Het gaat vandaag beter gelukkig...het gaat heel goed zelfs

hier komt
een leuk verhaaltje
ik werd in de ochtend gebeld door die chick en ze vroeg of ze langs kon komen. Voor de verandering heb ik maar geen nee gezegd

al
was ik nog ziekjes. Ik was wel zenuwachtig, maar erdoorheen gevochten. Heb haar opgehaald bij het station en daarna 30 min. In de tram een redelijk gesprek gehad. Eenmaal bij mij, hielp mijn huisgenoot me voor een paar minuten en vroeg ik haar of ze een filmpje wilde kijken. Mijn kamergenoot weggejaagd, laptop op schoot, arm om haar heen en start.
Ik was ziek dus ik dacht misschien wil ze niet dat ik haar zoen, want ze wil niet ziek worden. Voor ik het wist, lag ze helemaal in m'n armen en zaten we te zoenen. Niet heel lang gezoend, maar was wel leuk
Daarna heb ik haar naar huis gebracht en hebben we een uur lang een redelijk leuk gesprek gehad. Ik heb haar ook meteen gevraagd of ze zaterdag weer kon.
Ik heb het gevoel dat we nu aan elkaar beginnen te wennen en dat dit best ver kan komen, maar we wachten af
ben iig über trots opmezelf, al zeg ik het zelf
jullie natuurlijk allemaal bedankt voor de steun, tips en hulp! Waardeer ik enorm.
En nu gaan we vrolijk doorknallen. Op naar de NeXT level.