XXL Nutrition

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Ik ben over het algemeen sowieso bang voor ruimtes waar veel mensen zijn. Ik weet ook niet 100% waar ik dan bang voor ben. Ogen die op me gericht zijn (al weet ik dat mensen niet kijken) en de oordeel van anderen (die is altijd heeel hard geweest richting mij). Mijn gewicht is de grootste issue. oow en (mooie) vrouwen. ja klinkt raar. Maar als er een mooie meid in een winkel werkt, dan ben ik de laatste die daar naar binnen durft:(

Die vrouwen helpen je alleen maar om wat extra cash binnen te halen. Als iedereen dacht zoals jij hadden ze geen baan. Die zijn blij om jou spul aan te smeren. ;)

Anders bestel je je kleding online?

Je moet gewoon naar een kledingzaak gaan en vragen of een medewerkster je helpt met kleding uitzoeken dikke win win situatie

Je moet gewoon naar een kledingzaak gaan en vragen of een medewerkster je helpt met kleding uitzoeken dikke win win situatie

Of een lekkere chick op straat, nog beter. :thumbup: Die medewerkster doet het omdat je een klant bent. Een chick op straat doet het waarschijnlijk omdat ze je aantrekkelijk vindt.

• Topic Starter Topic Starter
Of een lekkere chick op straat, nog beter. :thumbup: Die medewerkster doet het omdat je een klant bent. Een chick op straat doet het waarschijnlijk omdat ze je aantrekkelijk vindt.

haha. als ik dat zou durven, dan zou ik ook wel mijn eigen kleding durven te kopen/passen hoor;)

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Anders bestel je je kleding online?

dat werkt niet zo goed denk ik, want kleren passen is toch wel altijd handig.

Daarnaast is het ook zo, dat dit iets is, waar ik gewoon tegen moet vechten. Ik heb mezelf gewoon voorgenomen om zolang door te gaan tot ik van die sociale angst af ben. Ik ga het blijven proberen en langzamerhand zal het wel beter gaan denk ik. Ik ga morgen gewoon weer denk ik een of andere stad pakken:)

Je bent wel egoïstisch trouwens, om te denken dat iedereen steeds op jou let. :D

dus dat:p

maar ik denk dan aan negatieve aandacht he:o uitlachen, nare reacties enz.

Ik snap het wel. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Wat ik echter probeer aan te geven is dat het onzin is. Normaal gesproken interesseert niemand zich voor een onbekende.

Zit allemaal tussen de oren man. Verstand op nul en gaan. Het kan echt niemand boeien dat je mager bent of niet, je wordt heus niet beoordeeld, in de gaten gehouden oid, dat verbeeld jij je alleen maar :)

Hoe gaat het met eten trouwens? Je staat al een tijdje op 63 kg.

Zit allemaal tussen de oren man. Verstand op nul en gaan. Het kan echt niemand boeien dat je mager bent of niet, je wordt heus niet beoordeeld, in de gaten gehouden oid, dat verbeeld jij je alleen maar :)
Hoe gaat het met eten trouwens? Je staat al een tijdje op 63 kg.

ja idd. morgen ga ik het gewoon weer proberen. nu met verstand op nul:P

Ik zit nu zo rond de 64 hoor, maar het gaat niet snel genoeg vind ik. Reden: er zijn dagen dat ik gewoon niet goed genoeg eet en train (komt weer doordat ik me af en toe zwaar k*t voel). Ik hoop toch zsm een sportschool te pakken en hoop daarmee extra push te krijgen (misschien dat ik met een vriend van mij ga trainen, dat zou denk ik wel fijn zijn in het begin).

Ik denk dat ik me toch een stuk beter ga voelen als ik eenmaal 70 kilo ofzo weeg:)

ja idd. morgen ga ik het gewoon weer proberen. nu met verstand op nul:P

Ik zit nu zo rond de 64 hoor, maar het gaat niet snel genoeg vind ik. Reden: er zijn dagen dat ik gewoon niet goed genoeg eet en train (komt weer doordat ik me af en toe zwaar k*t voel). Ik hoop toch zsm een sportschool te pakken en hoop daarmee extra push te krijgen (misschien dat ik met een vriend van mij ga trainen, dat zou denk ik wel fijn zijn in het begin).

Ik denk dat ik me toch een stuk beter ga voelen als ik eenmaal 70 kilo ofzo weeg:)

als je 70 weegt kan het helpen maar verwacht niet dat je dan opeens normaal bent. je moet het vanbinnen "op orde" brengen. lees "de kracht van het nu" van Eckhart Tolle eens bijvoorbeeld.

