MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Ik denk dat je het beste de training van maandag door kan schuiven naar je volgende trainingsdag. Want als je dat niet doet betekent dat dus dat je vaker training B dan A hebt gedaan, of andersom. Als je je trainingen doorschuift heb je nog steeds evenveel A gedaan als B. Klinkt in ieder geval logisch genoeg voor mij :)

Dat is volgens mij ook de bedoeling, omdat de trainingen zeg maar samen vallen (workout A belast je heel erg je borst die bijv. nog niet helemaal hersteld is bij workout B, vandaar dat je dan military press doet).

Beterschap!
Ik lees goede dingen hier ;)

Kan je alweer trainen vandaag?

Je bent goed op weg. Respect voor deze log :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.666
Beterschap!

Dankje!

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Beterschap!

Kan je alweer trainen vandaag?

Gaat hem niet worden denk ik, ben super misselijk en hoest er sinds vandaag ook nog is goed op los. Ik baal ik baal ik baal:(

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Je bent goed op weg. Respect voor deze log :thumbs:

Dankje!

Wow wat een topic!
Niets dan respect voor de TS.

Gewoon gaan zolang je je kots kan inhouden. :D
En beterschap!

Gaat precies goed NewMe. Al beter vandaag?

• #2.670
  • #2.671
Gaat precies goed NewMe. Al beter vandaag?

Het gaat vandaag beter gelukkig...het gaat heel goed zelfs:D hier komt
een leuk verhaaltje:p

ik werd in de ochtend gebeld door die chick en ze vroeg of ze langs kon komen. Voor de verandering heb ik maar geen nee gezegd:D al
was ik nog ziekjes. Ik was wel zenuwachtig, maar erdoorheen gevochten. Heb haar opgehaald bij het station en daarna 30 min. In de tram een redelijk gesprek gehad. Eenmaal bij mij, hielp mijn huisgenoot me voor een paar minuten en vroeg ik haar of ze een filmpje wilde kijken. Mijn kamergenoot weggejaagd, laptop op schoot, arm om haar heen en start.

Ik was ziek dus ik dacht misschien wil ze niet dat ik haar zoen, want ze wil niet ziek worden. Voor ik het wist, lag ze helemaal in m'n armen en zaten we te zoenen. Niet heel lang gezoend, maar was wel leuk:p

Daarna heb ik haar naar huis gebracht en hebben we een uur lang een redelijk leuk gesprek gehad. Ik heb haar ook meteen gevraagd of ze zaterdag weer kon.

Ik heb het gevoel dat we nu aan elkaar beginnen te wennen en dat dit best ver kan komen, maar we wachten af:)

ben iig über trots opmezelf, al zeg ik het zelf :p

jullie natuurlijk allemaal bedankt voor de steun, tips en hulp! Waardeer ik enorm.

En nu gaan we vrolijk doorknallen. Op naar de NeXT level.

Het gaat vandaag beter gelukkig...het gaat heel goed zelfs:D hier komt
een leuk verhaaltje:p

ik werd in de ochtend gebeld door die chick en ze vroeg of ze langs kon komen. Voor de verandering heb ik maar geen nee gezegd:D al
was ik nog ziekjes. Ik was wel zenuwachtig, maar erdoorheen gevochten. Heb haar opgehaald bij het station en daarna 30 min. In de tram een redelijk gesprek gehad. Eenmaal bij mij, hielp mijn huisgenoot me voor een paar minuten en vroeg ik haar of ze een filmpje wilde kijken. Mijn kamergenoot weggejaagd, laptop op schoot, arm om haar heen en start.

Ik was ziek dus ik dacht misschien wil ze niet dat ik haar zoen, want ze wil niet ziek worden. Voor ik het wist, lag ze helemaal in m'n armen en zaten we te zoenen. Niet heel lang gezoend, maar was wel leuk:p

Daarna heb ik haar naar huis gebracht en hebben we een uur lang een redelijk leuk gesprek gehad. Ik heb haar ook meteen gevraagd of ze zaterdag weer kon.

Ik heb het gevoel dat we nu aan elkaar beginnen te wennen en dat dit best ver kan komen, maar we wachten af:)

ben iig über trots opmezelf, al zeg ik het zelf :p

jullie natuurlijk allemaal bedankt voor de steun, tips en hulp! Waardeer ik enorm.

En nu gaan we vrolijk doorknallen. Op naar de NeXT level.

Super :D

Gewoon rustig blijven en dan komt altijd alles in orde :thumbs:

Goed bezig NewMe :D

Als je zaterdag haar weer ziet dan niet vergeten om iets leuks voor haar te kopen.
Is bijna valentijn he...

Als je zaterdag haar weer ziet dan niet vergeten om iets leuks voor haar te kopen.
Is bijna valentijn he...

Ja eeh,, dat zou ik dus ècht niet doen he :P Als er een commercieel en reeds uitgemolken, zinloos feest is, is het wel Valentijn. Je kan er wel over beginnen en zeggen dat je het een stom feest vind om mijn eerder genoemde redenen. 95% zeker dat ze het met je eens is. Ik ken geen meisje van boven de 16 die Valentijn leuk vindt. Just sayin'

Meiden vinden het wel leuk er aan herinnerd te worden hoor ;)
Niet persé kaartjes / cadeautjes of weet ik veel kopen - handgeschreven gedichtje stiekem in d'r jas stoppen (komt ze vanzelf tegen) zorgt wel voor bonuspunten hoor!

K zal wel aan mij liggen dan maar het is wel ERGGG cliché en voorspelbaar. Beter geef je haar iets op een onverwacht moment en niet omdat het sociaal geaccepteerd is om dat maar gedwongen om 14 feb te doen. Belachelijk

K zal wel aan mij liggen dan maar het is wel ERGGG cliché en voorspelbaar. Beter geef je haar iets op een onverwacht moment en niet omdat het sociaal geaccepteerd is om dat maar gedwongen om 14 feb te doen. Belachelijk
Vind het een leuker idee dan dingen gaan kopen - daarin geef ik je gelijk.
En de meeste gozers die het cliché vinden doen het zelf niet (ken er trouwens maar weinig die wél wat leuks weten te doen trouwens).

zolang je maar iets doet om te laten zien dat je haar leuk vind.
DW je idee van een briefje is leuk.

Damn, goed bezig kerel! :D

Je hoeft haar geen cadeautje te kopen, je bent zelf het cadeautje. Gewoon jezelf zijn, je hoeft haar niet om te kopen met giften en gedichten.

Gewoon lekker chillen met haar, ze is al lang blij je weer te mogen zien!

Terug
Naar boven