MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.621
Wordt tijd voor pics...

Gegegege...
haha, pas als ik 65 weeg ga ik fotos maken:D
vandaag 63,4 kg. 0,4 wist tov vorige keer.

In het boek van rippetoe staat precies hoe je hem moet dragen. Ik weet niet precies hoe je de stang draagt, maar hij moet absoluut niet op je wervels liggen. Dat deed ik eerst fout en doet enorm pijn.

Je moet eerst je nek voor de stang steken. Dan sla je beide handen thumbless over de stang heen. Schuif dan je handen zo dicht bij je oren als je kan en steek je ellebogen naar achter. Daardoor gaan je schouderbladen naar achter steken en komt er een soort vleeskussen waar je de stang op kan leggen. Als je daar de stang op legt, heb je 0,0 pijn aan je schouders / vel / whatever. Hoop dat ik het goed heb uitgelegd ;)

Thnx!
Newme, echt dik respect voor je man! En je gaat ook hard vooruit zo te zien :)

En die motivatie raak je niet meer kwijt denk ik, als ik lees dat je de ochtend na het uitgaan zelfs nog bent wezen trainen :D

haha, thnx man! in februari zal denk ik echt blijken of ik dit vol kan houden, aangezien ik stuk meer geconfronteerd zal worden met mijn angsten. Ik ben iig van plan om het beter dan ooooit in februari ervan af te brengen.

JUP!

Toen ik begon met squatten, droeg ik een hoody bij de zwaardere sets. De halter voelde echt niet fijn net zoals bij jou. Ik had toen het idee om een trui met capuchon aan te doen waarbij ik de halter op de capuchon liet rusten. Werkte prima voor mij, dus dat zou je ook es kunnen proberen. Na ruim een maandje squatten had ik genoeg spieren gekweekt op mn schouders dat de hoody niet meer nodig was :)

Hmm zou idd ook kunnen ja.

Vraag gewoon aan jullie sportschool of ze van die kussens aanschaffen, die precies om de stang heen passen!

Die gebruik ik ook altijd al, eigenlijk nooit geweten dat je normaal zonder squat (zag het alleen wel 's van die pro bb-ers doen op youtube)

• #2.623
Vanmiddag met BT wezen trainen weer. We hadden om 15 uur afgesproken, maar hij vroeg ervoor of ik iets bij hem wilde komen drinken. Eerste wat door me heen ging was eigenlijk angst en wat ik normaal gewend ben bij die angst is: smoesjes verzinnen om eronder uit te komen. Dat hebben we dus niet gedaan:D Bij hem langs geweest en lekker thee gedronken (bedankt BT, thee was echt lekker en ik vond het leuk!) Daarna samen wezen trainen. Resultaat mag er wezen...

Squat:
10 x 20
4 x 40
3 x 5 x 50 PR!![/B]
HEEERLIJKKKK!

MP:
8 x 10
3 x 20
5 x 27.5
5 x 27.5 (met spot)
5 x 27.5 PR!!

BOR:
8 x 20
3 x 5 x 40 PR!!

Heerlijke training! Met extreme dank aan BT natuurlijk:)

Laatst bewerkt:
Vanmiddag met BT wezen trainen weer. We hadden om 15 uur afgesproken, maar hij vroeg ervoor of ik iets bij hem wilde komen drinken. Eerste wat door me heen ging was eigenlijk angst en wat ik normaal gewend ben bij die angst is: smoesjes verzinnen om eronder uit te komen. Dat hebben we dus niet gedaan:D Bij hem langs geweest en lekker thee gedronken (bedankt BT, thee was echt lekker en ik vond het leuk!) Daarna samen wezen trainen. Resultaat mag er wezen...

Squat:
10 x 20
4 x 40
3 x 5 x 50 PR!![/B]
HEEERLIJKKKK!

MP:
8 x 10
3 x 20
5 x 30
5 x 30 (met spot)
5 x 30 PR!!

BOR:
8 x 20
3 x 5 x 40 PR!!

Heerlijke training! Met extreme dank aan BT natuurlijk:)

Die military press was 27,5kg, volgende keer gooi je er dus 30 op ;)
Soms moet je wat gepushed worden om zwaarder te trainen want er zit meer in dan je denkt ;)

typische Rippetoe/SS progressie!

