XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Jammer dat je dat ene tentamen niet gehaald hebt, betekent zo weer een jaar uitloop, of je moet hem volgend jaar er extra bij doen. Heb zelf ook 1 vak niet kunnen halen door incompetente leraar :rolleyes:

Ik zag dat BT je had geholpen met techniek, zorg dat je die goede techniek blijft vasthouden, techniek boven alles ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
Jammer dat je dat ene tentamen niet gehaald hebt, betekent zo weer een jaar uitloop, of je moet hem volgend jaar er extra bij doen. Heb zelf ook 1 vak niet kunnen halen door incompetente leraar :rolleyes:

Ik zag dat BT je had geholpen met techniek, zorg dat je die goede techniek blijft vasthouden, techniek boven alles ;)

Ik kan hem gewoon volgend jaar erbij doen, dus is geen punt;) Zal de laatste week van de zomervakantie beginnen met beetje bij beetje leren daarvan, dus het komt goed.

Idd, BT heeft me daarmee heel erg geholpen. Bij de squat heb ik eindelijk het gevoel dat ik ze goed doe. Bij de rest begin ik ook steeds zelfverzekerder te worden. Ik kijk ook best veel filmpjes ervan op internet, heb het gevoel dat dat ook werkt!

Fijn kerel, gaat lekker omhoog.

De voeding ook nog eens in de gaten houden en letten op spreiding over de dag en e/k/v verhouding zet je op een voorsprong tov de massa die echt niet normaal is.

4 uit 5 is trouwens ook een perfecte score. Las eens een onderzoekje dat intern gebruikt wordt, ik dacht in nijmegen, dat gaat over prestaties het eerste trimester en het verdere al dan niet succesvolle verloop van de studie. Uit de eerst tentamenronde bleek namelijk heel erg nauwkeurig voorspeld te kunnen worden wie het lekker zou gaan doen en wie studievertraging ging oplopen. Ik kan je vertellen; met 4/5 zit je veilig in de "binnen 6 jaar arts" categorie ;) (niet dat het vanaf nu komt aanwaaien, maar toch :) )
Helaas geen bron voor je.

Ze zouden een realityserie over je moeten maken man. Dit is toch een topverhaal :)

• #2.544
Fijn kerel, gaat lekker omhoog.

De voeding ook nog eens in de gaten houden en letten op spreiding over de dag en e/k/v verhouding zet je op een voorsprong tov de massa die echt niet normaal is.

4 uit 5 is trouwens ook een perfecte score. Las eens een onderzoekje dat intern gebruikt wordt, ik dacht in nijmegen, dat gaat over prestaties het eerste trimester en het verdere al dan niet succesvolle verloop van de studie. Uit de eerst tentamenronde bleek namelijk heel erg nauwkeurig voorspeld te kunnen worden wie het lekker zou gaan doen en wie studievertraging ging oplopen. Ik kan je vertellen; met 4/5 zit je veilig in de "binnen 6 jaar arts" categorie ;) (niet dat het vanaf nu komt aanwaaien, maar toch :) )
Helaas geen bron voor je.

Ze zouden een realityserie over je moeten maken man. Dit is toch een topverhaal :)

Thnx man;)
Hoop dat ik vanaf hier gewoon vorderingen blijf maken op elk gebied in mijn leven. Ben 2011 ongekend (voor mij) begonnen en hoop dat zo door te kunnen zetten.

GOEDZO JONGE ben Trots dat ik weer 2 PR zag staan

GA ZO DOOR!!!

Thnx man;)
Hoop dat ik vanaf hier gewoon vorderingen blijf maken op elk gebied in mijn leven. Ben 2011 ongekend (voor mij) begonnen en hoop dat zo door te kunnen zetten.
Je merkt inmiddels wel dat het nu amper extra moeite kost om vol te houden terwijl je je er vele malen beter bij voelt.
Doordat je lekker bezig bent lijken de minder leuke dingen ook minder erg om te doen dus heb je 2 keer zoveel profijt ervan :thumb:

• #2.547
GOEDZO JONGE ben Trots dat ik weer 2 PR zag staan

GA ZO DOOR!!!

Bedankt man!!

