XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

ben je al ontmaagd ?

• Topic Starter Topic Starter

Ik hecht aan dat ontmaagding even niet zoveel waarde op dit moment. Er zijn veel meer en belangrijkere dingen die ik eerst in orde moet krijgen op dit moment. Mijn tijd komt nog wel. (al was je vraag volgens mij niet serieus bedoeld).

:roflol:

@ Dwarf: Meer iets van "Leuke nagellak. Jammer dat t niet matcht met dit of dat." En dan op hun gezicht letten. Of iets in de trand van "Je hebt mooie ogen. Jammer dat je zoveel make-up gebruikt, trekt de aandacht daarvan weg." Zijn een heleboel redenen waarom zulke zinnetjes leuke effecten hebben :)

Dat is meer een belediging dan een neg. Als je iets waar ze de hele dag mee bezig zijn in 1 zin afkraakt... Dan hebben ze wssn ook nog wel een paar styling tips voor NewMe...:rolleyes:

maarja lekker geneuzel... Ben benieuwd of het wat word..

Dat is meer een belediging dan een neg. Als je iets waar ze de hele dag mee bezig zijn in 1 zin afkraakt... Dan hebben ze wssn ook nog wel een paar styling tips voor NewMe...:rolleyes:

??? Dat zijn prima negs, belediging zou meer zijn je nagellak is echt lelijk punt.

Dan verschillen wij daarin van mening;)

Waarom zou hij direct over het uiterlijk van een meisje beginnen als hij zelf nog nooit iemand heeft gehad. Beetje naief vind je niet?:)

Dan verschillen wij daarin van mening;)

Waarom zou hij direct over het uiterlijk van een meisje beginnen als hij zelf nog nooit iemand heeft gehad. Beetje naief vind je niet?:)
Fake it till you make it, als je zo naar dingen gaat kijken...
geen 1 meid zoekt een jongen van 21 die nog geen vriendin gehad heeft

maak hyves aan, en ga fotos van dames respecteren! berichtjes sturen enz. no offense maar zo leer je wel vrouwen kennen zonder dat je ze meteen moet aanspreken(weetniet of je daar problemen mee hebt maar goed)

Dat was al duidelijk.

Meiden zijn niet allemaal standaard hetzelfde... al heb ik wel het idee dat de meeste DBB'ers hier dat denken... :rolleyes:
Er zijn inderdaad uitzonderingen maar hoe groot is de kans dat hij die tegenkomt? Dan moet eerst langs een hoop 'standaard' meisjes.

Hey,

Hoe gaat het er nu mee NewMe?
Hoe is het gegaan met het koffie drinken met Dwarvenwarrior?
Hoe is het met je gewicht?
Hoe gaat het met het groeten van random mensen?
Heb je al een blauwtje gelopen? (behalve die van het dansen)

btw miss. is de film "She's out of my league" iets voor jouw?
Ik vond hem wel beter dan de normale films van dat kaliber.

Hey kerel,
ben ook een beetje een forum lurker maar vond dit logje wel erg interessant en vind het erg knap van jou dat je hiervoor uit durft te komen, en dit bespreken/delen met al deze mensen hier.
Wat er enkele posts terug al is aangeraden, de GOMAD. doe dat! echt dit werkt zo ziek goed, heb het 2 maandjes gedaan en dik 10-12 kg aangekomen. Tuurlijk stijgt ook je bodyfat met een paar % maar dat kun je later weer wegwerken als je voldoende gebulkt hebt. als je nou 4 liter volle melk drinkt, dan krijg je al dik 2000+ calorieën en dikke 130g eiwit BAM! elke dag. dit werkt echt wonderen!
En met de chicks, ach je hebt nu je eerste ervaring opgedaan, en gewoon pech gehad dat die vriendin zo een stomme actie ondernam. Het meisje zelf had het misschien juist wel leuk gevonden? Nu volgende keer zal het veel makkelijker gaan :)
En gewoon lekker naar de sportschool! mp3 speler erin en knallen!
succes en volhouden!

Hey,

btw miss. is de film "She's out of my league" iets voor jouw?
Ik vond hem wel beter dan de normale films van dat kaliber.

op dit moment gaat het goed moet ik eerlijk bekennen. Ik voel me goed en zit eigenlijk weer vol energie en vertrouwen. Ik train en eet weer goed, dus ik hoop snel de 65 kilo aan te tikken.

Koffie met DW is helaas niet doorgegaan, omdat ik echt niet durfde:o ik heb haar gevraagd of het goed was als ik nog een keer terug kwam op haar aanbod en dat vond ze gelukkig goed:)

Aangezien ik ong. 2 weken erg slecht heb gegeten en niet heb getraind (voelde me echt heel slecht), is het gewicht helaas niet omhoog gegaan, maar gelukkig ook niet omlaag. Ik zit nu op een 63,3 kg.

