen toe. Als je onzeker bent, sta je niet open. Sta je niet open, kan er ook niemand je wereld in.

Succes!

Bedankt man!:)

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Pinda's zijn cheap dus waarom niet.

Kwark neem ik gewoon met fruit en enkele eetlepels honing erdoor, helemaal niets mis mee.

Die tip van jou van kwark met honing werkt goed;) krijg het zo een stuk makkelijker binnen.

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

J
Vind verder weinig en geen ideaal schema, maar denk dat je er wel wat mee kan winnen.
Hou je dan wel aan dit schema vast ga niet continu switche, want als je niet groeit.. weet je ook niet waar het aan ligt als je continu verandert.
Je moet een houvast hebben dus, waar je mee kan spelen en aanpassen aan het individu, jezelf dus.

Wat zou je er dan aan veranderd willen?

Er is nu wel een extra maaltijd van noten/pinda's + melk bijgekomen...meer dan 600 kcal.

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Mocht je het willen mixen met andere noten (walnoten, hazelnoten e.d.) heb je bij de Aldi een noten melange. 200 gram per pak, en niet duur.

thnx voor de tip...ik ga is kijken van de week.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Zakjes ongezouten mix (Trader Joe's) of doppinda's bij de Aldi. Goedkoop en lekker.

jji ook bedankt;)

Laatst bewerkt:
Wat zou je er dan aan veranderd willen?

Er is nu wel een extra maaltijd van noten/pinda's + melk bijgekomen...meer dan 600 kcal.

Dat is juist het probleem de gedachte van "smijt er maar wat in als het getalletje maar klopt" (de kcals).
Je geeft het nu al direct aan je neemt in 1 maaltijd 464.4 kcal aan vetten....
Dat is al een voledige maaltijd qua kcal op vetten gebasseerd, wat denk je zelf?
Sowieso 600 kcal in een maaltijd, je bent maar 62.5 of hooguit 65 kg hoor??????

Verder................
Meer kleine maaltijden, meer duidelijkheid over hoeveelheden, betere verdeling e/k/v.
Er valt geen touw aan vast te knopen als je geen vast schema hebt en continu anders eet.
Wat doe je als je niet vooruitgaat? voeding kan je niet controleren, want die is elke keer anders... :rolleyes:

Ochtend wat langzame eiwitten erbij, eieren ofzo.
2-4 broodjes kaas noem ik nou niet een maaltijd, neem er wat kwark of tonijn bij, maar wel een normaal portie.
Dan mist het nog gezonde vetten, die je niet in 1 maaltijd moet proppen maar verspreiden bij voorkeur uit meerdere bronnen ipv alleen pinda's.

• #2.532
Dat is juist het probleem de gedachte van "smijt er maar wat in als het getalletje maar klopt" (de kcals).
Je geeft het nu al direct aan je neemt in 1 maaltijd 464.4 kcal aan vetten....
Dat is al een voledige maaltijd qua kcal op vetten gebasseerd, wat denk je zelf?
Sowieso 600 kcal in een maaltijd, je bent maar 62.5 of hooguit 65 kg hoor??????

Verder................
Meer kleine maaltijden, meer duidelijkheid over hoeveelheden, betere verdeling e/k/v.
Er valt geen touw aan vast te knopen als je geen vast schema hebt en continu anders eet.
Wat doe je als je niet vooruitgaat? voeding kan je niet controleren, want die is elke keer anders... :rolleyes:

Ochtend wat langzame eiwitten erbij, eieren ofzo.
2-4 broodjes kaas noem ik nou niet een maaltijd, neem er wat kwark of tonijn bij, maar wel een normaal portie.
Dan mist het nog gezonde vetten, die je niet in 1 maaltijd moet proppen maar verspreiden bij voorkeur uit meerdere bronnen ipv alleen pinda's.

Ik snap je punt hoor. Voor mij op dit moment is echter erg belangrijk om die motor een beetje te starten. Ik voel dat ik nu ik 2 dagen bezig ben met die schema eigenlijk steeds vaker en sneller honger krijg.

De hoeveelheden komen er nog bij zoals ik al had gezegd. Keuken weegschaal ga ik van het weekend kopen.

