Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
vandaag weer lekker getraind...heeeerlijk. die squats had ik echt weer nodig:D Ik heb vandaag geprobeerd om het niveau van de vorige keer te evenaren.

Squat
8 x 20
5 x 30
2 x 40
3 x 5 x 50
Heerlijkkk....voelde goed en ging redelijk simpel. volgende keer zeker omhoog met het gewicht. Stang deed niet meer pijn gelukkig.

MP
8 x 10
4 x 20
1 x 5 x 27,5
1 x 3 x 27,5
1 x 5 x 25

probeerde het niveau van de vorige keer te halen, maar faalde bij de tweede set, en toen maar 2,5 eraf gedaan. volgende keer gewoon weer proberen de 27,5 te halen.

BOR
6 x 10
5 x 20
3 x 5 x 30
kreeg bij de opwarmset al last van mijn rug, dus rustig aan gedaan. baalde wel. volgende keer gewoon weer opbouwen.

Niet echt een super training, maar wel goed om het lichaam weer even te laten wennen denk ik.

Heerlijk qua tijd op maandag. ik moet om 9 uur op uni zijn, heb om 10 uur 3 tussenuren, dus dan ga ik lekker trainen en kan ik vanaf 13 uur weer naar de uni. optimaal benutten van de tijd heet dat:D

ik kan niet wachten tot de training van woensdag:D

Laatst bewerkt:
Netjes,

Altijd heerlijk als je met zo'n voldoening van de training af komt! :D

Goed bezig!

Ietsje minder gewicht pakken is niet erg - gaat er om wat de training met je lijf doet ;)
Netjes dus!

heey bedankt voor je reactie!!
Ik ga je volgen.:)
Succes, we gaan ervoor

• #2.726
Netjes,

Altijd heerlijk als je met zo'n voldoening van de training af komt! :D

it feels goood:D

Thnx;)

Ietsje minder gewicht pakken is niet erg - gaat er om wat de training met je lijf doet ;)
Netjes dus!

precies...voel het echt wel in mijn benen nu bijv., maar nu wil ik lekker omhoog met de gewichten elke training:)

heey bedankt voor je reactie!!
Ik ga je volgen.:)
Succes, we gaan ervoor

;)
Thnx!

Heel goed bezig NewMe. :D

Volgende keer terug met volle moed de gym in en de gewichten de hoogte in :lifter:

Gaat lekker, geen pijn meer van de stang zie ik ?
Hoe heb je dat gefixt ??? Ik wil ook alleen de stang pakken en geen kussentje :P
Gewoon werksets fixen zonder kussentje tot het zoveel pijn doet dat je niks meer voelt xd ?

(Citeer me ff dan weet ik wanneer ik een antwoord heb) ;)

Lekker bezig kerel, wanneer kunnen we de eerste foto's verwachten (excuses als ik dat nog niet gelezen heb ergens)

Hoe heb je dat gefixt ??? Ik wil ook alleen de stang pakken en geen kussentje :P
Gewoon werksets fixen zonder kussentje tot het zoveel pijn doet dat je niks meer voelt xd ?

Hebben veel beginnelingen, gewoon doorzetten went vanzelf en dan is het over voor je het weet.

Je moet ook de stang natuurlijk precies goed vast houden. Ik heb het een paar posts eerder nog uitgelegd, maar als je meer detail wil, moet je het boek van rippetoe maar eens lezen. Als je de stang goed vasthoud, heb je NOOIT pijn van de stang. Mits je natuurlijk geen blessures hebt.

• #2.732
Heel goed bezig NewMe. :D

Volgende keer terug met volle moed de gym in en de gewichten de hoogte in :lifter:

dankje. vandaag toch heerlijk last van spierpijn:p

ehh...ik denk eerlijk gezegd dat het een kwestie van wennen is. Ik denk dat als ik straks boven de 50 zit, dat ik hem toch eventjes weer ga voelen. Maar wat Rhodro uilegde heb ik goed opgelet (moet je even paar pagina's terug kijken;)) en BT heeft me ook erg geholpen ermee. Hij kan het zelf beter uitleggen, maar zijn gouden tip was dat wanneer ik onder die stang ga staan, dat ik dan wat heen en weer moet gaan tot de stang naar mn gevoel goed ligt. raar maar waar, het werkt echt prima! sinds ik dat doe heb ik geen pijn meer:P

Lekker bezig kerel, wanneer kunnen we de eerste foto's verwachten (excuses als ik dat nog niet gelezen heb ergens)

ik heb besloten om bij de 65, 70 en 75 kilo foto's te gaan nemen;) dus hoop dat binnenkort foto's zullen verschijnen. Ik heb ook fotos van toen ik 56 kilo woog, dus hoop dat ik wel vooruitgang ga zien:)

Laatst bewerkt:
Jij gaat echt wel vooruitgang zien!

't is stil hier.
Niet meer getraind?

• #2.735
't is stil hier.
Niet meer getraind?

Ik vind het heel k*t, maar gister niet getraind. Heb een hele drukke week en vooral een stressvol periode (gister tentamen, morgen presentatie, maandag weer tentamen en ondertussen natuurlijk fulltime uni). Dit allemaal werd me denk ik teveel en ik voelde me daardoor twee dagen heel erg slecht (had me toch al 1,5 maand niet zo somber gevoeld).

Ik pak de draad gewoon weer op vanaf vandaag.

Netjes dan toch? Vandaag gewoon lekker de draad weer oppakken, goed eten en de tijden tussen sombere buien wordt steeds groter! Erewoord.

Het feit dat je nu zo goed onderscheid kunt maken tussen je goede en slechte perioden zegt al dat je goed bezig bent.
Neem daarbij dat je jezelf daar gelijk al overheen kunt zetten en vandaag de draad weer oppakt...dat is klasse!

Betekent volgens mij dat je gewoon goed bezig bent, niet alleen fysiek maar ook tussen de oren!

Keep up the good work!

Ik zou lekker je training van woensdag naar morgen verplaatsen als ik jou was, niet helemaal naar maandag.

Ik lees dit topic pas voor het eerst, en ben dus wel benieuwd, wat heeft de TS tot nu toe al allemaal bereikt?

Vooral mentale rust en zelfvertrouwen.
Een gezonde geest is de basis voor een gezond lichaam.
Dat laatste is work in progress....doelen voor 2011 gaat NewMe redden!:D

Edit: Heb ik dit goed beoordeeld NewMe? Lees je posts al een tijdje en dit is een beetje mijn samenvatting :p

Terug
Naar boven