- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 72kg
Ik was al een zwijntje van 80kg - was al erg genoeg!
Dan heb je goed werk verricht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was al een zwijntje van 80kg - was al erg genoeg!

Thnx!
Het is grappig hoe mensen reageren als je zegt dat je in je tussenuur gaat trainen (gister meegemaakt). gaan ze aan je biceps zitten en zeggen, ''sooow, ik zie meteen aan je dat je aan krachttraining doet (sarcastisch natuurlijk)''.
Vroeger zou ik echt kapot zijn geweest ervan, maar gister had ik zoiets van...over een tijdje piepen jullie allemaal anders. dan is die opmerking niet meer sarcastisch en hadden jullie gehoopt dat jullie ook in jullie tussenuren waren gaan trainen en op jullie voeding hadden gelet. niet dat ik het nu niet erg vond, zo'n opmerking, want je krijgt WEER te horen dat je duidelijk mager bent, maar ik laat me er niet door k*t voelen.

Nog een tipje over eten.
Waarom neem je geen brinta en whey in een beker mee naar school.
Water erbij en opdrinken maar.
Snel en effectief.
Net een flesje drinken gehaald waar ik het in kan doen.
Dat begint al ergens op te lijken gozer! Goed van je dat je alsnog bent gegaan. 's avonds een vent, 's ochtends een dweil gaat voor jou niet op![]()
Dat begint al ergens op te lijken gozer! Goed van je dat je alsnog bent gegaan. 's avonds een vent, 's ochtends een dweil gaat voor jou niet op![]()
Thnx!
Ik zat te denken om het volgende te doen vanaf nu. De enige reden waarom ik nu niet hoger ga met squat is omdat die stang veel te veel pijn doet. Ik ga bij de werksets toch dat omhulsel (beschermhoesjes) gebruiken denk ik. Bij de opwarmsets niet, dan kan mijn lichaam alsnog langzaam wennen aan de stang. heb hele blauwe plekken op de plek waar ik die stang zet.
Daarnaast ben ik ook van plan om op de dagen dat ik niet van plan ben om hoger te gaan in gewicht (omdat ik het de keer ervoor veel te zwaar vond al), ik meer warming up sets ga doen. Dus mezelf net iets meer uitputten.
En als laatste wil ik ook met de chin ups en dips gaan beginnen.
Kunnen jullie misschien jullie mening geven over bovenstaande?
Gebruik zelf ook die hoezen...Beetje gay (no homo) maar so be it. In ieder geval geen pijnlijke plekken!Jezelf meer uitputten heeft niet veel toegevoegde waarde toch?Je zit in de bulk, je wilt groeien....gebruik die Kcal die je overhoudt dan daar voor!
+1Wat een andere instelling in vergelijking met vorig jaar.No excuses! That's the spirit NewMe...