Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Heb me doodverveeld tijdens de 2 intro's die ik heb gedaan (hbo & uni), maar bleek wel uitermate handig. Vooral naartoe gaan!

Haha introductie van de stad was ook lomp bij mij, zat in een groep met bijna alleen corpsballen dus halverwege weg gegaan omdat ik het sukkels vond.

Maar introductie van je studie zelf zou ik zeker heengaan, wel zo handig als je alvast je medestudenten kent. + het is ook fijn voor groepsopdrachten als je anderen kent.

• Topic Starter Topic Starter
http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs&feature=related

ik vond het wel een mooi video:)

Ik ben nou een paar dagen SUPER aan het eten en trainen en dan gebeurt er dit: mijn rug is gekneusd:( (een vriend dacht grappig te zijn en gaf me voor de grap een trap van achter, maar die kwam nogal verkeerd terecht).

Het is niet zo dat ik nu dood ga van de pijn, maar ik voel hem wel af en toe en volgens de huisarts is die gekneusd. Rug en benen laten staan voor kleine periode dan maar???

Trappen komen altijd verkeerd terecht omdat ze niet horen :roflol: lekkere vriend..

Als je kan trainen en er is niks gescheurd, gewoon trainen.
Moet je zelf een beetje kijken of het uit te houden is.

Beter door blijven trainen en aanvoelen hoe het gaat, dan stil zitten en de boel stijf laten worden...

Prima, nu kan je dit verhaal heel zielig aan een dame vertellen en daarna vragen of ze je rug wil masseren.

oow ik was het vergeten te melden, maar die 20 dagen zonder zijn ook al binnennnnn:D:cool: en nu ga ik proberen rustig aan te doen XD

oow ik was het vergeten te melden, maar die 20 dagen zonder zijn ook al binnennnnn:D:cool: en nu ga ik proberen rustig aan te doen XD

Gefeliciteerd :thumb:

Maarehh...I'll try means I'll fail :D

Die vriend van jou kan minstens een enorme ijsbeen terug verwachten of niet dan?

Gefeliciteerd :thumb:

Maarehh...I'll try means I'll fail :D

Die vriend van jou kan minstens een enorme ijsbeen terug verwachten of niet dan?

Wel hatelijk wat hij heeft gedaan, maar hij ging bijna huilen erna toen die zag dat ik pijn had enzo :p

en je hebt gelijk. Ik GA vanaf nu rustig aan doen:D

Wel hatelijk wat hij heeft gedaan, maar hij ging bijna huilen erna toen die zag dat ik pijn had enzo :p

en je hebt gelijk. Ik GA vanaf nu rustig aan doen:D

Dit is ook niet goed. Je onderbewustzijn kent enkel de tegenwoordige tijd, niet het verleden noch de toekomst.
Dus je zegt: Ik doe het rustig aan.;)

super log!!!

succes!

hoezo was het een ramp dan?
kan gebeuren, zeg even wat er niet goed ging, geven we je hier tips, en de volgende keer gaat het stukken beter!

het gaat je echt wel lukken hoor, kijk wat je al behaald hebt,

Gewoon doorgaan!

succes!

goedzo jongen je bent al ver gekomen

hoezo was het een ramp dan?
kan gebeuren, zeg even wat er niet goed ging, geven we je hier tips, en de volgende keer gaat het stukken beter!

het gaat je echt wel lukken hoor, kijk wat je al behaald hebt,

Gewoon doorgaan!

succes!

ja, het is echt een mind game man. op een gegeven moment gaat de gedachte door me heen van: ''ik ben te lelijk en die chicks moeten niks van me hebben''. Dan durf ik gewoon echt helemaal niks meer en als ik dan soort van afgewezen word door 1 chick, dan is dat wel de druppel meestal. Dan ga ik dat als bewijs zien van: ''zie je wel, ze moeten je allemaal niet hebben''.

probleem is ook dat ik het niet vaak genoeg probeer. Ik creëer als het ware geen kansen voor mezelf (spreek geen chicks aan en dergelijke, omdat ik bang ben dat ze me niet leuk vinden en dat ik ze lastig val enzo). Ik heb van nature al best weinig lef, wat super hatelijk is.

Ik ben me dus tot op bepaalde hoogte wel bewust van wat er fout gaat: Ik moet aan mijn gedachten gang werken (waar ik mee bezig ben) en ik moet meer lef tonen en vaker kansen creëren voor mezelf.

oow en ramp in de zin van...ben half depri geweest bijna de hele avond en heb dus geen leuke tijd gehad.

Eerst gewoon keihard benen trainen voor je uitgaat, lekkere testosteron boost:p.

Dan voel je je vast zelfverzekerder.

Eerst gewoon keihard benen trainen voor je uitgaat, lekkere testosteron boost:p.

Dan voel je je vast zelfverzekerder.

hmm ik ga het maar is een keer proberen:P

oow en soms sta ik naast een meisje en wil ik haar bijv. aanspreken, maar durf ik dat niet. 1 min. later spreekt een andere jonge haar wel aan en staan ze gezellig te babbelen en zo. Ik denk dat: ''ze vindt hem leuker dan ik'', maar de werkelijkheid is natuurlijk: hij probeert het, ik niet.

Laatst bewerkt:
Ben je al een beetje aan het aankomen trouwens?

Terug
Naar boven