- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Natuurlijk niet. In iedere gym staat wel troep die je nooit gebruikt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Natuurlijk niet. In iedere gym staat wel troep die je nooit gebruikt.
Als je een tijdje creatine gaat nemen is dat toch een creatinekuurtje? Kan je best zo noemen hoor. Of denk je ook dat ze in die dure kuurorden alleen maar AAS in die huisvrouwtjes spuiten?
En dit argument maakt een gemiddelde homegym een betere optie dan de sportschool?
Meeste mensen hebben toch geen ruimte voor wat apparaten die toch wel eens nuttig kunnen zijn ter afwisseling.
Ja, omdat je in je homegym geen last heb van andere mensen, altijd open, eigen muziek. Dat zijn de grote voordelen.
Apparaten heb je niet nodig als je dingen hebt die ik eerder opnoemde, maargoed zinloze discussie dit.
Een gym is sowieso beter, je moet wle heel veel spul hebben wil je een homegym met een sportschool vergelijken.
Daarnaast kan het ook geen kwaad mensen tegen te komen die dezelfde sport beoefenen.
en ik heb niet alle spullen thuis
dus daten ik heb niet alle spullen thuis
en creatine...daar begin ik sowieso niet aan. Eerst mijn voeding en training 100% in orde krijgen.

Verstandige keuze
Wanneer hak je de knoop door en ga je naar de sportschool?
Angst zit toch tussen je oren dan dat er echt een sterk fundament voor is.
Ook wel benieuwd hoe nu zit tussenm jou en dat meisje, wat is er gebeurd de laatste dagen.
In Amsterdam heb je wel mooie sportscholen.
neem aan dta je egzegd hebt tegen het meisje dat je niet verder wilt dus.

Meisje: ik heb het advies hierboven gevolgd en heb haar duidelijkheid geboden. Niks meer gehoord van dr en ik heb niks meer van me laten horen.
Dan is er een meisje die je best ziet zitten, wijs je haar keihard af. You go playah.Dan is er een meisje die je best ziet zitten, wijs je haar keihard af. You go playah.

Dan is er een meisje die je best ziet zitten, wijs je haar keihard af. You go playah.
ik kan namelijk niet 100% onderscheiden of mijn angst een rol heeft gespeeld in de beslissing. Je bent bang om kleding te passen? Waar ben je bang voor dan?![]()