XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.642
zwaaar ziek:( training morgen gaat zeker niet door aangezien ik geen 2 min. mijn bed uit kan komen.

baal enorm, was zo goed bezig en had zo'n zin om morgen weer te squatten!

Hoop dat ik niet teveel gewicht verlies (wat altijd wel het geval is als ik ziek ben)

blijf jezelf zover mogelijk natuurlijk, om gewoon te blijven eten
beterschap

Dude je hebt dus al je first kiss gehad?

Nice! Gaat goed!

• #2.645
haha, ja is al een tijdje hoor ;) de tweede ook :p

ja ga ik proberen te doen, al moet ik zeggen dat ik behoorlijk misselijk ben...
Komt het door de stress denk je? Weet nog wel dat ik vroeger soms ook goed ziek kon worden als er teveel stress was.

• #2.647
Komt het door de stress denk je? Weet nog wel dat ik vroeger soms ook goed ziek kon worden als er teveel stress was.

ik weet bijna zeker dat het door de stress komt. word bijna altijd ziek als ik moet presenteren bijv. (is niet echt toeval meer lijkt me). en voor die ''date'' was ik ook best zenuwachtig en weet bijna zeker dat het daardoor komt.
Mijn afweer staat gewoon zo'n beetje stil volgens mij als ik ECHT zenuwachtig ben.

ze wil nu weer voor woensdag afspreken, maar denk niet dat ik veel beter zal zijn, maar dat + het feit dat ik wil trainen en doorknallen betekent dat ik alles eraan zal doen om zsm te herstellen:)

en laten er nog veel meer zoenen volgen :D

ik zit nu ook al weer in de flow trouwens met ene chick best lekker ding. maar als ze tijd van me gaat eissen. en dat ik daar door niet naar de gym kan. dan no way:P de gym is me schat xD

• #2.649
en laten er nog veel meer zoenen volgen :D

ik zit nu ook al weer in de flow trouwens met ene chick best lekker ding. maar als ze tijd van me gaat eissen. en dat ik daar door niet naar de gym kan. dan no way:P de gym is me schat xD

haha...nice. ik zou zeggen...goed plannen alles, heeel goed plannen, dan heb je vast hier en daar nog tijd voor dr over:D;)

• #2.651
Hey ben je al aangekomen in gewicht trouwens? Of eet je nog niet correct?

Vrijdag woog ik 63,3. dat is 0,4 kg meer dan een week terug op vrijdag, dus het gaat de goede kant op. Hoop deze week dat gewicht op z'n minst vast te houden, dan ben ik al blij.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

17 dec 2010 - 61,3
25 dec 2010 -61,6
31 dec 2010 - 61,7
7 jan 2011- 62,2
14 jan 2011 - 62,5
21 jan 2011- 62,6
28 jan 2011 - 62,9
4 feb 2011 - 63,3

Zo ziet het er precies uit van sinds ik weer serieus ben begonnen. Gewicht is elke weet sowieso omhoog gegaan, waar ik echt trots op ben. had op zich meer kunnen zijn sommige weken, maar beter 0,1 omhoog, dan niks omhoog of zelfs omlaag.

Zodra je 65 weegt. Ga je wel wat meer ete he ? :)

• #2.653
Zodra je 65 weegt. Ga je wel wat meer ete he ? :)

Dat probeer ik nu al te doen hoor, maar ja, eten is niet mijn favoriete ding. Ik ben daar echt serieus mee bezig, want ik weet dat ik daar het meeste uit kan halen. Slapen doe ik goed en training gaat ook de goede kant op. Als voeding ook in orde is dan zal ik echt stuk sneller gaan.

Wel moet ik zeggen dat ik voor 1 ding echt bang ben en dat is een bolle kop. Dat komt natuurlijk ook door mijn onzekerheid. aanleg ervoor heb ik. toen ik van 55 naar 62 ging, kreeg ik al super vaak te horen dat ik een bolle kop had gekregen en dat vond ik natuurlijk niet zo leuk. Vandaar dat ik nu wel een stuk cleaner eet (en natuurlijk veel water drink).

• #2.657
Pijn op de borst? zoals wat je soms hebt bij het hoesten, soort bronchitis verschijnselen? vervelend man...

nee ik hoest helemaal niet. Gisteravond omgeslagen naar griep en koorts en zo. Maar ja, is niks aan te doen. Nu zsm herstellen en daarna door knallen.

Zonde NewMe :(

Blijft goed eten, veel fruit dat gaat het zsm weer beter!

Beterschap jongen ;)

• #2.660
Terug
Naar boven