Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Als het niet in limburg of friesland ofzo is kom ik ook ja:)

hmm, ik had weer zo'n moment vandaag dat ik niet naar school durfde:( nieuwe klas, nieuwe mensen, tijd ziek geweest en een practicum waar veel moet worden gepraat. denk dat dat helaas wel iets verder gaat dan verlegenheid:o

maar het verschil met 2 maanden geleden is dat ik dat gewoon achter me laat en er niet depri ga doen, maar eerder extra hard eraan ga werken:)

ik weet overigens dat ik op sociaal gebied inderdaad prima kan functioneren.

Hoe je denkt is wat anders dan je overkomt ;)
Je kwam bij mij als een gezellige en spontane gozer over, die wel wat verlegen is. Gelukkig compenseer ik een hoop met m'n geouwehoer :o

Je kwam bij mij als een gezellige en spontane gozer over, die wel wat verlegen is. Gelukkig compenseer ik een hoop met m'n geouwehoer :o

Hoe je over jezelf denkt, is meestal anders als de buitenwereld ziet.
ik ben zelf ook verlegen, maar weet ook dat ik lullen kan als een gek.
Gewoon proberen zo vaak mogelijk je mond open te trekken, word het steeds makkelijker en praatje zo met onbekende enzo.
met DW was het je toch ook gelukt? bij die chick toch ook?
dan kan het ook bij ieder ander.

Don't fear social consequences.

verlegen vinden chicks lief en zien het als betrouwbaar enzo :D
heb je meteen al streepje voor.

ik volg deze log trwns al een tijdje maar nooit wat gepost.
Vind het knap van je de vooruitgang die je al hebt geboekt qua alles!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.708

haha, bedankt. Aan die verlegenheid wordt dan ook gewerkt:)

Hoe je over jezelf denkt, is meestal anders als de buitenwereld ziet.
ik ben zelf ook verlegen, maar weet ook dat ik lullen kan als een gek.
Gewoon proberen zo vaak mogelijk je mond open te trekken, word het steeds makkelijker en praatje zo met onbekende enzo.
met DW was het je toch ook gelukt? bij die chick toch ook?
dan kan het ook bij ieder ander.

jup, ga ik doen:D

Don't fear social consequences.

Dat is het he.

verlegen vinden chicks lief en zien het als betrouwbaar enzo :D
heb je meteen al streepje voor.

ik volg deze log trwns al een tijdje maar nooit wat gepost.
Vind het knap van je de vooruitgang die je al hebt geboekt qua alles!

dankje. ik ben blij met de vooruitgang, maar ik wil dat het sneller gaat:o

Vooral qua gewicht bijv. nu een weekje ziek geweest en meteen precies 1 kilo eraf. 62,3 weeg ik nu weer. daar baal ik wel van. maar kan natuurlijk vocht en dergelijke zijn, dus we gaan nu gewoon weer doorknallen en dat zal er snel weer bijzitten.

Had je in die Excel file al je behoefte uitgerekend? Vetpercentage kan je 12% nemen.

Ah dat kilotje is er zo bij, maar het werkt idd psychologisch even tegen. Ik ben zelf vorige week ook ziek geweest dus heb wat dat betreft hetzelfde. En het is voor een deel idd ook vocht. Ben je niet teruggevallen in kracht?

(@BT: de log kan dicht was trouwens als geintje bedoeld he :D Ik vind het natuurlijk veel te mooi om de vooruitgang te zien:D)

1kg eraf bij ziekte is niks, dus je hebt je goed gehouden. Bij veel mensen is het al snel meer dan 3kg wat eraf gaat bij ziekte.

• #2.712
Had je in die Excel file al je behoefte uitgerekend? Vetpercentage kan je 12% nemen.

jup.

Onderhoudsniveau: 2289 kcal
Bulken: 2517 kcal

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Ah dat kilotje is er zo bij, maar het werkt idd psychologisch even tegen. Ik ben zelf vorige week ook ziek geweest dus heb wat dat betreft hetzelfde. En het is voor een deel idd ook vocht. Ben je niet teruggevallen in kracht?

(@BT: de log kan dicht was trouwens als geintje bedoeld he :D Ik vind het natuurlijk veel te mooi om de vooruitgang te zien:D)

ja idd psychologisch werkt het tegen. Kracht valt mee denk ik, al vond ik de training van vrijdag wel tegenvallen, maar ik was nog redelijk ziek en had hoofdpijn. Denk dat het eerder daaraan lag.

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

1kg eraf bij ziekte is niks, dus je hebt je goed gehouden. Bij veel mensen is het al snel meer dan 3kg wat eraf gaat bij ziekte.

ja okay, zo kan je het ook bekijken, positief:D

maar nu ben ik het zat ook, ik wil zo snel mogelijk die 65 kilo halen, duurt me te lang dit.

Neem je de voeding serieus zoals je hebt besloten in een schema?