70 kg moet geen enkel probleem zijn, maar hoe train/eet je nu dan?

als je 70 weegt kan het helpen maar verwacht niet dat je dan opeens normaal bent. je moet het vanbinnen "op orde" brengen. lees "de kracht van het nu" van Eckhart Tolle eens bijvoorbeeld.

nee precies, maar ik verwacht dat ik dan meer de kleren kan dragen die ik wil enzo en dat scheelt toch wel hoor. Ik durf nou bijv. niet in een shirt rond te lopen, maar met ietwat grotere armen zou ik dat wel durven denk ik.

Ik heb dat boek trouwens gekocht en ga hem lezen:)

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

70 kg moet geen enkel probleem zijn, maar hoe train/eet je nu dan?

Ik train volgens het schema dat ergens op de eerste pagina staat.
Voor het eten heb ik nog niet echt een schema, maar probeer zoveel mogelijk te eten. Ik ga wel een een voeding schema maken, zodra ik de sportschool in ga. dan ga ik namelijk ook 3/4 liter melk enzo drinken en wil serieus gains gaan maken.

Ik train volgens het schema dat ergens op de eerste pagina staat.
Voor het eten heb ik nog niet echt een schema, maar probeer zoveel mogelijk te eten. Ik ga wel een een voeding schema maken, zodra ik de sportschool in ga. dan ga ik namelijk ook 3/4 liter melk enzo drinken en wil serieus gains gaan maken.

Schema qua trainen vind ik erg beperkt, mag nog wel wat aan gesleuteld worden.

Gains maken op melk?
Melk mag best onderdeel zijn, maar zorg wel dat er flink kip/biefstuk/tartaar/zalm/makreel/tonijn en in de avond kwark in je schema zit.

Wat gezonde vetten en koolh complex proberen te houden, als bruine basmati rijst, zilvervliesrijst en volkoren pasta, eventueel grof volkoren brood.

Gains maken op melk?
Melk mag best onderdeel zijn, maar zorg wel dat er flink kip/biefstuk/tartaar/zalm/makreel/tonijn en in de avond kwark in je schema zit.

Wat gezonde vetten en koolh complex proberen te houden, als bruine basmati rijst, zilvervliesrijst en volkoren pasta, eventueel grof volkoren brood.

melk als aanvulling;) schema gaat zeker veranderen:)

Neem anders een kijkje op wehkamp.nl. staat genoeg slimfit spul op dat je perfect past denk ik :) Ik haal daar ook altijd mijn kleding weg, behalve schoenen en broeken.

haha. als ik dat zou durven, dan zou ik ook wel mijn eigen kleding durven te kopen/passen hoor;)
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, ze moet toch wel aardig doen;)
En waarom zou een meid zonder reden gemeen tegen je doen? De gene die dat doen wil je toch liever niet kennen

Gains maken op melk?

je kan best gains maken op 4liter melk

dan meer gericht op de kilo's die je aankomt
erg snel en erg makkelijk

je kan best gains maken op 4liter melk

dan meer gericht op de kilo's die je aankomt
erg snel en erg makkelijk

Ik begin toch meer en meer te denken dat melk maar crap is. Arnold had gelijk, melk is voor baby's (letterlijk dan).
Ga beter een deftig stuk vlees of vis eten. Ook niet zuinig zijn met eieren.

Aankomen moet je zeker (net zoals ik:rolleyes:), maar je moet er ook niet in overdrijven. Als je consequent genoeg eet en je traint hard dan is tot 500gr per week aankomen netjes.

Ik ken het ook, denken dat mensen je aankijken. En je hebt wel gelijk, veel mensen kijken je dan ook aan. Maar dat is dan eerder onbewust, de zintuigen van mensen hebben nood aan prikkels (denk maar aan geluidsdichte en donkere ruimte, kom je zot in). Mensen observeren je niet, slechts een vluchtige blik neemt je waar.
En ja als je begint rond je te kijken zie je overal mensen even naar je kijken, het grootste deel kijkt zogezegd vlug weg en anderen blijven kijken omdat je oogcontact hebt gevonden (wie het langst blijft kijken domineert de andere). Het lijkt alsof ze je allemaal aan het observeren zijn.
Daarnaast vermoed ik wel dat iedereen ook wat denkt over jouw, heel vluchtig, maar dan ook weer onbewust.

Dus het is allemaal niets om je zorgen over te maken. Beter dat mensen een mening over je hebben dan dat ze je niet zien staan en je als lucht voor hen bent!

Terug
Naar boven