MuscleMeat

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Aan je zelfvertrouwen blijven werken, dan komt de lef vanzelf.

Maak je niet te druk van je druk maken is nog nooit iemand beter geworden. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben je al een beetje aan het aankomen trouwens?

gaat de laatste 2 weken heel lekker inderdaad! Ik heb me alleen nog niet gewogen, dus zou niet weten hoeveel ik nu ong. weeg.

Het grappige is: laatste keer woog ik ong. 64 kilo en dat is dus ong. 8 kilo wat ik ben aangekomen sinds januari. Alleen heb ik het gevoel dat ik nog steeds precies hetzelfde eruit zie als toen qua lichaam. Ik hoor wel van mensen dat mn armen groter zijn geworden. ik ga wel weer fotos maken zodra ik 65 kilo weeg, dan kan ik kijken of er veranderingen zijn. Bij de 61 kilo, waren die veranderingen miniem.

gaat de laatste 2 weken heel lekker inderdaad! Ik heb me alleen nog niet gewogen, dus zou niet weten hoeveel ik nu ong. weeg.

Het grappige is: laatste keer woog ik ong. 64 kilo en dat is dus ong. 8 kilo wat ik ben aangekomen sinds januari. Alleen heb ik het gevoel dat ik nog steeds precies hetzelfde eruit zie als toen qua lichaam. Ik hoor wel van mensen dat mn armen groter zijn geworden. ik ga wel weer fotos maken zodra ik 65 kilo weeg, dan kan ik kijken of er veranderingen zijn. Bij de 61 kilo, waren die veranderingen miniem.

Ik ken het, iets meer dan 10 kg in een paar maanden en ik denk ook telkens.. Waar zit dat dan?! :P Maar mensen in de omgeving schijnen het idd wel te zien. Keep up the good work gast!

Je ziet jezelf meerdere keren per dag dus ga je eraan wennen waardoor je denkt dat er geen verschil is

Heb je beginnerspics gemaakt bro?

zo, 2 eerste dagen uni achter de rug.

Irritante is dat ik 4 uur in de trein zit en eigenlijk elke dag super lange dagen maak. Moest vanochtend om 5 uur opstaan en ben om 19 uur thuis gearriveerd. Ik ben bang dat zolang ik geen kamer heb, ik ook qua gewicht een beetje blijf hangen. het reizen is echt killing. Ik heb wel goed proberen te eten, want het laatste wat ik ga doen is gewicht verliezen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze dagen toch elke keer weer word geconfronteerd met mijn onzekerheid/sociale angst. na 2 jaar de keus gehad te hebben om thuis te blijven als ik me niet goed voelde, ben ik nu verplicht om de lessen te volgen en elke dag de deur uit te gaan. Misschien beter ook. Ik zat vandaag letterlijk te shaken toen we bij onze studie groep moesten gaan zitten (waarvan niemand elkaar kende). Ik heb wel gemerkt dat ik heel snel mezelf onder andere mensen plaats en hun boven mezelf.

Maandag meteen al een presentatie voor de klas :S zenuwachtig toch wel.

Laatst bewerkt:
zo, 2 eerste dagen uni achter de rug.

Irritante is dat ik 4 uur in de trein zit en eigenlijk elke dag super lange dagen maak. Moest vanochtend om 5 uur opstaan en ben om 19 uur thuis gearriveerd. Ik ben bang dat zolang ik geen kamer heb, ik ook qua gewicht een beetje blijf hangen. het reizen is echt killing. Ik heb wel goed proberen te eten, want het laatste wat ik ga doen is gewicht verliezen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze dagen toch elke keer weer word geconfronteerd met mijn onzekerheid/sociale angst. na 2 jaar de keus gehad te hebben om thuis te blijven als ik me niet goed voelde, ben ik nu verplicht om de lessen te volgen en elke dag de deur uit te gaan. Misschien beter ook. Ik zat vandaag letterlijk te shaken toen we bij onze studie groep moesten gaan zitten (waarvan niemand elkaar kende). Ik heb wel gemerkt dat ik heel snel mezelf onder andere mensen plaats en hun boven mezelf.

Maandag meteen al een presentatie voor de klas :S zenuwachtig toch wel.

