- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Dan moet je zobiezo al wel een sociaal persoon zijn![]()
Haha, sorry hoor
Volgens mij is het belangrijker om niet à-sociaal te zijn tho.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je zobiezo al wel een sociaal persoon zijn![]()
Volgens mij is het belangrijker om niet à-sociaal te zijn tho.
Een apatementje, met een vriend (jonge die ik jaartje ken) van mij, dus ook nog is best sociaal
Ik zag toevallig de naam van deze log onderaan mijn log staan en ik moet toegeven dat ik door de titel naar dit topic ben getrokken, ik dacht in eerste instantie dat het de titel een geintje was, maar toen ik begon aan het lezen van je startpost zat ik aan mijn laptop gekluisterd en gespannen te lezen.
Allereerst, DIEP RESPECT dat je er 100% voor durft uit te komen. Toegeven aan je problemen is de eerste stap, heel goed!
Ik ga je volgen en je heel veel succes wensen! Stap voor stap ga je er wel komen!

Update chick():
Ik had toch beetje spijt, dus heb ik haar gesmst en het beetje goed gepraat. Nu na een weekje ofzo smsen heb ik gevraagd of ze van het weekend langs kan komen zodat we samen filmpje kunnen pakken op de banknu kijken of het door gaat
![]()
Nice! And again, een hele goede stap in de goede richting!Update chick():
Ik had toch beetje spijt, dus heb ik haar gesmst en het beetje goed gepraat. Nu na een weekje ofzo smsen heb ik gevraagd of ze van het weekend langs kan komen zodat we samen filmpje kunnen pakken op de banknu kijken of het door gaat
![]()
ja ze wilde voor morgen afspreken, maar dan kan ik zelf niet. Dus heb ik aangedrongen of ze gewoon zaterdag kan. Het wordt in ieder geval laat in de avond, maar ze laat het morgen weten zei ze

ja ze wilde voor morgen afspreken, maar dan kan ik zelf niet. Dus heb ik aangedrongen of ze gewoon zaterdag kan. Het wordt in ieder geval laat in de avond, maar ze laat het morgen weten zei ze![]()

ja ze wilde voor morgen afspreken, maar dan kan ik zelf niet. Dus heb ik aangedrongen of ze gewoon zaterdag kan. Het wordt in ieder geval laat in de avond, maar ze laat het morgen weten zei ze![]()
Heb je na lange tijd weer met dat meisje contact opgenomen waar je voor eerst mee gezoend had of heb ik wat gemist?
Nou ja, lange tijd, na 2 weken ofzo.
Waarschijnlijk hormonen
Heb dat ook wel gehad, dan denk je van ah **** deze chick. Maar dan denk je even later, damn ik heb nou wel zin om haar te nken.
maar ik ben ook onzeker over het feit dat ik geen ''ervaring'' heb. Dus vond ik het wel stom van mezelf dat ik deze kans had laten gaan. kan je haar niet ergens 'toevallig' tegenkomen?
En anders ff tijd geven, en nog eens smsen (of nog beter:bellen)
het gaat door, dus joepiiieee, maar ook zenuwachtig beetje
Ze heeft gesmsthet gaat door, dus joepiiieee, maar ook zenuwachtig beetje
![]()

Ze heeft gesmsthet gaat door, dus joepiiieee, maar ook zenuwachtig beetje
![]()