XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
Maar het is wel zo, doordat jij haar uiterlijk wat inferieur vind voel je jezelf wel zekerder. En je gebruikt haar niet, als zij er toch ook plezier aan heeft. :)

Niemand verplicht je iets hoor, maar blijf wel realistisch. Wat voor cijfer zou je haar geven qua uiterlijk, en hoe zie jij jezelf? Als je pas tevreden bent wanneer je een 8 aan de haak krijgt, ben je denk ik nog veel zenuwachtiger omdat de 'stakes' hoger liggen.

edit: en idd, zou op z'n minst een sms sturen zodat zij weet waar ze aan toe is. je zult je vast ook beter voelen dan.

Ik voel me er ook echt k*t over. Ik stuur haar wel een smsje:) Had ik nog niet aan gedacht. bedankt voor de tip hierboven;)

Je had haar verteld dat je weggegaan was omdat je haar TE LEUK vond.

De waarheid ligt echter anders toch?
Teminse kan me herinneren dat je nog hier op het forum aan gaf dat het toch anders ligt..

Verzamel dan de moed een keuze nu te maken, eerlijk te zijn tegen haar, want je speelt nu inderdaad met haar gevoelens en dat heeft ze niet verdient toch?

• Topic Starter Topic Starter
Je had haar verteld dat je weggegaan was omdat je haar TE LEUK vond.

De waarheid ligt echter anders toch?
Teminse kan me herinneren dat je nog hier op het forum aan gaf dat het toch anders ligt..

Verzamel dan de moed een keuze nu te maken, eerlijk te zijn tegen haar, want je speelt nu inderdaad met haar gevoelens en dat heeft ze niet verdient toch?

Dat heeft ze zeker niet verdiend. Ik probeerde dat als smoes te gebruiken man, dat ik haar leuk vond. Het was juist de bedoeling om daardoor haar niet k*t te laten voelen. Ik had gedacht dat ze me wel weird zou vinden erna en niks meer van zich zou laten horen. Domme zet inderdaad.

Je hoeft je ook niet schuldig te voelen, maar het is wel van belang dat "het gebeuren" goed word afgehandeld.

Tja, het is moeilijk, als je je er niet prettig bij voelt is het een slecht idee om door te gaan.
Maar het kan ook zijn dat je voorgevoel je de foute weg opwijst en je daardoor kiest om je toch terug te trekken van bepaalde zaken waar je met achteraf nadenken toch tot de conclusie komt dat je meer plezier had had je wel bepaalde dingen geprobeerd. (heb ik tenminste)

Maar je moet niet denken dat als je verder met haar wilt gaan je 3 maanden aan haar vast zit ofzo, je kunt er elk moment uitstappen wanneer jij dat wilt.

Dus je moet toch gewoon doen wat je het liefste wil, maar je moet wel bedenken dat die onzekerheid van jou als een soort gif kan inwerken op je voorgevoel waardoor je dingen kiest die je uiteindelijk toch niet zou willen kiezen.

nooit gedacht aan creatine eventueel kuur? :P

thuis kan je perfect trainen hoor als je alles hebt XD

Oja, en de ballen om te gaan trainen natuurlijk :windup:

Als dat het geval was bij NewMe dan zou hij niet naar een gym willen, of wel?

Een gym is sowieso beter, je moet wle heel veel spul hebben wil je een homegym met een sportschool vergelijken.

Daarnaast kan het ook geen kwaad mensen tegen te komen die dezelfde sport beoefenen.

Een gym is sowieso beter, je moet wle heel veel spul hebben wil je een homegym met een sportschool vergelijken.

Daarnaast kan het ook geen kwaad mensen tegen te komen die dezelfde sport beoefenen.

Volledig mee eens - daarom doe ik ook 1 op de 3 trainingen thuis (en niet meer).

In de meeste gyms staat troep die je niet nodig hebt.

Terug
Naar boven