Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

• Topic Starter Topic Starter
nou...duim voor me aub...zaterdag ga ik bij een kamer kijken:D Een apatementje, met een vriend (jonge die ik jaartje ken) van mij, dus ook nog is best sociaal:P

en die jongen is ook erg in to trainen en dergelijke, dus het zou echt GEWELDIG zijn als het zou lukken.

Laatst bewerkt:
Update chick(:P):
Ik had toch beetje spijt, dus heb ik haar gesmst en het beetje goed gepraat. Nu na een weekje ofzo smsen heb ik gevraagd of ze van het weekend langs kan komen zodat we samen filmpje kunnen pakken op de bank:) nu kijken of het door gaat:D

Ik zag toevallig de naam van deze log onderaan mijn log staan en ik moet toegeven dat ik door de titel naar dit topic ben getrokken, ik dacht in eerste instantie dat het de titel een geintje was, maar toen ik begon aan het lezen van je startpost zat ik aan mijn laptop gekluisterd en gespannen te lezen.
Allereerst, DIEP RESPECT dat je er 100% voor durft uit te komen. Toegeven aan je problemen is de eerste stap, heel goed!

Ik ga je volgen en je heel veel succes wensen! Stap voor stap ga je er wel komen!

Ik zag toevallig de naam van deze log onderaan mijn log staan en ik moet toegeven dat ik door de titel naar dit topic ben getrokken, ik dacht in eerste instantie dat het de titel een geintje was, maar toen ik begon aan het lezen van je startpost zat ik aan mijn laptop gekluisterd en gespannen te lezen.
Allereerst, DIEP RESPECT dat je er 100% voor durft uit te komen. Toegeven aan je problemen is de eerste stap, heel goed!

Ik ga je volgen en je heel veel succes wensen! Stap voor stap ga je er wel komen!

Dankje:)

Ik moet alleen iets meer hardcore gaan trainen, maar ik HOOP dat de kamer die ik zaterdag ga bekijken goed genoeg is. Dan kan ik ook meteen een gym pakken in de buurt:D

Ik had toch beetje spijt, dus heb ik haar gesmst en het beetje goed gepraat. Nu na een weekje ofzo smsen heb ik gevraagd of ze van het weekend langs kan komen zodat we samen filmpje kunnen pakken op de bank:) nu kijken of het door gaat:D

Al bericht terug?

Nice! And again, een hele goede stap in de goede richting!

Het is in ieder geval geen nee! Goed bezig!

Goed man! Keep us posted :D

ja ze wilde voor morgen afspreken, maar dan kan ik zelf niet. Dus heb ik aangedrongen of ze gewoon zaterdag kan. Het wordt in ieder geval laat in de avond, maar ze laat het morgen weten zei ze;)

Heb je na lange tijd weer met dat meisje contact opgenomen waar je voor eerst mee gezoend had of heb ik wat gemist?

Waarschijnlijk hormonen:P

Heb dat ook wel gehad, dan denk je van ah **** deze chick. Maar dan denk je even later, damn ik heb nou wel zin om haar te nken.

Waarschijnlijk hormonen:P

Heb dat ook wel gehad, dan denk je van ah **** deze chick. Maar dan denk je even later, damn ik heb nou wel zin om haar te nken.

dus dat:P maar ik ben ook onzeker over het feit dat ik geen ''ervaring'' heb. Dus vond ik het wel stom van mezelf dat ik deze kans had laten gaan.

Ze heeft alleen nog niks van zich laten horen, dus....

kan je haar niet ergens 'toevallig' tegenkomen?
En anders ff tijd geven, en nog eens smsen (of nog beter:bellen)

Terug
Naar boven