MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
ik zie dat dat 4 liter hier voor een heel discussie heeft gezorgd. Het is gebaseerd op GOMAD (http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/).

Dat werd me in ieder geval aangeraden door een paar mensen in dit topic en het leek mee een goed iets.

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Net terug van de stad trouwens en vandaag ging het eidenlijk een stuk beter. Ik heb heel wat winkels gecheckt en hier en daar dingen gepast. Heel tevreden dus:D

NewMe,

Weet niet wat je budget is, maar je kan beter je vlees en vis hoog houden, daarnaast een litertje hooguit 2 litertjes melk drinken is zat.

NewMe,

Weet niet wat je budget is, maar je kan beter je vlees en vis hoog houden, daarnaast een litertje hooguit 2 litertjes melk drinken is zat.

Ik zat daar zelf ook aan te denken idd. rond de 2 liter melk en daarnaast lekker veel vis en kip.

traint die man nou al of is dit allemaal koffiepraat? ik zie nergens trainingen staan.

Ik ben net begonnen met het volgen van je log. Succes met het behalen van je doelen.
Jij komt openlijk uit voor je angsten en fobieën, je loopt er niet voor weg maar werkt eraan, Dat maakt jou log 1 van de meest hardcore logs van DBB.

Blijf trainen en ga zo door man

Laatst bewerkt:
haha. als ik dat zou durven, dan zou ik ook wel mijn eigen kleding durven te kopen/passen hoor;)

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

dat werkt niet zo goed denk ik, want kleren passen is toch wel altijd handig.

Daarnaast is het ook zo, dat dit iets is, waar ik gewoon tegen moet vechten. Ik heb mezelf gewoon voorgenomen om zolang door te gaan tot ik van die sociale angst af ben. Ik ga het blijven proberen en langzamerhand zal het wel beter gaan denk ik. Ik ga morgen gewoon weer denk ik een of andere stad pakken:)
Half jaar geleden woog ik nog 62 kilo bij 1m92. Nu tik ik tegen de 80. Wat ik wil zeggen is: ik begrijp wel hoe je je voelt. Ik heb lang hetzelfde gevoel gehad. Ook in winkels e.a. Nu ik zwaarder ben heb ik ook wel meer zelfvertrouwen en heb ik iets van "**** it, het maakt mij niet uit wat chicks van mij denken" en het vreemde is... Dat lijkt juist een averechts effect te hebben. Ik voel mij meer bekeken, in een positieve zin. Maakt niet uit of ik dat nu gewoon maar denk, of dat het inderdaad zo is. Punt is: meer zelfvertrouwen, en mensen zien dat.
Ik zou zo zeggen: als je eens in België passeert, kom dan eens langs leuven. (no homo) Chill stadje (meer een groot dorp dan een stad). ok chicks, niet de allerknapste maar dan voel je je minder geïntimideerd. Beetje klerenwinkels doen, op een chille manier chicks aanspreken. Laat maar iets weten ;)

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

nee precies, maar ik verwacht dat ik dan meer de kleren kan dragen die ik wil enzo en dat scheelt toch wel hoor. Ik durf nou bijv. niet in een shirt rond te lopen, maar met ietwat grotere armen zou ik dat wel durven denk ik.

Ik heb dat boek trouwens gekocht en ga hem lezen:)

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Ik train volgens het schema dat ergens op de eerste pagina staat.
Voor het eten heb ik nog niet echt een schema, maar probeer zoveel mogelijk te eten. Ik ga wel een een voeding schema maken, zodra ik de sportschool in ga. dan ga ik namelijk ook 3/4 liter melk enzo drinken en wil serieus gains gaan maken.
7
Ik heb verleden maand voor de eerste keer in mijn leven een short gekocht! Heb ik nooit gedragen omdat ik mijn benen niet durfde tonen :D

