XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

rare gast :roflol:

je vergelijkt creatine met een kuur?

Als je een tijdje creatine gaat nemen is dat toch een creatinekuurtje? Kan je best zo noemen hoor. Of denk je ook dat ze in die dure kuurorden alleen maar AAS in die huisvrouwtjes spuiten?

Natuurlijk niet. In iedere gym staat wel troep die je nooit gebruikt.

En dit argument maakt een gemiddelde homegym een betere optie dan de sportschool?

Meeste mensen hebben toch geen ruimte voor wat apparaten die toch wel eens nuttig kunnen zijn ter afwisseling.

gaat om in welke context hij het zegt mc

En dit argument maakt een gemiddelde homegym een betere optie dan de sportschool?

Meeste mensen hebben toch geen ruimte voor wat apparaten die toch wel eens nuttig kunnen zijn ter afwisseling.

Ja, omdat je in je homegym geen last heb van andere mensen, altijd open, eigen muziek. Dat zijn de grote voordelen.

Apparaten heb je niet nodig als je dingen hebt die ik eerder opnoemde, maargoed zinloze discussie dit.

Ja, omdat je in je homegym geen last heb van andere mensen, altijd open, eigen muziek. Dat zijn de grote voordelen.

Apparaten heb je niet nodig als je dingen hebt die ik eerder opnoemde, maargoed zinloze discussie dit.

Apparaten, vooral cables kunnen een goede toevoeging of afwisseling zijn, maar inderdaad zinloos dit uit te leggen aan jou.

• Topic Starter Topic Starter
Een gym is sowieso beter, je moet wle heel veel spul hebben wil je een homegym met een sportschool vergelijken.

Daarnaast kan het ook geen kwaad mensen tegen te komen die dezelfde sport beoefenen.

dus dat;) en ik heb niet alle spullen thuis:)

en creatine...daar begin ik sowieso niet aan. Eerst mijn voeding en training 100% in orde krijgen.

oow en home gym is sowieso geen optie, aangezien ik op kamer ga en ik denk niet dat ik zoveel spullen op mijn kamertje kwijt kan XD

Laatst bewerkt:
dus dat;) en ik heb niet alle spullen thuis:)

en creatine...daar begin ik sowieso niet aan. Eerst mijn voeding en training 100% in orde krijgen.

Verstandige keuze :)

Wanneer hak je de knoop door en ga je naar de sportschool?
Angst zit toch tussen je oren dan dat er echt een sterk fundament voor is.

Ook wel benieuwd hoe nu zit tussenm jou en dat meisje, wat is er gebeurd de laatste dagen.

Verstandige keuze :)

Wanneer hak je de knoop door en ga je naar de sportschool?
Angst zit toch tussen je oren dan dat er echt een sterk fundament voor is.

Ook wel benieuwd hoe nu zit tussenm jou en dat meisje, wat is er gebeurd de laatste dagen.

Sportschool: vanaf september ga ik in Amsterdam studeren. Ik heb echter nog geen kamer, dus dat kan nog wel een 3 a 4 maandjes duren. Maar in ieder geval ben ik van plan om sportschool te zoeken in september/oktober in Amsterdam zelf (misschien die van de uni, maar ik moet daar maar is gaan kijken).

Meisje: ik heb het advies hierboven gevolgd en heb haar duidelijkheid geboden. Niks meer gehoord van dr en ik heb niks meer van me laten horen.

In Amsterdam heb je wel mooie sportscholen.

Neem aan dat je gezegd hebt tegen het meisje dat je niet verder wilt dus.

Suf :P Maar wel de enige keuze waar je helemaal achterstaat zo te horen.

*bergt zijn popcorn weer op*

:roflol: Dan is er een meisje die je best ziet zitten, wijs je haar keihard af. You go playah.

Jaa nouja zo af en toe heb ik er ook spijt van:p ik kan namelijk niet 100% onderscheiden of mijn angst een rol heeft gespeeld in de beslissing.

Echter als ik naar mezelf kijk, ben ik ook helemaal niet klaar voor een chick. Ik was vandaag weer de stad in en ik durfde WEER geen kleren te passen. Het begint me echt te irriteren nu. Ik doe elke keer m'n best en ga met volle moed naar de stad, maar ik durf bij sommige winkels niet eens naar binnen. De reden is nog steeds denk ik, dat ik bang ben ervoor dat mensen mij afkeuren ( te mager) zoals vroeger. Maar ik durf niet eens schoenen te gaan passen enzo. Het is een bepaald gevoel, angst, die door mij heen gaat en met echt angst aanjaagt voor anderen. Sociale angst heet zoiets, maar is moeilijk te beschrijven.

En het punt is dat mijn studie begint enzo en ik ben echt bang om weer te falen door de angst.
Als ik hier al bang voor ben, dan zijn chicks wel ver weg denk ik.

Je bent bang om kleding te passen? Waar ben je bang voor dan? :scratch:

Je bent bang om kleding te passen? Waar ben je bang voor dan? :scratch:

Ik ben over het algemeen sowieso bang voor ruimtes waar veel mensen zijn. Ik weet ook niet 100% waar ik dan bang voor ben. Ogen die op me gericht zijn (al weet ik dat mensen niet kijken) en de oordeel van anderen (die is altijd heeel hard geweest richting mij). Mijn gewicht is de grootste issue. oow en (mooie) vrouwen. ja klinkt raar. Maar als er een mooie meid in een winkel werkt, dan ben ik de laatste die daar naar binnen durft:(

Laatst bewerkt:
op een forum zitten ook veel mensen en blijkbaar ben je ook niet bang ?

Terug
Naar boven