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Je merkt inmiddels wel dat het nu amper extra moeite kost om vol te houden terwijl je je er vele malen beter bij voelt.
Doordat je lekker bezig bent lijken de minder leuke dingen ook minder erg om te doen dus heb je 2 keer zoveel profijt ervan :thumb:

dat is wel waar inderdaad. Ik ben 3 weken ong. bezig nu en het lijkt soort van automatisch te gaan. Eerlijk gezegd heb ik er zelfs echt zin in om maandag weer te gaan trainen. Eten doe ik wel met tegenzin, maar krijg inmiddels al veel meer binnen en krijg ook eerder honger.

Zoals vele hier al zeiden, ik heb nu iets waar ik lekker mee bezig ben, iets voor mezelf, het trainen, een hobby. Dat geeft me een goed gevoel en dat maakt het ook iets makkelijker om naar de uni te gaan en zo.

Nou moet ik wel zeggen dat ik veel vrije dagen heb gehad de laatste tijd, vanaf maandag een nieuwe klas, wel een beetje spannend dus. Oow en die chick komt volgend weekend langs in Amsterdam, dus ook wel spannend:p

Laatst bewerkt:
Gaat lekker hier - nice!
:thumb:
Ik stuur je morgen wel berichtje mbt voeding ;)

Je laatste zin, nice :D

Excuses, berichtje is er niet meer van gekomen.

• #2.553
Excuses, berichtje is er niet meer van gekomen.

maakt niet uit;)
Ik heb vandaag een keuken weegschaal besteld, zodat ik precies kan berekenen hoeveel kcal ik binnen krijg:)
Zo lekker trainen weer. Heb gister wel mn knie super hard gestoten tegen de rand van stenen muur. hoop dat dat geen problemen geeft zo.

Afgezien van het gevoel dat je leeft: nee - geeft vast geen problemen ;)
Zie je karma, zoiets wilde ik ook naar je sturen.

• #2.555
  • #2.556
Net wezen trainen:

Squat:
10 x 10
5 x 22,5
5 x 32,5
3 x 37,5
3 x 5 x 45 PR!
Ik merkte dat ik echt heel erg last kreeg van mijn rechter elleboog, voelde echt niet meer goed. Stang doet nog steeds pijn, misschien plaats ik hem wel verkeerd.

MP:
10 x 10
5 x 15
5 x 17,5
3 x 20
2 x 5 x 25
1 x 3 x 25
(moest stoppen van instructeur)
Aangezien ik hem in mn boven rug voelde, was hier het punt dat ik al mn moed bij elkaar verzamelde en naar een instructeur liep (beste die er is daar volgens mij) daar om te vragen of ik hem goed deed. Hij vond mijn uitvoering niet goed, ik doe hem echter precies zoals rippetoe uitlegt in zijn video's. Ik weet niet of jullie die kennen. Hij vond ook dat ik te veel gewicht pakte:o Hij zegt dat ik niet met mijn hoofd mag bewegen, maar rippetoe zegt juist dat je met je hoofd onder de bar naar voren moet.

Bovenstaande verpeste het beetje, omdat ik onzeker werd over uitvoering. Wilde bij BOR PR neerzetten maar niet meer gedaan uit angst voor verkeerde uitvoering.

BOR:
10 x 10
5 x 15
5 x 20
3 x 22,5
3 x 5 x 27,5
Techniek was wel goed naar mn gevoel.

Laatst bewerkt:
  • #2.557
Ik zou zeggen hou gewoon rippetoe aan!

Rippetoe weet waar die het over heeft en is een gerespecteerde coach in de weigthlifting wereld. Neem maar aan dat hij het beter weet dan een fitness instructeur. Dit hele forum staat vol met klachten over crappy fitness instructeurs :p

Dat filmpje van Rippetoe is prima.

Alleen omhoog en omlaag met het gewicht is ook vrij lastig (onmogelijk?) met een goede front press.

Ik zou gewoon de techniek aanhouden die je al deed, als jij presst zoals in dat filmpje dan doe je het goed.

Stang kan nog wel een paar weken duren. Je begint net met trainen en je hebt helemaal geen trainingsgeschiedenis, logisch dat je nog moet wennen.

Terug
Naar boven