Ik zal het schema zeer zeker proberen te verbeteren, maar dat zal door de tijd heen gebeuren.

Die pinda's heb ik besloten door de dag heen te nemen. Dus dat is dan lekker verspreid, en niet in 1 keer.

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Even mijn gewicht gewogen weer vandaag:

17 dec 2010 - 61,3
25 dec 2010- 61,6
31 dec 2010 -61,7
7 jan 2011 - 62,2
14 jan 2011 - 62,5
21 jan 2011 - 62,6
28 jan 2011 - 62,9

Er zit in ieder geval vooruitgang in, al kan het sneller. Ben nog maar 3 dagen bezig met mijn nieuwe voedingsschema en de trainingen beginnen ook te draaien heb ik het gevoel, dus hoop dat het sneller zal gaan komende maand.

Laatst bewerkt:
Super...
Denk er aan dat geleidelijk ook betekent dat je minder vet aanzet.
Is wel zo makkelijk richtng de zomer....beachproof!

Na de zomer kun je dan proberen wat sneller te gainen aan massa door je Kcal te verhogen....

Gaat toch goed NewMe, zit progressie in :)

Vandaag weer knallen?

• #2.535
Super...
Denk er aan dat geleidelijk ook betekent dat je minder vet aanzet.
Is wel zo makkelijk richtng de zomer....beachproof!

Na de zomer kun je dan proberen wat sneller te gainen aan massa door je Kcal te verhogen....

ja dat is waar. op dit moment is het een beetje demotiverend, omdat mijn max. gewicht 64 is geweest, maar zodra ik over die 64 kilo ga, is elke gram welkom:D

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Gaat toch goed NewMe, zit progressie in :)

Vandaag weer knallen?
Dankje;)
ooow yeah, vandaag weer geknald.

Squat:
10 x 10
5 x 20
5 x 30
3 x 37,5
3 x 5 x 42,5 PR!:fire:
Ging op zich lekker, stang deed wel pijn, maar kan volgende keer weer omhoog denk ik, althans dat is de bedoeling.

BP:
10 x 10
5 x 17,5
5 x 25
3 x 30
3 x 5 x 32,5
Ging ook wel lekker. 2,5 verhoogd ten opzichte van de vorige keer. Ik voel mijn rechter elleboog wel flink kraken op de weg omhoog, is dat normaal?

DL:
5 x 10 3
3 x 30
3 x 45
2 x 52,5
1 x 5 x 62,5 PR!:fire::p

Vond die laatste echt zwaar. was kapot daarna. I HATE IT, BUT I LOVE IT!

Al bij al ben ik tevreden, vooral omdat die gewichten ook omhoog gaan. Feels good.

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Nog een goed nieuws:
Heb weer een tentamen gehaald. 4 van de 5 gehaald. Eentje niet, ook de her niet, dus die moet ik volgend jaar doen. Maar al bij al ben ik super trots, want als ik kijk hoe zwaar het voor me is geweest, heb ik het toch goed vanaf gebracht.

Laatst bewerkt:
Die 32.5 is toch ook een PR?

Kraken lijkt mij normaal, heb dat ook wel eens.
Kan vocht zijn, of te vergelijken met het knakken van je vingers.

Je gaat wel goed explosief omhoog?

En hoe bereken je de gewichten, hoe zwaar is je bar?

• #2.537
Die 32.5 is toch ook een PR?

Kraken lijkt mij normaal, heb dat ook wel eens.
Kan vocht zijn, of te vergelijken met het knakken van je vingers.

Je gaat wel goed explosief omhoog?

En hoe bereken je de gewichten, hoe zwaar is je bar?

Had een keer 35 kg met BT gehaald. Ik ga proberen elke keer 2,5 toe te voegen vanaf hier. dus hopelijk binnenkort ook een PR op BP.

Ik probeer wel goed explosief omhoog te gaan ja.

De bar is 10 kg. Die tel ik gewoon bij het gewicht op. Dus bij BP, is het 10 kg bar en 22,5 kg aan gewichten.

Wat fijn dat de adviezen en commentaren in dit topic eindelijk eens troll free zijn.

Gaat hier ook lekker NewMe! :)

Terug
Naar boven