Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je bv bij de squat vond dat het zeer zwaar was dan kan je misschien beter een langere pauze nemen.
Ik weet niet hoelang je nu rust tussen de sets in. Gisteren pas ergens gelezen dat Rippetoe zegt dat je bij de warm ups niet teveel pauze moet nemen. Maar als je echt zwaar begint te gaan je zelfs tot 7 min zou kunnen nemen. Tot je weer genoeg herstelt bent voor de volgende set. Vandaag bij mijn 80 kg squat voor mijn laatste set ook 4-5 min pauze genomen. Ging toen beter dan tijdens de tweede set.
Gewoon doorzetten qua voeding, jij hebt iig het voordeel dat je alle vrijheid hebt qua keuze in voeding. Gewoon de hele tijd denken dat Voeding #1 is.
NewMe hoe zit het ondertussen met je gewicht? Heb je je nog gewogen? Woensdag weeg ik me weer. Doe het elke woensdag in de ochtend. Vorige week stond ik op 66 kg rond.
mede doordat ik ziek was en doordat ik me vorige week even erg k*t heb gevoeld. nu ben ik wel weer goed bezig, hoop toch echt snel op 65 kilo te zitten. normaal neem ik redelijk pauze (3-5min.), vandaag moest ik wat sneller zijn, omdat ik daarna een tentamen had.
niet goedmede doordat ik ziek was en doordat ik me vorige week even erg k*t heb gevoeld. nu ben ik wel weer goed bezig, hoop toch echt snel op 65 kilo te zitten.

haha, werkt altijd inderdaadNieuwe psychologe: klinkt goed!
Volgende keer laat je je gewoon een pr schreeuwen door BT![]()

gaat goed hier, je blijft naar de gym gaan
ik neem ook aan dat je nu lekkerder in je vel zit ook ??

Mooie training hoor. Volgende keer 55kg squats doen en pas gelijk houden als je 5-4-4 of slechter haalt.Squat
5 x 20
3 x 30
3 x 40
1 x 5 x 52,5
1 x 5 x 52,5
1 x 4 x 52,5 volgende keer wel gewoon!
MP
10 x 10
3 x 27,5
2 x 27,5
2 x 27,5
volgende keer verlagen? want dit sloeg nergens op
BOR
6 x 10
5 x 22,5
3 x 5 x 32,5

Mooie training hoor. Volgende keer 55kg squats doen en pas gelijk houden als je 5-4-4 of slechter haalt.
Military press zou ik gelijk houden, niet verlagen. Soms heb je met schouders gewoon een slechte dag, kan gebeuren. Goede kans dat je volgende keer dat gewicht gewoon pakt![]()

Rippetoe raadt wel aan te verlagen op het S.S. programma als je niet 3x5 reps haalt op het gewicht. Als je het weer probeert, bestaat er de kans dat je t net redt met 5 reps, maar dat je de training daarna blijft haken. Of dat je 4 reps pakt, dan blijf je een beetje hangen op dezelfde gewichten. Je pakt de military press 3x per 2 weken, dus je bent dan ook wel gauw over het gewicht heen waar je bent blijven steken.
Uiteindelijk is het aan NewMe natuurlijk, maar dit is zoals Rippetoe het zelf adviseert![]()
Volgens mij was het de bedoeling bij SS om 3 keer te proberen met hetzelfde gewicht voor je verlaagd, en niet direct na de eerste keer dat het mislukt te zakken.