Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je iets koopt: Een enkele (niet rode) roos
klein, vleiend en ook af te doen als een geintje dus lekker veilig![]()
Super
Gewoon rustig blijven en dan komt altijd alles in orde![]()
Als je zaterdag haar weer ziet dan niet vergeten om iets leuks voor haar te kopen.
Is bijna valentijn he...
Ja eeh,, dat zou ik dus ècht niet doen heAls er een commercieel en reeds uitgemolken, zinloos feest is, is het wel Valentijn. Je kan er wel over beginnen en zeggen dat je het een stom feest vind om mijn eerder genoemde redenen. 95% zeker dat ze het met je eens is. Ik ken geen meisje van boven de 16 die Valentijn leuk vindt. Just sayin'
Meiden vinden het wel leuk er aan herinnerd te worden hoor
Niet persé kaartjes / cadeautjes of weet ik veel kopen - handgeschreven gedichtje stiekem in d'r jas stoppen (komt ze vanzelf tegen) zorgt wel voor bonuspunten hoor!
ik doe haar wel gewoon iets kleins, aangezien ze me met kerst ook een kaartje had gestuurd en ik niks terug had gestuurd
Damn, goed bezig kerel!
Je hoeft haar geen cadeautje te kopen, je bent zelf het cadeautje. Gewoon jezelf zijn, je hoeft haar niet om te kopen met giften en gedichten.
Gewoon lekker chillen met haar, ze is al lang blij je weer te mogen zien!
Als je iets koopt: een enkele (niet rode) roos
Klein, vleiend en ook af te doen als een geintje dus lekker veilig![]()

Gaat goed met de ladies zie ik
Oh en aangezien we bijna even zwaar zijn:
Wie het eerst 75 kilo weegt?![]()
alleen er moet ook wel een beetje spiermassa bijzitten he, niet alleen vet

thnx![]()
thank you![]()
hmm de meningen verschillen hierover zo te zienik doe haar wel gewoon iets kleins, aangezien ze me met kerst ook een kaartje had gestuurd en ik niks terug had gestuurd
![]()
Bedankt man!
thnx voor de tip player
ik doe zeker meealleen er moet ook wel een beetje spiermassa bijzitten he, niet alleen vet
---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------
Heljen wil vast ook meedoen, want hij wil ook naar de 75![]()
Dit is ook mijn doel
. Dus count me in.Nou moe

Moet je nagaan wat voor online reputatie je al hebt opgebouwd!

Zeker door die parkeerplaats-opmerkingMoet je nagaan wat voor online reputatie je al hebt opgebouwd!![]()

Van 63 naar 75 met een vetpercentage van 9% naar 20% telt niet 
Ah en hoeveel weeg jij nu dan? Ik weeg nu net zo'n 63, ik zie dat newme zen stats 63 zijn.
Verder gaan we voor niet of nauwelijks verhoging van vetpercentage heVan 63 naar 75 met een vetpercentage van 9% naar 20% telt niet
![]()
.Ah en hoeveel weeg jij nu dan? Ik weeg nu net zo'n 63, ik zie dat newme zen stats 63 zijn.
Verder gaan we voor niet of nauwelijks verhoging van vetpercentage heVan 63 naar 75 met een vetpercentage van 9% naar 20% telt niet
![]()

Vorige week woensdag stond ik op 64 kg. Afgelopen woensdag was dat 65,4. Je kan in mijn handtekening ook in mijn log kijken..
Heel lang geleden dat ik voor het laatst deze log heb gezien. Maar wat een verandering zeg! WAUW. Je bent een heel ander mens geworden als ik het zo hoor. Echt goed! Respect jongen.
Het gaat vandaag beter gelukkig...het gaat heel goed zelfshier komt
een leuk verhaaltje
ik werd in de ochtend gebeld door die chick en ze vroeg of ze langs kon komen. Voor de verandering heb ik maar geen nee gezegdal
was ik nog ziekjes. Ik was wel zenuwachtig, maar erdoorheen gevochten. Heb haar opgehaald bij het station en daarna 30 min. In de tram een redelijk gesprek gehad. Eenmaal bij mij, hielp mijn huisgenoot me voor een paar minuten en vroeg ik haar of ze een filmpje wilde kijken. Mijn kamergenoot weggejaagd, laptop op schoot, arm om haar heen en start.
Ik was ziek dus ik dacht misschien wil ze niet dat ik haar zoen, want ze wil niet ziek worden. Voor ik het wist, lag ze helemaal in m'n armen en zaten we te zoenen. Niet heel lang gezoend, maar was wel leuk![]()
Daarna heb ik haar naar huis gebracht en hebben we een uur lang een redelijk leuk gesprek gehad. Ik heb haar ook meteen gevraagd of ze zaterdag weer kon.
Ik heb het gevoel dat we nu aan elkaar beginnen te wennen en dat dit best ver kan komen, maar we wachten af
ben iig über trots opmezelf, al zeg ik het zelf
jullie natuurlijk allemaal bedankt voor de steun, tips en hulp! Waardeer ik enorm.
En nu gaan we vrolijk doorknallen. Op naar de NeXT level.
terwijl die ziek was he!
Volgens mij is het wel zo'n beetje klaar nu. Alleen nog een paar kilo dr bij trainen en het zit er op. log kan dicht

Eerst wil iedereen dat hij trainingen post en nu hij dat doet mag het log ineens dichtterwijl die ziek was he!
Volgens mij is het wel zo'n beetje klaar nu. Alleen nog een paar kilo dr bij trainen en het zit er op. log kan dicht
lekker gedaan gozer![]()

Eerst wil iedereen dat hij trainingen post en nu hij dat doet mag het log ineens dicht
![]()
terwijl die ziek was he!
lekker gedaan gozer![]()
ik gok dat ik er precies nog 1 jaar voor nodig heb om alle doelen te bereiken. mij gaat het erom dat ik uiteindelijk sociaal goed kan functioneren
Je functioneert op sociaal gebied prima - alleen een beetje verlegen, that's it!
nieuwe klas, nieuwe mensen, tijd ziek geweest en een practicum waar veel moet worden gepraat. denk dat dat helaas wel iets verder gaat dan verlegenheid