NewMe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 66kg
vandaag weer lekker getraind...heeeerlijk. die squats had ik echt weer nodig
Ik heb vandaag geprobeerd om het niveau van de vorige keer te evenaren.
Squat
8 x 20
5 x 30
2 x 40
3 x 5 x 50
Heerlijkkk....voelde goed en ging redelijk simpel. volgende keer zeker omhoog met het gewicht. Stang deed niet meer pijn gelukkig.
MP
8 x 10
4 x 20
1 x 5 x 27,5
1 x 3 x 27,5
1 x 5 x 25
probeerde het niveau van de vorige keer te halen, maar faalde bij de tweede set, en toen maar 2,5 eraf gedaan. volgende keer gewoon weer proberen de 27,5 te halen.
BOR
6 x 10
5 x 20
3 x 5 x 30
kreeg bij de opwarmset al last van mijn rug, dus rustig aan gedaan. baalde wel. volgende keer gewoon weer opbouwen.
Niet echt een super training, maar wel goed om het lichaam weer even te laten wennen denk ik.
Heerlijk qua tijd op maandag. ik moet om 9 uur op uni zijn, heb om 10 uur 3 tussenuren, dus dan ga ik lekker trainen en kan ik vanaf 13 uur weer naar de uni. optimaal benutten van de tijd heet dat
ik kan niet wachten tot de training van woensdag
Ik heb vandaag geprobeerd om het niveau van de vorige keer te evenaren. Squat
8 x 20
5 x 30
2 x 40
3 x 5 x 50
Heerlijkkk....voelde goed en ging redelijk simpel. volgende keer zeker omhoog met het gewicht. Stang deed niet meer pijn gelukkig.
MP
8 x 10
4 x 20
1 x 5 x 27,5
1 x 3 x 27,5
1 x 5 x 25
probeerde het niveau van de vorige keer te halen, maar faalde bij de tweede set, en toen maar 2,5 eraf gedaan. volgende keer gewoon weer proberen de 27,5 te halen.
BOR
6 x 10
5 x 20
3 x 5 x 30
kreeg bij de opwarmset al last van mijn rug, dus rustig aan gedaan. baalde wel. volgende keer gewoon weer opbouwen.
Niet echt een super training, maar wel goed om het lichaam weer even te laten wennen denk ik.
Heerlijk qua tijd op maandag. ik moet om 9 uur op uni zijn, heb om 10 uur 3 tussenuren, dus dan ga ik lekker trainen en kan ik vanaf 13 uur weer naar de uni. optimaal benutten van de tijd heet dat

ik kan niet wachten tot de training van woensdag

Laatst bewerkt:

Ik wil ook alleen de stang pakken en geen kussentje