1. Bereid je goed voor!
2. Je valt pas op als je laat zien dat je echt zenuwachtig bent enz.
3. Toen ik begon op de uni was het niveau van veel mensen qua papers schrijven en presenteren echt een drama! Dus zoals ik in punt 1 zeg: Bereid je goed voor, maak een leuke pp-presentatie en that's it.
Is het trouwens in je 1tje of met een groepje?
4. Ook al heb je geen zin, toch gaan! Doe je dit niet, wacht je hetzelfde lot als mij op de vu en loop je zo snel achter dat je stopt.;)

veel plezier:D

Ah joh, mijn klasgenoten zijn ook ruk op de hogeschool. Waarom ga je niet bij een relaxde studentenvereniging? Niet t koor ofzo, maar wat chill mensen leren kennen. Die mensen gaan daar naartoe om contacten op te doen. Niet om te flirten, maar gewoon maten maken.

Ah joh, mijn klasgenoten zijn ook ruk op de hogeschool. Waarom ga je niet bij een relaxde studentenvereniging? Niet t koor ofzo, maar wat chill mensen leren kennen. Die mensen gaan daar naartoe om contacten op te doen. Niet om te flirten, maar gewoon maten maken.

ga ik ook wel doen denk ik, maar ik moet eerst een kamer zien te vinden. Dat reizen is gewoon heel lastig. Hoop toch binnen nu en 2 maandjes sowieso een kamer te hebben.

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

1. Bereid je goed voor!
2. Je valt pas op als je laat zien dat je echt zenuwachtig bent enz.
3. Toen ik begon op de uni was het niveau van veel mensen qua papers schrijven en presenteren echt een drama! Dus zoals ik in punt 1 zeg: Bereid je goed voor, maak een leuke pp-presentatie en that's it.
Is het trouwens in je 1tje of met een groepje?
4. Ook al heb je geen zin, toch gaan! Doe je dit niet, wacht je hetzelfde lot als mij op de vu en loop je zo snel achter dat je stopt.;)

veel plezier:D
in mn eentje. Komt wel goed, moet toch om de 3 weken presenteren vanaf nu, dus het moet maar gaan wennen en ik zie het maar als een uitdaging.

Oow en stoppen met deze studie geen optie:P ik wil dit echt!

Is het zo moeilijk om een kamer te vinden dan, of zit je er meer mee om jezelf voor te stellen aan andere studenten met de kans dat je wordt afgewezen?

Anyway, succes met je presentatie maandag!

Is het zo moeilijk om een kamer te vinden dan, of zit je er meer mee om jezelf voor te stellen aan andere studenten met de kans dat je wordt afgewezen?

Anyway, succes met je presentatie maandag!

Wat hebben die twee dingen met elkaar te maken? Ik snap het niet helemaal:o

Maar, kamer vinden is idd nog niet zo makkelijk. Aangezien ik voorrang heb op dit moment, kan ik binnen nu en 2 maanden toch wel een kamer bemachtigen.

En dat gedeelte van mezelf voorstellen snapte ik niet helemaal.

Bedankt! ik ben redelijk goed voorbereid en het gaat goedkomen!

Maar, kamer vinden is idd nog niet zo makkelijk. Aangezien ik voorrang heb op dit moment, kan ik binnen nu en 2 maanden toch wel een kamer bemachtigen.

Ik denk dat hij bedoelt, dat je makkelijker een kamer vind als je veel mensen kent.

merendeel van de kamers in een studentenstad wordt namelijk via via verhuurt. Dus niet via makelaars en instanties. Hoe meer mensen je kent, hoe meer kans op een leuk huis;)

Ik denk dat hij bedoelt, dat je makkelijker een kamer vind als je veel mensen kent.

merendeel van de kamers in een studentenstad wordt namelijk via via verhuurt. Dus niet via makelaars en instanties. Hoe meer mensen je kent, hoe meer kans op een leuk huis;)
oow zo. ja dat is waar, maar ik heb nog maar 2 lesdagen gehad, dus zoveel mensen ken ik inderdaad nog niet;)

Omdat je nog geen kamer hebt, terwijl je al een paar maanden wist dat je op kamers ging. Kon zijn dat de drempel te hoog is om naar een kijkavond te gaan en wat te socializen met je potentieel toekomstige huisgenoten :)

presentatie gehad, en het ging goed:)
Ik ging er toch met de gedachten heen van: als je zenuwachtig gaat doen, dan val je JUIST meer op! dus heb ik dat maar niet gedaan.

Bedankt voor de tip Moraalridder;)

Zo simpel is het ;)

Precies, zo heb ik het ook gedaan. Iedereen maar zeuren dat het moeilijk is om in Utreg een kamer te vinden, mensen die van echt ver met OV naar de faculteit komen. Ik heb gewoon wat maten gebeld/gefacebooked. 1x op bezoek BAM kamer :p

Its no rocketscience :rolleyes:

Dan moet je zobiezo al wel een sociaal persoon zijn ;)

Terug
Naar boven