Half jaar geleden woog ik nog 62 kilo bij 1m92. Nu tik ik tegen de 80. Wat ik wil zeggen is: ik begrijp wel hoe je je voelt. Ik heb lang hetzelfde gevoel gehad. Ook in winkels e.a. Nu ik zwaarder ben heb ik ook wel meer zelfvertrouwen en heb ik iets van "**** it, het maakt mij niet uit wat chicks van mij denken" en het vreemde is... Dat lijkt juist een averechts effect te hebben. Ik voel mij meer bekeken, in een positieve zin. Maakt niet uit of ik dat nu gewoon maar denk, of dat het inderdaad zo is. Punt is: meer zelfvertrouwen, en mensen zien dat.
Ik zou zo zeggen: als je eens in België passeert, kom dan eens langs leuven. (no homo) Chill stadje (meer een groot dorp dan een stad). ok chicks, niet de allerknapste maar dan voel je je minder geïntimideerd. Beetje klerenwinkels doen, op een chille manier chicks aanspreken. Laat maar iets weten ;)

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

7
Ik heb verleden maand voor de eerste keer in mijn leven een short gekocht! Heb ik nooit gedragen omdat ik mijn benen niet durfde tonen :D

Studeer jij ook in Leuven dan?:rolleyes:

waar train je dan?:cool:

Is idd een chill stadje:)

Studeer jij ook in Leuven dan?:rolleyes:

waar train je dan?:cool:

Is idd een chill stadje:)
Homegym, maar vanaf 15 september begin ik in die fitness in de shopping center (city fit?). Ik denk dat dat de enige is waar je nog wat deftig hardcore kan trainen en je niet belachelijk veel geld moet betalen omdat er een sauna, spinning, cardioapparaten, zonnebank,... bij inzitten.
Waar train jij?

Homegym, maar vanaf 15 september begin ik in die fitness in de shopping center (city fit?). Ik denk dat dat de enige is waar je nog wat deftig hardcore kan trainen en je niet belachelijk veel geld moet betalen omdat er een sauna, spinning, cardioapparaten, zonnebank,... bij inzitten.
Waar train jij?

Perfect, heel dbb komt naar cityfit fzo:roflol:

Er komt trouwens heel hoogstwaarschijnlijk een power rack in september;).

Ik train daar dus ook, toch als ik in Leuven ben.

Ik ben net begonnen met het volgen van je log. Succes met het behalen van je doelen.
Jij komt openlijk uit voor je angsten en fobieën, je loopt er niet voor weg maar werkt eraan, Dat maakt jou log 1 van de meest hardcore logs van DBB.

Blijf trainen en ga zo door man

Dankje:) hopelijk binnenkort ook trainingen in mijn log;)

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Bedankt man! Zal ik doen:) mooie progressie heb je gemaakt daar zeg. geeft me hoop:D

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Vandaag was ik naar de Efteling met de familie. Ik was gister avond SUPER zenuwachtig ervoor, want pretparken zijn altijd uber druk en ja...dat vermijd ik meestal. Toch uiteindelijk erheen gegaan en het ging allemaal redelijk goed:) in het begin voelde ik me wel erg onzeker en aangekeken, maar langzamerhand begon ik meer op mijn gemak te raken. Ik ben blij dat ik ben gegaan en het voelt weer als een stap in de goede richting.

Morgen een dagje introductie op de uni. Ik ben daar ook zenuwachtig voor eigenlijk. Ik probeer er zo positief mogelijk heen te gaan. Kijken hoe ik dat ervan af ga brengen:)

Dankje:) hopelijk binnenkort ook trainingen in mijn log;)

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Bedankt man! Zal ik doen:) mooie progressie heb je gemaakt daar zeg. geeft me hoop:D

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Vandaag was ik naar de Efteling met de familie. Ik was gister avond SUPER zenuwachtig ervoor, want pretparken zijn altijd uber druk en ja...dat vermijd ik meestal. Toch uiteindelijk erheen gegaan en het ging allemaal redelijk goed:) in het begin voelde ik me wel erg onzeker en aangekeken, maar langzamerhand begon ik meer op mijn gemak te raken. Ik ben blij dat ik ben gegaan en het voelt weer als een stap in de goede richting.

Morgen een dagje introductie op de uni.
Ik ben daar ook zenuwachtig voor eigenlijk. Ik probeer er zo positief mogelijk heen te gaan. Kijken hoe ik dat ervan af ga brengen:)

Ghehe, toen ik paar jaar terug introductie had op VU moesten we naar leidseplein verzamelen voor een of andere gare ontdekking van Amsterdam (wat ik al kende). Ik loop naar leidseplein en zie ze al staan met hun gekleurde VU shirtjes. Ben letterlijk omgekeerd, vrienden gebeld, en wezen chillen ergens anders.
Maar downside was dat ik niemand kende en niet wist welke klas ik kwam, rooster had e.d. Dus het is wel handig om te gaan.;) Veel plezier.
En vraagje trouwens: Je hebt toch thuis wel wat ijzer liggen? Waarom post je geen trainingen die je thuis doet?

