NewMe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 66kg
Netjes dan toch? Vandaag gewoon lekker de draad weer oppakken, goed eten en de tijden tussen sombere buien wordt steeds groter! Erewoord.
klopt, de periode ertussen wordt groter en de periode dat ik erin zit wordt kleiner! dus dat is wel een goed iets.
Het feit dat je nu zo goed onderscheid kunt maken tussen je goede en slechte perioden zegt al dat je goed bezig bent.
Neem daarbij dat je jezelf daar gelijk al overheen kunt zetten en vandaag de draad weer oppakt...dat is klasse!
Betekent volgens mij dat je gewoon goed bezig bent, niet alleen fysiek maar ook tussen de oren!
Keep up the good work!
dankje
ik begin er toch een beetje controle in te krijgen heb ik het gevoel
Ik zou lekker je training van woensdag naar morgen verplaatsen als ik jou was, niet helemaal naar maandag.
Dat ga ik morgen inderdaad doen ja. gewoon lekker deadliften

Ik lees dit topic pas voor het eerst, en ben dus wel benieuwd, wat heeft de TS tot nu toe al allemaal bereikt?
zie beginpost
en voor de rest is het belangrijkste voor mij wat ik bereikt heb, het feit dat ik nu gewoon naar de sportschool ga en mezelf beter voel en het gevoel heb dat ik met de dag stappen in de goede richting zet. Vooral mentale rust en zelfvertrouwen.
Een gezonde geest is de basis voor een gezond lichaam.
Dat laatste is work in progress....doelen voor 2011 gaat NewMe redden!
Edit: Heb ik dit goed beoordeeld NewMe? Lees je posts al een tijdje en dit is een beetje mijn samenvatting![]()
dat heb je goed gezien
mentale rust begint er toch steeds meer te komen en het zelfvertrouwen ook denk. en de doelen ga ik zeker redden!! dat heb je ook goed gezien

wtf? maargoed, na die les was het officieel bekend dat deze nieuwe lerares mij niet echt mag, omdat ze elke keer maar commentaar op mij heeft elke les en elke keer zegt dat ik niet professioneel ben. ik heb dat nog nooit meegemaakt, alle leraren hebben mij altijd eigenlijk wel gemogen en dit soort dingen heb ik nog nooit gehoord.
) Afkraken is geen lesgeven. Laat je niet uit het veld slaan door zo'n docente die zichzelf niet professioneel gedraagt.
vooral voeding zit me echt dwars, vind ik echt moeilijk. De rest gaat idd goed