Als je te lang duurt dan toch een volwaardig bodybuilding schema doen en niet een paar oefeningetjes, dat doen wanhopige huisvrouwtjes ook, en hebben ook geen resultaat :D

Vind ook geen trainen is voor mensen die wat sterker willen worden of heel veel sterker van mij part, maar voor een een lichaamstransformatie train je.
Paar oefeningen is geen trainen en 5 x 5 is nuttig als je op een plateau komt om een krachtfase erin te pakken.
Jij bent nog beginneling, kan veel beter massa met meer hh winnen.
Waarom zou jij een krachtfase nodig hebben??????

Wat je ook besluit is wel belangrijk dat je voluit gaat, door de pijn heen.
Liefst met een spotter die je nog een paar extra hh kan laten maken met wat hulp.

Wanhopige huisvrouwtjes squatten en deadliften niet, dit schema is basic en heeft alles wat een beginneling nodig heeft imo. Bovendoen is newme goed op weg.

• #2.715
ik vind het schematje eigenlijk heerlijk zo. Kan elke keer niet wachten tot ik mag squatten eigenlijk. Ga pas van schema veranderen als ik vastloop met de gewichten, maar dat is nog lang niet het geval denk ik.

Het ligt gewoon aan de voeding. die is bij lange na niet goed. niet omdat ik niet weet wat ik moet eten, maar omdat ik eten gewoon moeilijk vind. blijf mezelf wel elke dag pushen. ik ben natuurlijk ook een week ziek geweest, dus vandaar die kilo eraf.

Wanhopige huisvrouwtjes squatten en deadliften niet, dit schema is basic en heeft alles wat een beginneling nodig heeft imo. Bovendoen is newme goed op weg.

Maar die doen wel een paar oefeningetjes waarvan ze een lichaamstransformatie verwachten. ;)
Zo werkt dat natuurlijk niet.

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

ik vind het schematje eigenlijk heerlijk zo. Kan elke keer niet wachten tot ik mag squatten eigenlijk. Ga pas van schema veranderen als ik vastloop met de gewichten, maar dat is nog lang niet het geval denk ik.

Het ligt gewoon aan de voeding. die is bij lange na niet goed. niet omdat ik niet weet wat ik moet eten, maar omdat ik eten gewoon moeilijk vind. blijf mezelf wel elke dag pushen. ik ben natuurlijk ook een week ziek geweest, dus vandaar die kilo eraf.

Dan is het natuurlijk wel een beetje eigen schuld dikke bult.
Misschien helpt het om als je eten laat staan jezelf voor je te zien over 10 jaar met hetzelfde gewicht, dat motiveert wel hoor. :D

Neem je de voeding serieus zoals je hebt besloten in een schema?

Als je te lang duurt dan toch een volwaardig bodybuilding schema doen en niet een paar oefeningetjes, dat doen wanhopige huisvrouwtjes ook, en hebben ook geen resultaat :D

Vind ook geen trainen is voor mensen die wat sterker willen worden of heel veel sterker van mij part, maar voor een een lichaamstransformatie train je.
Paar oefeningen is geen trainen en 5 x 5 is nuttig als je op een plateau komt om een krachtfase erin te pakken.
Jij bent nog beginneling, kan veel beter massa met meer hh winnen.
Waarom zou jij een krachtfase nodig hebben??????

Wat je ook besluit is wel belangrijk dat je voluit gaat, door de pijn heen.
Liefst met een spotter die je nog een paar extra hh kan laten maken met wat hulp.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.718
Maar die doen wel een paar oefeningetjes waarvan ze een lichaamstransformatie verwachten. ;)
Zo werkt dat natuurlijk niet.

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Dan is het natuurlijk wel een beetje eigen schuld dikke bult.
Misschien helpt het om als je eten laat staan jezelf voor je te zien over 10 jaar met hetzelfde gewicht, dat motiveert wel hoor. :D

is ook zo. Voeding ging trouwens heel goed tot ik ziek werd. nu weer er volop tegenaan;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wil der ook eff eentje wat zeggen hoor. :D
Geweldige bijdrage jij komt er wel. :thumbs:

Is een serieus log dit, ga maar ergens anders trollen.

is ook zo. Voeding ging trouwens heel goed tot ik ziek werd. nu weer er volop tegenaan;)

Ken het, krimp dan gewoon, ziekte en niet goed eten al na een paar dagen.
Maja paar dagen weer goed bezig en het is weer inorde. :D
Maar je kent de uitspraak wel, spijt weegt tonnen en discpline weegt grammen.

Spijt vreet veel meer energie dan discipline dus je moet!

Suc7 :thumbs:

• #2.720
Ken het, krimp dan gewoon, ziekte en niet goed eten al na een paar dagen.
Maja paar dagen weer goed bezig en het is weer inorde. :D
Maar je kent de uitspraak wel, spijt weegt tonnen en discpline weegt grammen.

Spijt vreet veel meer energie dan discipline dus je moet!

Suc7 :thumbs:
'
thnx;) en mooie woorden:D

Terug
Naar boven