Ik zal wederom heel eerlijk zijn, ik ben laatste 2 weken ook niet veel de deur uitgeweest (omdat ik me, zoals ik al zei, erg slecht voelde, nogal somber en zonder motivatie), dus dan zijn er niet veel mensen om te groeten zegmaar:P ik ben nu weer een week goed bezig en ik ga om de dag gewoon even wandelen en groet iedereen die langs loopt. Iedereen groet netjes terug, en soms komt het voor dat mensen het niet horen of zeg maar geen oog contact maken, waardoor ik dus niet echt kan groeten. Gister de stad in geweest, wat ook redelijk goed ging gelukkig en vanavond ga ik uit met vrienden en ik hoop dat ik nu meer succes heb dan de vorige keer (kort gesprekje met iemand beschouw ik al als succes).

voor de rest nog geen blauwtje gelopen (omdat ik verder geen meiden heb aangesproken). Misschien vanavond weer:P maar ik heb wel van de vorige keer geleerd (van het dansen) dat ik het niet persoonlijk moet nemen en dit keer ga ik gewoon met een lach weglopen en ga ik proberen niet boos te worden. Ik hoop in ieder geval dat ik het lef kan opbrengen om meisjes aan te spreken, want dat is nog steeds een big issue. Zodra ik die disco binnenloop, blokkeer ik gewoon (uit angst) en mijn hartslag gaat abnormaal omhoog (waardoor mn stem gaat trillen, wat natuurlijk ook niet bevorderlijk is voor het gesprek). Maar we zullen zien vanavond:) Ik heb er wel zin in.

"She's out of my league" staat op mijn pc, maar heb nog geen tijd gehad om hem te bekijken. Ga ik van de week zeker doen;)

Laatst bewerkt:
She's out of my league heb je echt geen zak aan.
Gewoon een stomme comedy

Hey kerel,
ben ook een beetje een forum lurker maar vond dit logje wel erg interessant en vind het erg knap van jou dat je hiervoor uit durft te komen, en dit bespreken/delen met al deze mensen hier.
Wat er enkele posts terug al is aangeraden, de GOMAD. doe dat! echt dit werkt zo ziek goed, heb het 2 maandjes gedaan en dik 10-12 kg aangekomen. Tuurlijk stijgt ook je bodyfat met een paar % maar dat kun je later weer wegwerken als je voldoende gebulkt hebt. als je nou 4 liter volle melk drinkt, dan krijg je al dik 2000+ calorieën en dikke 130g eiwit BAM! elke dag. dit werkt echt wonderen!
En met de chicks, ach je hebt nu je eerste ervaring opgedaan, en gewoon pech gehad dat die vriendin zo een stomme actie ondernam. Het meisje zelf had het misschien juist wel leuk gevonden? Nu volgende keer zal het veel makkelijker gaan :)
En gewoon lekker naar de sportschool! mp3 speler erin en knallen!
succes en volhouden!
Allereerst heel erg bedankt!

Ja die chick:P ik vind het al niet meer erg, maar op die avond zelf vond ik het echt erg ja.

Ik zat laatst trouwens te denken en ik heb wel is eerder een chick aangesproken in een disco (volgens ook gelijk de enige keer:o). Het ging ongeveer zo:

Ik was aant dansen en zij was daar ook met haar vriendinnen. Een vriend van MIJ stond met een vriendin van HAAR te praten en zij zelf stond ook met een vriendin te praten. Ik ving ergens op dat ze uit Spijkenisse kwam of zo en ik dacht: hmm, hier moet ik wat mee doen. Dus ik geniaal plan bedacht om tegen haar te zeggen van: ''jij komt mij bekend voor, woon jij niet toevallig in spijkenisse?''

Ik wachtte even tot ze was uitgepraat met haar vriendin. Ondertussen was mijn hartslag zo hoog dat ik bijna geen adem meer kreeg:P, maar toch wist ik mezelf te pushen (na 2 minuten twijfelen ofzo). Ik tikte haar op haar schouder en zei mijn zinnetje:D ze antwoordde heel aardig: ''nee (ik::fuu:), misschien dat je me hier wel is eerder gezien hebt?:)'' (vroeg ze me vragend)
Dit was voor mij iig het teken dat ze wel verder wilde praten, want ze praatte heel lief en geïnteresseerd iig. Ik was echter zo zenuwachtig en kon op dat moment niks meer verzinnen, dus ik zei: ''nee, ik kom hier niet zo vaak'' en liep weg:o (FUUUUU!).

