AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Die rippetoe uitvoering is goed, zoals je een beetje je hoofd naar voren en naar achteren beweegd en je armen echt ''achter je hoofd'' krijgt in de eindpositie is goed.
Beetje zoals de olympic lifters, zoek maar eens op clean and jerk op youtube, het stuk waar je de bar naar boven brengt is het stuk dat je doet met de MP en die doe je dus op bijna dezelfde manier.

Neem anders hier een kijkje:
http://stronglifts.com/how-to-overhead-press-with-correct-technique/

http://www.youtube.com/watch?v=SAXPJ3PfdyY
Zo probeerde ik het te doen. van hem moest ik echter gewoon recht blijven staan en alleen omhoog en omlaag gaan met het gewicht.

ik kreeg daar ook veel commentaar op. Uiteindelijk ben ik het toen maar zo gaan doen. Probleem in heel de BB/fitness wereld is dat iedereen wel een mening heeft over de uitvoer etc. Op zich handig als beginner, maar op den duur juist verwarrend. Om mij heen soms hele ruzies ontstaan op de school waar ik train over de uitvoering:D

Als je het ECHT zoals rippetoe doet, dan moet je dat gewoon aanhouden. Als je nou klachten krijgt dan moet je even een filmpje maken oid of door een van je trainingsmaten hier op de site laten keuren. Gaat goed man!

gaat goed hier toch al enorm vooruitgegaan tegenover het begin van je log hé

Tuurlijk kan jij dat!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.567
Het is grappig hoe mensen reageren als je zegt dat je in je tussenuur gaat trainen (gister meegemaakt). gaan ze aan je biceps zitten en zeggen, ''sooow, ik zie meteen aan je dat je aan krachttraining doet (sarcastisch natuurlijk)''.

Vroeger zou ik echt kapot zijn geweest ervan, maar gister had ik zoiets van...over een tijdje piepen jullie allemaal anders. dan is die opmerking niet meer sarcastisch en hadden jullie gehoopt dat jullie ook in jullie tussenuren waren gaan trainen en op jullie voeding hadden gelet. niet dat ik het nu niet erg vond, zo'n opmerking, want je krijgt WEER te horen dat je duidelijk mager bent, maar ik laat me er niet door k*t voelen.

Doe je netjes! Houd die instelling vast. (moet geen probleem zijn - toch?)

Het is grappig hoe mensen reageren als je zegt dat je in je tussenuur gaat trainen (gister meegemaakt). gaan ze aan je biceps zitten en zeggen, ''sooow, ik zie meteen aan je dat je aan krachttraining doet (sarcastisch natuurlijk)''.

Vroeger zou ik echt kapot zijn geweest ervan, maar gister had ik zoiets van...over een tijdje piepen jullie allemaal anders. dan is die opmerking niet meer sarcastisch en hadden jullie gehoopt dat jullie ook in jullie tussenuren waren gaan trainen en op jullie voeding hadden gelet. niet dat ik het nu niet erg vond, zo'n opmerking, want je krijgt WEER te horen dat je duidelijk mager bent, maar ik laat me er niet door k*t voelen.

Niets van aantrekken, over paar maandjes kijken ze wel anders naar je.
Had het ook altijd, maar het is ook wel een boost voor je motivatie van laat ik nog harder trainen en dan piep je wel anders :D

over een paar jaar moet je ze op zoeken en zeggen ik ga zo ff trainen. gaan ze even aan je biceps zitten. man die kenne ze niet meer beet pakken want jij bent dan UBER BEEST . then they mirin you!

thats the time they become skinny

Laatst bewerkt:
  • #2.571
Doe je netjes! Houd die instelling vast. (moet geen probleem zijn - toch?)

Instelling ga ik zeker blijven houden. Ik vind dat trainen ook nog is gewoon echt leuk, dus ze kunnen zeggen wat ze willen!

Niets van aantrekken, over paar maandjes kijken ze wel anders naar je.
Had het ook altijd, maar het is ook wel een boost voor je motivatie van laat ik nog harder trainen en dan piep je wel anders :D

haha precies!

over een paar jaar moet je ze op zoeken en zeggen ik ga zo ff trainen. gaan ze even aan je biceps zitten. man die kenne ze niet meer beet pakken want jij bent dan UBER BEEST . then they mirin you!

thats the time they become skinny

over een paar maanden laat ik ze mijn begin pics zien en dan kunnen ze vergelijken:D kijken hoe hard ze allemaal naar de sportschool rennen:p

• #2.572
Sinds gister is het nieuwe semester weer begonnen en moet ik vaker naar school. Ik merk dat ik meteen problemen krijg met voeding, maar dat ga ik goed aanpakken.

Vandaag al pinda's en melk meegenomen voor tijdens college:D

Sinds gister is het nieuwe semester weer begonnen en moet ik vaker naar school. Ik merk dat ik meteen problemen krijg met voeding, maar dat ga ik goed aanpakken.

Vandaag al pinda's en melk meegenomen voor tijdens college:D

Al eet je een mars tussendoor ;)
(beter dan niks)

-> Eerst zorgen DAT je eet (en voldoende), dan in orde krijgen WAT je eet.

Zou wat zijn als NewMe hier buffer uit komt als de rest die hem helpt :P
Keep going & motivated !

krijg vaak zat soortgelijke reacties...
Denk nu precies hetzelfde als jij, wil ze over een tijdje nog wel eens horen :D

Goed bezig trouwens!

Terug
Naar boven