CDRK
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Als hij bij elke vrouw bekend wil zijn als die dorpsgek die tegen iedereen hallo zegt moet hij dat vooral doen.
Ik heb iets veel beters: Ga eens als het druk is ergens naartoe waar veel mensen zijn. Kijk waar alle geile wijven naast lopen. Dikkertjes, puistenkoppen, magere slungels, zwerver midgets (dat ben ik!). Het maakt echt niks uit man, als je een beetje een knap koppie hebt zal je echt makkelijk een wijf kunnen vinden.
Als al die lelijkerds die je op straat ziet een lekker wijf kunnen vinden, dan zal jij echt wel een leuke meid kunnen strikken. Ga gewoon een keer uit en begin een gesprek als je eentje ziet die je wel ziet zitten. Niet denken aan nken of zoenen ofzo, gewoon een beetje charmant doen en een leuk gesprek beginnen.
Al die player tricks boeien niet, als je uitgaat zijn de meeste meiden in de eerste plaats al op zoek naar een leuke jongen die ze wil uitwonen. Dus geen risico nemen om er als een creep uit te zien, gewoon praten en dan zie je wel of ze willen of niet. Als ze niet geïnteresseerd doen, gewoon vriendelijk gedag zeggen en met een ander gaan praten. Niet wanhopig door gaan lullen en dr aandacht proberen te krijgen, gewoon naar de volgende.
Het gaat er op dit moment, tijdens de oefening, hier niet om wat de vrouwen van hem denken. **** dat! Hij zal eerst aan zichzelf moeten denken, meer schijt hebben wat anderen over hem denken. (De wereld draait niet om jouw) en minder onzeker zijn. Als hij onzeker is en moeite heeft om met andere mensen te praten, dan gaat praten met een meisje waar je geïnteresseerd in bent al helemaal niet lukken, aangezien hij waarschijnlijk 100x nerveuzer is dan normaal. Het is dan ook niet de bedoeling dat je mensen gaat stalken totdat ze je aankijken en je ze dan kan groeten. Lach en groet ze (duidelijk, niet mompelen, maar ook niet schreeuwen en shit) wanneer ze je aankijken, niet meer niet minder. En om een praatje te maken is het gewoon een kwestie van een goed moment zoeken. Kijk gewoon goed naar het lichaamstaal van anderen. Dit zegt zoveel meer dan taal. Zie je bijvoorbeeld een meisje zoekend kijken? vraag haar wat er is of wat ze zoekt. Speel gewoon in op de situaties. Dan heb je ook ergens om over te praten, rite?
tbh vind ik jouw idee ook niet echt top. Kijken naar wat voor mannen/jongens met geile wijven lopen is, lijkt mij voor hem alleen nog maar slechter voor zijn onzekerheid. Een onzeker persoon zou eerder negatief denken en zich afvragen waarom hijzelf geen meid kan regelen en wat er mis met hem is. Oftewel een recept voor depressie.
Uiterlijk speelt hierbij lijkt mij helemaal geen rol, het gaat hier meer om je zelfzekerdheid, lichaamstaal, assertiviteit en je persoonlijkheid waar hij aan zou moeten werken. Waarom denk je anders dat lelijkerds e.d. een chick hebben. Een knappe kop zonder zelfverzekerd te zijn levert niks op, behalve dat chicks naar je kijken en op je wachten totdat je je move niet maakt en ze wel ingaan op een lelijkerd die haar wel durft aan te spreken. De meeste chicks zijn nog steeds ouderwets en moet de man de move maken, tenzij er een dronken chick op je afkomt stormen. Dan moet je je eigen afvragen wat je met zon chick wilt bereiken.
Maar wat hij naar mijn mening eerst zou moeten doen is ervaring opdoen, falen, falen, falen, falen, opstaan en weer doorgaan! Probeer gewoon eerst praatjes te maken met lelijke chicks. Nou ja niet te lelijk natuurlijk, maar meiden waarvan jij geen standbeeld wordt, als ze jouw aankijken!
Dus geen prinsessen! Respect als je gelijk een prinses binnenhaalt natuurlijk, maar elke blauwtje (of geen move van jouw) van een prinses zal waarschijnlijk 100x harder aankomen dan die van een lelijk of mediocre meid, toch?Je moet je eens voorstellen als jij een ****ing knappe meid bent. Deze meiden hebben 24/7 ogen op zich gericht (van ons mannen) en krijgen om de haverklap mannen die een 'praatje' met haar willen maken. Je moet dan dus wel erg speciaal/van goede huize zijn om der te strikken. (Ook ruiken deze vrouwen hoe zelfverzekerd/onzeker jij bent)

Al dikke progressie hier.
T leid wel af, niet ontwikkelde quads zie ik nu omdat ik weet wat krachttraining en eten met een lijf doet.
)