AndroidHealthClinic

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Ik begin toch meer en meer te denken dat melk maar crap is. Arnold had gelijk, melk is voor baby's (letterlijk dan).
Ga beter een deftig stuk vlees of vis eten. Ook niet zuinig zijn met eieren.

Aankomen moet je zeker (net zoals ik:rolleyes:), maar je moet er ook niet in overdrijven. Als je consequent genoeg eet en je traint hard dan is tot 500gr per week aankomen netjes.

Ik ken het ook, denken dat mensen je aankijken. En je hebt wel gelijk, veel mensen kijken je dan ook aan. Maar dat is dan eerder onbewust, de zintuigen van mensen hebben nood aan prikkels (denk maar aan geluidsdichte en donkere ruimte, kom je zot in). Mensen observeren je niet, slechts een vluchtige blik neemt je waar.
En ja als je begint rond je te kijken zie je overal mensen even naar je kijken, het grootste deel kijkt zogezegd vlug weg en anderen blijven kijken omdat je oogcontact hebt gevonden (wie het langst blijft kijken domineert de andere). Het lijkt alsof ze je allemaal aan het observeren zijn.
Daarnaast vermoed ik wel dat iedereen ook wat denkt over jouw, heel vluchtig, maar dan ook weer onbewust.

Dus het is allemaal niets om je zorgen over te maken. Beter dat mensen een mening over je hebben dan dat ze je niet zien staan en je als lucht voor hen bent!

naja toch van 68 naar 85 kilo gegaan door 4 liter volle melk per dag te drinken
no problemo

no problemo

Het gaat me er gewoon om dat ik eerst dacht van; ja melk wordt gebruikt om baby's te voederen, dus het zal veel goeie voedingsstoffen hebben en van hoge kwaliteit zijn.
Maar bij volwassenen zijn de effecten helemaal niet zo gunstig, integendeel (slijmvorming, ...)

Btw, je kan ook gainen op mcDo fzo, maar dat is gewoon je gezondheid in gedrang brengen.

Melk is prima bulkvoer!

no problemo
4liter volle melk per dag? Godver haha :p.

Ik begin al dikke puisten te krijgen als ik van 1L naar 2L ga, heb jij daar geen last van gehad ? Of ligt dat puisten krijgen per persoon anders?

4liter volle melk per dag? Godver haha :p.

Ik begin al dikke puisten te krijgen als ik van 1L naar 2L ga, heb jij daar geen last van gehad ? Of ligt dat puisten krijgen per persoon anders?

Naja at erbij echt heel erg gezond
smeerde me gezicht in met clearasil en gebruikte reinigende doekjes
slikte ook biergist en ging iedere dag 10 minuten in de zon

nooit een puistje gehad
je kan ze beter voorkomen

ging ook van 70 naar 84 door 4liter melk binnen 3 maand, het is echt SUPER bulk spul. Puisten mja, kreeg er wel last van.. maar ja dan moet je gewoon je gezicht grondiger schoonmaken en denken van **** it, wil ik nou gainen of gewoon blijven k*tt3n.
je krijgt echt een HOOP cal. per dag binnen, en natuurlijk ook vocht, was wel een beetje bloated na die 3 maand, ong. 18% bf.. maar dan heb je wel een goede basis. sucess

In melk zit veel suiker (lactose) dus dat is niet ideaal.
Als je er niet dikker van word kan je er best wat van nemen.

18% wil ik geen goeie basis noemen, maar pure puinhoop, heb je niks aan.
Bulken/cutten, je kan prima vanaf 10% 12% vet spieren gainen, kwestie van de juiste voeding.

Ik kom persoonlijk goed aan door veel melk te drinken. Ik krijg er wel veel puistjes door maar af en toe een zonnebank doet wonderen :p

melk als aanvulling;) schema gaat zeker veranderen:)

4L is een flinke aanvulling idd lol.

+1

Bulken/cutten, je kan prima vanaf 10% 12% vet spieren gainen, kwestie van de juiste voeding.

Hij bedoelde denk ik veel spier bijgekomen maar ook vet tot 18%, hij bestempeld het op 18% zitten niet als goede basis hoor :P

Hij bedoelde denk ik veel spier bijgekomen maar ook vet tot 18%, hij bestempeld het op 18% zitten niet als goede basis hoor :P

Als je van grote hoeveelheden melk geen vet aankomt is dat meer mazzel dan wijsheid.
4 liter, heb je al 160 gram lactose ongeveer binnen en dat is helemaal niet nodig.

