- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
new me, ik heb vandaag gedaan zonder die kussentjes squatten op 5x5x60kg, deed niet echt meer pijn dus dit wordt lekker opbouwen zonder kussentje
Gelukkig dat ik dat hier toen gelezen had anders zat ik nog steeds met het kussentje

Mooie training hoor. Volgende keer 55kg squats doen en pas gelijk houden als je 5-4-4 of slechter haalt.
Military press zou ik gelijk houden, niet verlagen. Soms heb je met schouders gewoon een slechte dag, kan gebeuren. Goede kans dat je volgende keer dat gewicht gewoon pakt![]()
Ben dr ff een tijdje niet geweest hoe gaat t met je progress newme? heb geen tijd om van 3 maanden terug alles te lezen hehe hoop dat t met je stats goed gaat en dat t ook met jezelf beter gaat updates over dat meisje die je 3 maanden geleden terug zou daten
Gr H

Heb dus weer contact met haar en ga er dit keer proberen wat van te maken

new me, ik heb vandaag gedaan zonder die kussentjes squatten op 5x5x60kg, deed niet echt meer pijn dus dit wordt lekker opbouwen zonder kussentje
Gelukkig dat ik dat hier toen gelezen had anders zat ik nog steeds met het kussentje
dus opbouwen idd
Weetje wat het is BT, je hebt misschien wel gemerkt dat ik nogal bang ben voor blessures, vooral met betrekking tot rug en knieën en dat ik daardoor minder snel hoog wil gaan in gewicht. Dit gewicht was namelijk al best zwaar voor me, techniek was niet perfect en het voelde niet goed voor mn rug aan, voelde mn rug de volgende dag ook. Wat ik nu heb gemerkt: zolang mijn hoofd niet wil (en ik angst heb voor dat gewicht) doe ik het minder. Zo voel ik me namelijk opgejaagd. Dus ik heb besloten om gewoon wat rustiger aan te doen (al hoort dat natuurlijk niet 100% bij rippetoe), beter wat langzamer, dan voor en na elke training te stressen.
Heej!
Ik las in je log idd dat je terug bent en weer gaat knallen (succes!).
Qua stats gaat het niet zo super goed (gewicht is nog beetje laag, omdat voeding niet helemaal wil lukken), maar het gaat zeker de goede kant op!! ik blijf eraan werken! er wordt minder gezeurd, meer werk verricht
die meid, ik heb, anderhalf week geleden met haar afgesproken voor de tweede keer en het ging best goedHeb dus weer contact met haar en ga er dit keer proberen wat van te maken
Het gaat de goede kant op dus![]()
Goed bezig dus al leuke plannen voor een derde date gemaakt? gaat er vooral om dat je zelf beter in je vel gaat zitten dan komt 't succes (bij de vrouwen) vanzelf
Hoe is je training van vrijdag gegaan NewMe? Is het gelukt je squat?
erg last gehad van mn rug vorige week, dus niet wezen trainen. Gister wel weer. Ik begin twijfels te krijgen over rippetoe, misschien is die aanslag gewoon te groot voor mn gewrichten en zo op dit moment. heb namelijk ook last van mn rechter elleboog en rechter knie.
voeding lukt me ook maar steeds niet...ik eet veel te weinig en dat begint me nu wel te irriteren.
je kan ook naast 3x heavy squatten, bv. 1 keer light squatten![]()