Super NewMe en BT. Hij begeleid je toch?

Vraag gewoon aan jullie sportschool of ze van die kussens aanschaffen, die precies om de stang heen passen!

Die gebruik ik ook altijd al, eigenlijk nooit geweten dat je normaal zonder squat (zag het alleen wel 's van die pro bb-ers doen op youtube)

na 3 x voel je t niet meer hoor.

Het ging nu volgens mij ook al een stuk beter zonder gay-kussentje, is een kwestie van proberen en een beetje wennen.

Goed bezig!

• #2.632
typische Rippetoe/SS progressie!

Super NewMe en BT. Hij begeleid je toch?

We zijn een paar keer samen wezen trainen en hij kijkt naar mijn techniek en doet zoals die hierboven zegt soms stiekem wat gewicht erbij:p

Hij heeft me echt heeeeel erg op weg geholpen en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

Het ging nu volgens mij ook al een stuk beter zonder gay-kussentje, is een kwestie van proberen en een beetje wennen.

ja idd...ik voelde veel minder pijn.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

thnx:)

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

bedankt!

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Nu ga ik nog meer eten en ga ik mn huis opruimen voor die chick die morgen komt :S

Of ik ben morgen super blij of super niet blij :P

blij zijn is een keus.

Tussen stimulus en respons zit een bepaalde tijd/ruimte daarin kun je zelf beslissen hoe je wilt reageren, anders dan dieren. De moeten reageren op een bepaalde stimuli. (instinct)

Edit: heb ff wat uitspraken bijelkaar gezocht van Cofey.

Every human has four endowments- self awareness, conscience, independent will and creative imagination. These give us the ultimate human freedom... The power to choose, to respond, to change.
Stephen Covey

We are not animals. We are not a product of what has happened to us in our past. We have the power of choice.
Stephen Covey

We are the creative force of our life, and through our own decisions rather than our conditions, if we carefully learn to do certain things, we can accomplish those goals.
Stephen Covey

Lees: 7 eigenschappen van effectief leiderschap

:D

Laatst bewerkt:
Nu ga ik nog meer eten en ga ik mn huis opruimen voor die chick die morgen komt :S

Of ik ben morgen super blij of super niet blij :P
Zolang je er niets van verwacht kan het ook niet tegenvallen ;)

Kleine tip als je haar ziet:
Geef haar 3 zoenen op haar wang wanneer je haar begroet maar redelijk dicht bij haar lippen. 9 tegen 10 dat ze haar hoofd een fractie de goede kant op draait ;)

Geef haar 3 zoenen op haar wang wanneer je haar begroet maar redelijk dicht bij haar lippen. 9 tegen 10 dat ze haar hoofd een fractie de goede kant op draait ;)

haha :D goed zo!

goed bezig met de chicks !

Nice dat je zonder kussentje gesquat hebt :D Nergens voor nodig als je het goed doet, snap niet waarom zoveel mensen hier zeggen dat ze het gebruiken.

Gaat aardig al vooruit met je goals

succes boy

• #2.640
zeg ik een keer niet af, zegt zij af XD

Ik weet niet of het is omdat ze me terug wilde pakken of wat, maar ze zei het vanochtend af. Stiekem was ik beetje opgelucht, want ik was redelijk zenuwachtig, maar als ze was gekomen, was ik er dit keer iig niet weggelopen, dus wel jammer.
Ze wil nu een andere datum afspreken, dus het wordt vervolgd.

Ben goed ziek geworden (denk ook een beetje de spanning weer), hopen dat ik maandag weer de oude ben, want training goes on:D

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Onthou ik voor de volgende keer (al snel denk ik). thnx.
haha, het is diezelfde chick van ong. begin dit topic, waar ik voor het eerst mee had gezoen:p

Nice dat je zonder kussentje gesquat hebt :D Nergens voor nodig als je het goed doet, snap niet waarom zoveel mensen hier zeggen dat ze het gebruiken.
Het deed ook een stuk minder pijn. Als BT meekijkt, gaat ineens alles goed:P
p*ssy's:p.

OT: veel plezier met je chick en de tip van BT is zeker goed!

Thnx...al is ze niet meer gekomen:P

Gaat aardig al vooruit met je goals

succes boy

Bedankt!!

Terug
Naar boven