Ghehe, toen ik paar jaar terug introductie had op VU moesten we naar leidseplein verzamelen voor een of andere gare ontdekking van Amsterdam (wat ik al kende). Ik loop naar leidseplein en zie ze al staan met hun gekleurde VU shirtjes. Ben letterlijk omgekeerd, vrienden gebeld, en wezen chillen ergens anders.
Maar downside was dat ik niemand kende en niet wist welke klas ik kwam, rooster had e.d. Dus het is wel handig om te gaan.;) Veel plezier.
En vraagje trouwens: Je hebt toch thuis wel wat ijzer liggen? Waarom post je geen trainingen die je thuis doet?

haha, ja die intro lijkt me echt heel saai idd. Het is eigenlijk een week lang, maar ik ga morgen alleen (want dan laten ze de uni zien enzo en het is handig om mn mentor groep te leren kennen). De rest van de week is het onzin en loop je hele dagen door Amsterdam voor niks. en mensen leer je daarna wel snel kennen denk ik (zeg ik uit ervaring van vorig jaar).

Ja ik train thuis inderdaad. ik had eerder aangegeven dat ik me een beetje schaam voor de lage gewichten die ik pak. Ook train ik momenteel niet heel regelmatig (want soms voelde ik me echt somber en wil ik nog wel is een paar dagen down zijn, wat nu gelukkig een stuk minder is). Zodra ik de sportschool in ga wil ik alle trainingen posten hier en zal ik 4/5 dagen in de week gaan trainen. Dan begint het serieuze werk.

wat een dom gelul zeg

Ok, duidelijk.
Je moet het zelf weten, maar achteraf gezien had ik het beter gevonden als ik die entreeweek had gedaan. Je zal tijdens de week je doodvervelen, maar je maakt iig wat meer contacten (ook met meisjes). En je weet al dat ze een beetje dezelfde interesses hebben als jij, dus gaat dat ook miss makkelijker.

Dat maakt het nog geen goede suiker, maar als jij een voorstander bent van 4liter melk drinken ga gerust je gang.

Heb ik gezegd dat ik een voorstander ben van 4 liter melk per dag? :rolleyes:
Het koolhydraat lactose veroorzaakt geen schommelingen in je suikerspiegel, en moet verteerd worden van een disarchide naar een monosacharide alvorens het gebruikt kan worden. All togher maakt het een prima koolhydraat om in normale hoeveelheden te consumeren

Dit topic hoort thuis op ellegirl?:D Denk dat die meiden je daar ook tips kunnen geven mbt je onzekerheid.

Nee alle gekkigheid op een stokje. Je moet gewoon durven durven durven... Gewoon vanaf 1 september aanmelden in een gym(meer mogelijkheden om te groeien) Gewoon durven doen. En verder alles vreten wat los en vastzit. No mercy! Niet bang zijn om die stappen te maken. Gewoon goed eten, dan komen die gewichten vanzelf. En gewoon je oefeningen post. Desnoods zet je er geen gewicht bij. Maar je kan wel tips krijgen wel oefeningen goed/minder goed etc. etc. zijn.

Die intro zou ik niet skippen. Uitstekende gelegenheid voor jou om vrienden/contacten te maken. En zorgen dat je geen eenling wordt.

Laatst bewerkt:
Heb ik gezegd dat ik een voorstander ben van 4 liter melk per dag? :rolleyes:
Het koolhydraat lactose veroorzaakt geen schommelingen in je suikerspiegel, en moet verteerd worden van een disarchide naar een monosacharide alvorens het gebruikt kan worden. All togher maakt het een prima koolhydraat om in normale hoeveelheden te consumeren

Nee, waarom vraag je dat? :rolleyes:
Het onderstaande heb ik ook al gezegd dus daar zijn we het over eens, melk is prima in normale hoeveelheden, dus wat is je punt, waar wil je heen boy?

Terug
Naar boven