MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Thnx!

Ik zat te denken om het volgende te doen vanaf nu. De enige reden waarom ik nu niet hoger ga met squat is omdat die stang veel te veel pijn doet. Ik ga bij de werksets toch dat omhulsel (beschermhoesjes) gebruiken denk ik. Bij de opwarmsets niet, dan kan mijn lichaam alsnog langzaam wennen aan de stang. heb hele blauwe plekken op de plek waar ik die stang zet.

Geen idee of het minder gay is of misschien slechter, maar een handdoek ertussen kan ook toch?
Je gaat goed man! :D

Met die stang net zolang pielen tot hij zo ligt dat je er geen last van hebt :)

ik heb wel het idee newme dat sinds je traint het ook eens stuk beter met jezelf gaat.
Krijg geen berichten meer te lezen van huilpartijen en dergelijke?

Ik ging eerst echt kapot van de pijn bij 70kg stang in mijn nek. Nu voelt de 100kg gewoon comfortabel aan..gewoon doorbijten;)

Handdoek ertussen is wel instabiel zegt men.

Olifantenhuid komt vanzelf. No pain no gain.

ahhh, moet ik ook maar eens zonder dat hoesje gaan doen ;o ik doe die hoesjes ook bij de werksets maar zal ook eens zonder doen ^^

Lekker wijf: "Hoe kom je aan die blauwe plekken op je schouders?"
NewMe: "Ik had jouw gewicht op mijn schouders gelegd, en ben toen 3*5 keer door mijn benen gegaan, hierdoor komt ook extra test vrij."
Lekker wijf: "Neuken?"

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.608
Met die stang net zolang pielen tot hij zo ligt dat je er geen last van hebt :)

Kan je misschien nog een keer uitleggen waar ik hem precies moet leggen? Ik voel hem nu achteraf in mn nek wervels (wat sowieso niet echt gezond is) of of op de botten daar in de buurt (neer richting achterkant schouders).

• #2.609
ik heb wel het idee newme dat sinds je traint het ook eens stuk beter met jezelf gaat.
Krijg geen berichten meer te lezen van huilpartijen en dergelijke?

Sinds januari gaat het een stuk beter idd. Het heeft zeker wel met elkaar te maken, want ik ben lekker bezig. Het heeft ook een beetje ermee te maken dat ik heel weinig les had in januari en dus heeeel veel minder stress. Merk deze week (weer volop les), dat ik me een stuk minder vrolijk voel als ik weer naar de uni moet elke dag.

• #2.610
Lekker wijf: "Hoe kom je aan die blauwe plekken op je schouders?"
NewMe: "Ik had jouw gewicht op mijn schouders gelegd, en ben toen 3*5 keer door mijn benen gegaan, hierdoor komt ook extra test vrij."
Lekker wijf: "Neuken?"

haha, zo haal je iemand over om door de pijn heen te bijten :p Multi quote deed het niet :S

En over een paar maandjes kun je zeggen dat je 2x aar gewicht in je nek had:)

Wordt tijd voor pics...

Gegegege...

Kan je misschien nog een keer uitleggen waar ik hem precies moet leggen? Ik voel hem nu achteraf in mn nek wervels (wat sowieso niet echt gezond is) of of op de botten daar in de buurt (neer richting achterkant schouders).

In het boek van rippetoe staat precies hoe je hem moet dragen. Ik weet niet precies hoe je de stang draagt, maar hij moet absoluut niet op je wervels liggen. Dat deed ik eerst fout en doet enorm pijn.

Je moet eerst je nek voor de stang steken. Dan sla je beide handen thumbless over de stang heen. Schuif dan je handen zo dicht bij je oren als je kan en steek je ellebogen naar achter. Daardoor gaan je schouderbladen naar achter steken en komt er een soort vleeskussen waar je de stang op kan leggen. Als je daar de stang op legt, heb je 0,0 pijn aan je schouders / vel / whatever. Hoop dat ik het goed heb uitgelegd ;)

Newme, echt dik respect voor je man! En je gaat ook hard vooruit zo te zien :)

En die motivatie raak je niet meer kwijt denk ik, als ik lees dat je de ochtend na het uitgaan zelfs nog bent wezen trainen :D

Vanmiddag weer knallen?

Lol als je die hoes kunt gebruiken dan doe je dat toch, ik doe zelfs de opwarmset met die foam hoes, ga een beetje een hard stalen stang in m'n nek leggen en de dag erna met striemen lopen, no thanks. Voelt ook veel comfortabeler aan en door het grotere oppervlak wordt het gewicht goed verdeeld.

Precies man. Ik doe dat ook gewoon die hoes. Ik wil geen strieme die dage bljlijve zitte

Ik heb nooit last van striemen, terwijl ik toch zeker met een goed gewicht squat voor mijn lichaamsgewicht en trainingshistorie. Leggen jullie hem wel op het vlees op je schouders?

Zo'n hoes zorgt ervoor dat de diameter van de stang groter wordt en dat kan negatief gevolg hebben voor je balans en/of uitvoering.

Ik dacht dat iedereen hier -zonder blessures- wel zonder die foam pads kon trainen.

Ik zat te denken om het volgende te doen vanaf nu. De enige reden waarom ik nu niet hoger ga met squat is omdat die stang veel te veel pijn doet. Ik ga bij de werksets toch dat omhulsel (beschermhoesjes) gebruiken denk ik. Bij de opwarmsets niet, dan kan mijn lichaam alsnog langzaam wennen aan de stang. heb hele blauwe plekken op de plek waar ik die stang zet.

Toen ik begon met squatten, droeg ik een hoody bij de zwaardere sets. De halter voelde echt niet fijn net zoals bij jou. Ik had toen het idee om een trui met capuchon aan te doen waarbij ik de halter op de capuchon liet rusten. Werkte prima voor mij, dus dat zou je ook es kunnen proberen. Na ruim een maandje squatten had ik genoeg spieren gekweekt op mn schouders dat de hoody niet meer nodig was :)

Ik heb nooit last van striemen, terwijl ik toch zeker met een goed gewicht squat voor mijn lichaamsgewicht en trainingshistorie. Leggen jullie hem wel op het vlees op je schouders?

Zo'n hoes zorgt ervoor dat de diameter van de stang groter wordt en dat kan negatief gevolg hebben voor je balans en/of uitvoering.

Ik dacht dat iedereen hier -zonder blessures- wel zonder die foam pads kon trainen.

Idd zelf ook nooit last van striemen. Hoogstens sporadisch als ik ineens van een heel laag volume naar een hoog volume ga, dat het wat irriteert.
En gehanteerde gewicht is ook wel hoog genoeg.

Dat ablansverhaal is idd ook iets wat je je moet beseffen.

Terug
Naar boven