NewMe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 66kg
haha, pas als ik 65 weeg ga ik fotos maken

vandaag 63,4 kg. 0,4 wist tov vorige keer.
In het boek van rippetoe staat precies hoe je hem moet dragen. Ik weet niet precies hoe je de stang draagt, maar hij moet absoluut niet op je wervels liggen. Dat deed ik eerst fout en doet enorm pijn.
Je moet eerst je nek voor de stang steken. Dan sla je beide handen thumbless over de stang heen. Schuif dan je handen zo dicht bij je oren als je kan en steek je ellebogen naar achter. Daardoor gaan je schouderbladen naar achter steken en komt er een soort vleeskussen waar je de stang op kan leggen. Als je daar de stang op legt, heb je 0,0 pijn aan je schouders / vel / whatever. Hoop dat ik het goed heb uitgelegd![]()
Thnx!
Newme, echt dik respect voor je man! En je gaat ook hard vooruit zo te zien
En die motivatie raak je niet meer kwijt denk ik, als ik lees dat je de ochtend na het uitgaan zelfs nog bent wezen trainen![]()
haha, thnx man! in februari zal denk ik echt blijken of ik dit vol kan houden, aangezien ik stuk meer geconfronteerd zal worden met mijn angsten. Ik ben iig van plan om het beter dan ooooit in februari ervan af te brengen.
JUP!
Toen ik begon met squatten, droeg ik een hoody bij de zwaardere sets. De halter voelde echt niet fijn net zoals bij jou. Ik had toen het idee om een trui met capuchon aan te doen waarbij ik de halter op de capuchon liet rusten. Werkte prima voor mij, dus dat zou je ook es kunnen proberen. Na ruim een maandje squatten had ik genoeg spieren gekweekt op mn schouders dat de hoody niet meer nodig was![]()
Hmm zou idd ook kunnen ja.