Het punt is dat er veel betere voeding is, dus waarom dan aan liters melk vasthouden?

Omdat het goedkoop en makkelijk is :P

Inderdaad, haha 4 liter volle melk drinken, ongeveer 175 gram suikers..

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

En 100 gram verzadigde vetten, ga dan gewoon naar de mac elke dag

Sinds ik elke dag 4kg van de mac eet....

Daarom is hij er geplaatst he. Ik wil niet dat mensen verkeerde verwachtingen hebben.
Maar het is ook wel serieus bedoelt. Want ik denk dat als je 4liter melk per dag drinkt, dan kom je wel aan. Maar je blijft dit niet de hele tijd doen (neem ik aan), dus kan je dan niet beter oefenen met meer en goed eten?

Daarom is hij er geplaatst he. Ik wil niet dat mensen verkeerde verwachtingen hebben.
Maar het is ook wel serieus bedoelt. Want ik denk dat als je 4liter melk per dag drinkt, dan kom je wel aan. Maar je blijft dit niet de hele tijd doen (neem ik aan), dus kan je dan niet beter oefenen met meer en goed eten?

Je zegt het zelf al he, je moet op een zo gezond en effectief mogelijke manier je voeding nemen.

Neem zelf helemaal geen melk meer tot ik droog ben in ieder geval.
Helaas gaat dit wel ten koste van de smaak van shakes. :(:P

Je zegt het zelf al he, je moet op een zo gezond en effectief mogelijke manier je voeding nemen.

Neem zelf helemaal geen melk meer tot ik droog ben in ieder geval.
Helaas gaat dit wel ten koste van de smaak van shakes. :(:P

Ik vind het zelf ook nog redelijk te drinken met magere drinkyoghurt oid. Of gaat dat je ook al weer te ver? Want drink je het nu met water? Heb ik zelf 1x geprobeerd, geen succes.

Ik vind het zelf ook nog redelijk te drinken met magere drinkyoghurt oid. Of gaat dat je ook al weer te ver? Want drink je het nu met water? Heb ik zelf 1x geprobeerd, geen succes.

Ik drink het inderdaad met water, wat glutamine en leucine erbij (ook geen smaakmakers) + havermout.

Vind ook niet lekker, maar is te doen.
Brinta op waterbasis ging me overigens wel wat te ver, dus kwak nu havermout door me ochtendshake.

Shake na trainen is dan whey, leucine, glutamine en peptopro.

In melk zit veel suiker (lactose) dus dat is niet ideaal.
Als je er niet dikker van word kan je er best wat van nemen.

Lactose word je niet dik van. Lactose is geen monosacharide, maar een disacharide en dus complexer dan bvb fructose of suiker (niet te verwarren met suikers). Daarnaast heeft lactose een lage GI waarde, en zal dus geen schommelingen teweeg brengen in je suikerspiegel, wat dus een overvloed aan insuline voorkomt (die je wel krijgt van snelle suikers ~ de meeste monosacharide muv fructose). Geen insulinepiek betekend geen stimulatie voor je vetopslag. Daarnaast bevat zuivel calcium wat op zijn beurt weer goed is voor je vetverbranding ;)

Kortom.. drink your milk boy.

Lactose word je niet dik van. Lactose is geen monosacharide, maar een disacharide en dus complexer dan bvb fructose of suiker (niet te verwarren met suikers). Daarnaast heeft lactose een lage GI waarde, en zal dus geen schommelingen teweeg brengen in je suikerspiegel, wat dus een overvloed aan insuline voorkomt (die je wel krijgt van snelle suikers ~ de meeste monosacharide muv fructose). Geen insulinepiek betekend geen stimulatie voor je vetopslag. Daarnaast bevat zuivel calcium wat op zijn beurt weer goed is voor je vetverbranding ;)

Kortom.. drink your milk boy.

Dat maakt het nog geen goede suiker, maar als jij een voorstander bent van 4liter melk drinken ga gerust je gang.

Overigens zit er ook nog CLA in de melk, maar of calcium en CLA het tot een goed product maken om vele liters van te drinken zet ik toch me vraagtekens bij.

Normale hoeveelheden melk drinken is natuurlijk prima.
Toch kan het verstandig zijn voor droog trainen te vermijden, het geen ik nu doe.

Terug
Naar boven