- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik begin toch meer en meer te denken dat melk maar crap is. Arnold had gelijk, melk is voor baby's (letterlijk dan).
Ga beter een deftig stuk vlees of vis eten. Ook niet zuinig zijn met eieren.
Aankomen moet je zeker (net zoals ik), maar je moet er ook niet in overdrijven. Als je consequent genoeg eet en je traint hard dan is tot 500gr per week aankomen netjes.
Ik ken het ook, denken dat mensen je aankijken. En je hebt wel gelijk, veel mensen kijken je dan ook aan. Maar dat is dan eerder onbewust, de zintuigen van mensen hebben nood aan prikkels (denk maar aan geluidsdichte en donkere ruimte, kom je zot in). Mensen observeren je niet, slechts een vluchtige blik neemt je waar.
En ja als je begint rond je te kijken zie je overal mensen even naar je kijken, het grootste deel kijkt zogezegd vlug weg en anderen blijven kijken omdat je oogcontact hebt gevonden (wie het langst blijft kijken domineert de andere). Het lijkt alsof ze je allemaal aan het observeren zijn.
Daarnaast vermoed ik wel dat iedereen ook wat denkt over jouw, heel vluchtig, maar dan ook weer onbewust.
Dus het is allemaal niets om je zorgen over te maken. Beter dat mensen een mening over je hebben dan dat ze je niet zien staan en je als lucht voor hen bent!
naja toch van 68 naar 85 kilo gegaan door 4 liter volle melk per dag te drinken
no problemo

), maar je moet er ook niet in overdrijven. Als je consequent genoeg eet en je traint hard dan is tot 500gr per week aankomen netjes.
.
schema gaat zeker veranderen