AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
pua:P

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Haha al die zogenaamde versiertechnieken :p
Denk dat je met zo'n 'neg' eerder beledigt en desbetreffende persoon wegjaagt...

Nouja...in principe mag een ''neg'' nooit beledigend zijn. Een neg is niet een belediging, maar meer een opmerking die haar aan het denken zet/beetje onzeker maakt. tussen een compliment en belediging in zeg maar. Die vrouwen krijgen van iedereen complimenten, dus als jij degene bent die dat juist niet doen...dan ben je toch anders dan de andere boys. maar goed...uiteindelijk is het belangerijkste denk ik: naar buiten en gewoon veel chicks aanspreken/spreken.

Laatst bewerkt:
Zeg maar dag bitchshield :thumbs:

Best herkenbaar die onzekerheid over jezelf. Is hier na een tijdje weggetrokken, misschien bewust of onbewust, wie zal het zeggen. Gewoon verstand op nul en doen! ;)

Best herkenbaar die onzekerheid over jezelf. Is hier na een tijdje weggetrokken, misschien bewust of onbewust, wie zal het zeggen. Gewoon verstand op nul en doen! ;)

Denk toch veel mensen hier.

Voelde me met 10CM dikkere armen een stuk zekerder dan daarvoor

pua:P

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Nouja...in principe mag een ''neg'' nooit beledigend zijn. Een neg is niet een belediging, maar meer een opmerking die haar aan het denken zet/beetje onzeker maakt. tussen een compliment en belediging in zeg maar. Die vrouwen krijgen van iedereen complimenten, dus als jij degene bent die dat juist niet doen...dan ben je toch anders dan de andere boys. maar goed...uiteindelijk is het belangerijkste denk ik: naar buiten en gewoon veel chicks aanspreken/spreken.

Ja was een beetje kort door de bocht, ik begrijp dat een neg met lacherige toon dient gedaan te worden en ook vaak als leuk word opgevat. Maar toch als je dan in gesprek bent met zo'n meid en dan zo moet denken: 'ik MOET gewoon even een neg bij dit gesprek erbij zeggen' ipv gewoon het gesprek laten vloeien dat lijkt me niet zo verstandig.

Maar ik denk wel dat als je oefent dat je dit soort technieken wel met enig succes kan toepassen, maar je moet het maar willen, mij lijkt het gebruik van technieken gewoon niet prettig, als je zo op onoprechte manier bezig gaat vang je denk ik ook meer meisjes met een karakter wat je eigenlijk niet aanstaat. Maargoed ik heb er zelf ongeveer net zoveel kennis van als jou :( ik zeg alleen wat mij lijkt hierover, misschien dat je er toch wat aan hebt.

Het is niet onoprecht, het is gewoon dat je jouw manier van denken aanpast.
Alpha male ftw.
Met een neg sla je gewoon fftjes van dr pad waardoor je interesse wekt

Kort samengevat: welke meid dan ook moet je niet constant de hemel in prijzen...
Dát vind ik waar aan de opmerkingen die ik hier lees, niet dat er een "neg" gemaakt moet worden... (ben trouwens wel heel benieuwd welke negs er gemaakt zijn door medelezers in dit topic)

Altijd zo mooi dat iedereen de cassanova gaat uithangen... :rolleyes:

In mijn ogen moet je gewoon jezelf blijven en niet dingen "proberen" te zeggen omdat je dat ergens gelezen hebt. Elk meisje is anders. Uiteindelijk valt ze toch op wie je echt bent en niet op wie je wil je wilt zijn...! Onthoud dat.

Maar dat die 'neg' zoals jullie dat noemen kan ik wel inkomen.

Zodra ze iets doms vraagt(retorische vraag): heel dom antwoord terug geven. bv: Je komt aan op je werk en zij werkt er ook en vraagt: Moet je werken? zeg jij: nee ik kom voor jou, nou goed?:p

Als er een stilte valt:Is er iets? of ben je altijd zo verlegen/stil?(kan ook wel is fout uitpakken)

Als ze zegt dat ze iets "stoers" of "moeilijks" gaat doen: Durf je dat dan, had ik niet van jou verwacht!

Jezus wat een onzin, lastig om zo ff een voorbeeldje erbij te pakken. Het moet eigenlijk vanzelf gaan en uit jezelf komen.. :rolleyes:

Tip: Ook niet te lang wachten met hints te geven :rolleyes:. Na een 'neg' direct een complimentje eruit gooien. en dan als ze stil wordt die zin van net eroverheen + knipoog. Als ze je leuk vinden worden er veel stil/verlegen. Dan weet je gelijk hoe het er voor staat als ze blozen/lachen/ondeugend kijken.:stfu:

Ohja extra tip: begin nooit over vorige vriendjes van haar :exactly:

Jezus wat klinkt dit dom allemaal... Hopelijk heb je er wat aan

Als ze zegt dat ze iets "stoers" of "moeilijks" gaat doen: Durf je dat dan, had ik niet van jou verwacht!

die zou ik eruit laten :P

:facepalm:

Het is met dit soort dingen wel het één of het ander IMO.

óf je gaat voor een "systeem" : je leest je in, leert die shit uit je hoofd en past het toe tot je er succes mee hebt

óf je gaat voor de natural way, en zoekt gewoon wat vrienden die sociaal zijn (en dus waarschijnlijk wel wat chicks in de vriendenkring hebben), netwerkt als een malle en zorgt dat je 6 dagen in de week buitens huis bent.

"zogenaamd" natural gaan en proberen negs in te passen gaat je een beetje tryhard maken ben ik bang

Ook vooral geen tips van vrouwen aannemen die maken je tot een beta male die na 4 maanden er nog niet op mag

Jezus wat klinkt dit dom allemaal... Hopelijk heb je er wat aan

:roflol:

@ Dwarf: Meer iets van "Leuke nagellak. Jammer dat t niet matcht met dit of dat." En dan op hun gezicht letten. Of iets in de trand van "Je hebt mooie ogen. Jammer dat je zoveel make-up gebruikt, trekt de aandacht daarvan weg." Zijn een heleboel redenen waarom zulke zinnetjes leuke effecten hebben :)

• Topic Starter Topic Starter
plan op dit moment is om gewoon meisjes aan te spreken zonder al te veel verwachting (zoenen of wat dan ook).

@ Dwarf: Meer iets van "Leuke nagellak. Jammer dat t niet matcht met dit of dat." En dan op hun gezicht letten. Of iets in de trand van "Je hebt mooie ogen. Jammer dat je zoveel make-up gebruikt, trekt de aandacht daarvan weg." Zijn een heleboel redenen waarom zulke zinnetjes leuke effecten hebben :)
:thumb:
Beter!

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

plan op dit moment is om gewoon meisjes aan te spreken zonder al te veel verwachting (zoenen of wat dan ook).

Terug
Naar boven