Achteraf baalde ik natuurlijk ernstig, aangezien zij ook niet een super model was ofzo waar ik mme echt onzeker bij hoorde te voelen, en super aardig was en vooral geïnteresseerd leek.

Maargoed, dat is ongeveerd mijn enige ervaring tot nu toen:o (al wel een paar maanden terug:()

Laatst bewerkt:
Prima ervaring toch?
Volgende keer iets meer doen met een dergelijke gesprek ;)

Ik hecht aan dat ontmaagding even niet zoveel waarde op dit moment. Er zijn veel meer en belangrijkere dingen die ik eerst in orde moet krijgen op dit moment. Mijn tijd komt nog wel. (al was je vraag volgens mij niet serieus bedoeld).

Mooi gesproken ijzerbroeder :thumbs:

Nee. Een neg is kort voor negative-hit. Je zegt hiermee iets in een vaak grappige manier over een "tekortkoming" van een vrouw. Oftewel, dat ze niet volmaak is (wat 95% van de kerels wel vind van een lekker wijf). Een neg is niet een belediging en is niet bedoeld om gemeen te zijn. T is ook geen magische spreuk die de vrouwen aan je voeten brengt, maar t werkt wel voor een leuke conversatie :) Met een neg vermorzel je t zogenaamde "bitchshield" waar je eerst doorheen moet. Je brengt een vrouw een beetje in de war, maar niet op een negatieve manier. Ze verwachten het niet, en daarom ben je al anders dan die 95%. Negs kan je ook gebruiken om het zelfperspectief van vrouwen wat bij te stellen als ze een beetje te vol van zichzelf zijn.

Een neg heeft verschillende redenen om te werken:

Omdat mooie vrouwen gewend zijn dat ze aanbeden worden verwart het ze. Het duwt ze uit balans zegmaar. Ze worden nieuwsgierig naar je (waarom valt deze jongen niet als een blok voor mij? Waarom hebben mijn looks hem niet meteen ingepakt? Waarom gedraagt deze jongen zich niet als alle andere AFC's?). T laat dr ook weten dat je niet zomaar op uiterlijk alleen afgaat en dat ze wat meer uit de kast zal moeten halen om met jou mee naar huis te mogen (bij wijze van).

Had hier gister nog even over na lopen denken terwijl ik onderweg was en toen ik terug op de camping was zei ik tegen een best mooie meid die ik nooit verder had aangesproken: "Waarom ga je niet aan krachttraining doen? Je hebt een smalle taille, volgens mij kan je na 2 jaar trainen zo op een tijdschrift. Je bent sexy, maar na twee jaar trainen echt dodelijk sexy."
Dit was een meid die ik wel eens had zien zitten in t cafe en altijd kerels om dr heen heeft hangen. Je had dr gezicht moeten zien toen ik het zei :D De rest van de avond heeft ze braaf lief gezwaaid elke keer dat ze langs liep waar ik met een maat een film aan het kijken was :)

??? Dat zijn prima negs, belediging zou meer zijn je nagellak is echt lelijk punt.

Jep. Slechte neg is trouwens dit: "Je bent dik en vet en vadsig maar met je kleding valt dat niet erg op." ;)

Laatst bewerkt:
Dus ik geniaal plan bedacht om tegen haar te zeggen van: ''jij komt mij bekend voor, woon jij niet toevallig in spijkenisse?''

Ik wachtte even tot ze was uitgepraat met haar vriendin. Ondertussen was mijn hartslag zo hoog dat ik bijna geen adem meer kreeg:P, maar toch wist ik mezelf te pushen (na 2 minuten twijfelen ofzo). Ik tikte haar op haar schouder en zei mijn zinnetje:D ze antwoordde heel aardig: ''nee (ik::fuu:), misschien dat je me hier wel is eerder gezien hebt?:)'' (vroeg ze me vragend)
Dit was voor mij iig het teken dat ze wel verder wilde praten, want ze praatte heel lief en geïnteresseerd iig. Ik was echter zo zenuwachtig en kon op dat moment niks meer verzinnen, dus ik zei: ''nee, ik kom hier niet zo vaak'' en liep weg:o (FUUUUU!).
Haha dat was wel stom ja, maargoed van dat soort fouten leer je in het vervolg zal je dat niet meer doen (hoop ik). Dat zij toch het gesprek wou voortzetten is toch ook al een compliment:)
Kan je toch zien dat het eigenlijk niet zo'n big deal is om een meid aan te spreken, af en toe moet je niet denken maar doen!

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Haha interessant, ik heb zelf al heel wat PUA boeken gelezen.
Maar jij hebt je er ook aardig in verdiept als ik het zo zie hoe je een neg uitlegt (heb exact hetzelfde in een boek gelezen)

Terug
Naar boven